Ze blijft maar doorgaan over die kids. Ik vraag haar om een nieuw onderwerp.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zij? Dat ga je dan toch niet opgeven.. tenminste niet volledig..

Altijd mooi om de boel in te zien storten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:47 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb haar net verteld dat ik niet bezig ben met kids en man/vrouw verhouding.
Haar wereld stort nu in. Wat een leedvermaak.

Mijn ex zette standaard een medelijdenhoofd op dat het voor mij toch wel heel erg was. When the going gets tough, the tough get goingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Altijd mooi om de boel in te zien storten.
Ook een keer een ex die zei dat het nooit goed met me zou komen.
Het grappige is dat zij nu chronische migraine heeft en moest kappen met haar studie en ik bijna afgestudeerd ben en een nieuwe baan heb.

Maarja wat heb je aan een baan als je liever op fok zit tochquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Altijd mooi om de boel in te zien storten.
Ook een keer een ex die zei dat het nooit goed met me zou komen.
Het grappige is dat zij nu chronische migraine heeft en moest kappen met haar studie en ik bijna afgestudeerd ben en een nieuwe baan heb.

Als je er zoveel bent als ons, dan heb je geen tijd voor een baan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maarja wat heb je aan een baan als je liever op fok zit toch

Fok IS eigenlijk een baan als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Als je er zoveel bent als ons, dan heb je geen tijd voor een baan.

Het is een roeping.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Fok IS eigenlijk een baan als je het zo bekijkt

Daar gaat het verder niet om.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maarja wat heb je aan een baan als je liever op fok zit toch

Lachenquote:

We hebben gewoon veel inhoud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.

quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
We hebben gewoon veel inhoud.Over bier gesproken, zometeen stelletjesavond met de matesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk dat ik thuisblijf
![]()

Stelletjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Over bier gesproken, zometeen stelletjesavond met de matesdenk dat ik thuisblijf

Dat is je straf Yats, met de vorige TT was het net alsof we faalers zijn.quote:

Alleen Yats zijn vagina ziet eruit als een oude zolderkamer vol met kapotte kerstspullen en spinnenraggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Zonder dat er geneukt wordt overigens...

quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Alleen Yats zijn vagina ziet eruit als een oude zolderkamer vol met kapotte kerstspullen en spinnenraggen.

Een kut met lichtgevende weerhaken...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Alleen Yats zijn vagina ziet eruit als een oude zolderkamer vol met kapotte kerstspullen en spinnenraggen.

Ik wilde nog lief zijn en vragen waarom je wereld in gaat storten, maar zoek het hier maar lekker uit mijn zijn allen. Ik heb geen zin in al die kut opmerkingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]

Misschien moet je het even niet zo persoonlijk nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wilde nog lief zijn en vragen waarom je wereld in gaat storten, maar zoek het hier maar lekker uit mijn zijn allen. Ik heb geen zin in al die kut opmerkingen.

Wow zit het je echt zo diep?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wilde nog lief zijn en vragen waarom je wereld in gaat storten, maar zoek het hier maar lekker uit mijn zijn allen. Ik heb geen zin in al die kut opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |