Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Fuck jou, dat was fucking snel manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lapo hunten en er dan ook nog een eeuwigheid over doen om een nieuw topic te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Fuck jou, dat was fucking snel manNooit in VBL komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dat is echt de enige reden waarom ik een TV mis. De echte series die ik volg, kijk ik wel op de tablet, maar dit was een vermakelijke serie die niet interessant genoeg is om te downloaden. Toch zonde.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geef haar eerst hoop en daarna blok je haar ha haZachte heelmeesters maken stinkende wonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check mijn policy! http://bit.ly/1jqh7Gt
Pandapower!
Soberso belangrijk dat hij een beste wapenstok heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je kan wel vertellen of je handbo... oh wacht nog geen 21.00
You know itquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Soberso belangrijk dat hij een beste wapenstok heeft.
Had je maar DM moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:37 schreef DenWauw het volgende:
Ik verveel me. Geen tindervoorzetten meer om af te keuren.
Ik geef graag.quote:
Staat allemaal op internet hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je kan wel vertellen of je handbo... oh wacht nog geen 21.00
Wat nouquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:41 schreef DenWauw het volgende:
'Ik wil een vent met een baan met een goed salaris zodat hij me kan onderhouden'OMG
Ze wil er zijn voor de kids als ze uit school komen, das leuk!
Oh het is er zo 1. Werkt nu zeker bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:41 schreef DenWauw het volgende:
'Ik wil een vent met een baan met een goed salaris zodat hij me kan onderhouden'OMG
Ze wil er zijn voor de kids als ze uit school komen, das leuk!
Zou jou gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Had je maar DM moeten hebben.
[..]
Ik geef graag.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh het is er zo 1. Werkt nu zeker bij de Jumbo?
Ik heb haar net verteld dat ik niet bezig ben met kids en man/vrouw verhouding.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat nou
Ik heb m'n filter ook alleen open voor mooie vrouwen die op een bult oud geld zitten.
Nee, erg goedbetaalde baan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh het is er zo 1. Werkt nu zeker bij de Jumbo?
Ik word graag serieus genomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |