Daar is het de dag niet voor, heb echt een kut dag vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Misschien moet je het even niet zo persoonlijk nemen.
Het is een idee.

Ik heb geen eens Tinderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Deze man![]()
Tinderhosselaar extraordinaire en zegt altijd de waarheid

zonder kut!!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is het de dag niet voor, heb echt een kut dag vandaag.

Kusjekroelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is het de dag niet voor, heb echt een kut dag vandaag.

Vorige week was hij nog zwaar anti Tinder tochquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Deze man![]()
Tinderhosselaar extraordinaire en zegt altijd de waarheid
Wait whut?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Bij die van jou is het niet alsof je een braadworst in een gymzaal gooit.
Nou Yats, je zou inmiddels moeten weten dat je ons niet serieus moet nemen, als je hier niet tegen kan prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wilde nog lief zijn en vragen waarom je wereld in gaat storten, maar zoek het hier maar lekker uit mijn zijn allen. Ik heb geen zin in al die kut opmerkingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Helaasquote:

quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vorige week was hij nog zwaar anti Tinder toch
[..]
Wait whut?
[..]
Nou Yats, je zou inmiddels moeten weten dat je ons niet serieus moet nemen, als je hier niet tegen kan prima.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ga jij nou maar m'n zusje hosselen, ik heb al een Brits meisjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gast ga nou niet je eigen glazen ingooien, ik zit je op te hemelen hier alles

Je hebt een heel verkeerd beeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alsof je een banaan in de gang gooit mag ook.

Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik sta in de fokstats met mijn aantal posts. Minder fokken

Work in progress brahquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga jij nou maar m'n zusje hosselen, ik heb al een Brits meisje
Glapjuhquote:

Damn, ik 2 keerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomd
81. 077 BredeBroeder
Ik ben een FOK! nerd

Fijne zolderkamer zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Verdomd
81. 077 BredeBroeder
Ik ben een FOK! nerd

Wat wil je horen, ik heb van claimende mannen tot mannen die over mij heen willen plassen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:23 schreef Aneurism het volgende:
En hier kwam ik in de hoop horror verhalen te lezen, en alles wat ik vond was weeeeeer een SC

Doe een TR danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:23 schreef Aneurism het volgende:
En hier kwam ik in de hoop horror verhalen te lezen, en alles wat ik vond was weeeeeer een SC

quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat wil je horen, ik heb van claimende mannen tot mannen die over mij heen willen plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |