quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vergeet mijn lelies niet dan
Duly noted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Ze zijn er nu mee bezig dus ik verwacht half juni toch wel een enorme bos lelies, zal dat wel even laten doorschemerenquote:
Dan bloeien ze nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ze zijn er nu mee bezig dus ik verwacht half juni toch wel een enorme bos lelies, zal dat wel even laten doorschemeren
Nu 180cm 70kg 18% bf?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nice ik had precies hetzelfde toen ik begon jeweet
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En en en als we dan getrouwd zijn moet je een nieuw huis kopen en dan wil ik ook nog een uniiiiiicorn in de tuin. Een roze met glitterhoefjes enzo oh en jij gaat werken en ik blijf thuis en nee. Je mag niet meer uit of dingen doen met je vrienden. Ook wil ik niet meer dat je op je xbox speelt. Ik wil graag 7 kinderen en een villa. OMG we worden zó gelukkig samen![]()
Pretty close.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check mijn policy! http://bit.ly/1jqh7Gt
Pandapower!
Aight. Gains in je nekspieren zeker? Hardquote:
Mis ik iets of kun je op tinder alleen maar mensen blokkeren om ze van je lijst af te flikkeren?quote:
Nee opscheertje gepakt en hoge hakken, wat denk jij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aight. Gains in je nekspieren zeker? Hard
Is toch altijd zo geweest? Wil je der wel in je lijst houden dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:24 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Mis ik iets of kun je op tinder alleen maar mensen blokkeren om ze van je lijst af te flikkeren?
Chill. Je moet wel buff zijn voor dat werk van je natuurlijk. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1184836/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee opscheertje gepakt en hoge hakken, wat denk jij?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Chill. Je moet wel buff zijn voor dat werk van je natuurlijk. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1184836/
Oh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]denken dat ik dat werk doe
Wel geile mannen vaakquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]denken dat ik dat werk doe
Nee, ik wil haar niet houden. Ik vroeg me meer af of er ook een andere manier was.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is toch altijd zo geweest? Wil je der wel in je lijst houden dan?
Geef haar eerst hoop en daarna blok je haar ha haquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:27 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar niet houden. Ik vroeg me meer af of er ook een andere manier was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe facebook en account aanmaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:27 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar niet houden. Ik vroeg me meer af of er ook een andere manier was.
Sjansen met bejaarden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Herstel:
Denken dat ik dat werk doe
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Herstel:
Denken dat ik dat werk doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |