Beetje leuk uitgaan daar in Volendam?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook met uitgaan wel handig. Vergeet die namen altijd#mortaxxhosselstories
Rozenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat was nog voor seks.Ik was 13, 14 oid?
Bloemen koop ik zelf wel. Mannen komen altijd met rozen aanzetten, maar tulpen.
Arme Unicornquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zilver, de rest klopt maar je vergat het diamantje nog
Inderdaad, rozen kan ik niks mee. Tulpen zijn mijn favoriet, en dan die tweekleurige.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Rozen![]()
LeliesAls een man daar mee aan komt zetten smelt ik altijd wel een beetje
Ik vind die roze/wit tulpen zo vreselijk schattigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Inderdaad, rozen kan ik niks mee. Tulpen zijn mijn favoriet, en dan die tweekleurige.Lelies zijn ook mooi!
Komt m'n pa ook elke 2-3 weken mee aanzetten ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind die roze/wit tulpen zo vreselijk schattigHaal ze best vaak als ik ze zie staan
Nee manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef Grielen het volgende:
Mortaxx komt uit Volendam? Kunnen we net zo goed samen hosselen
Jaaaa!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind die roze/wit tulpen zo vreselijk schattigHaal ze best vaak als ik ze zie staan
Dat is zooooooo cutequote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komt m'n pa ook elke 2-3 weken mee aanzetten ja.Haalt altijd bloemen voor m'n moeder.
Vast de reden dat ze echt nog nooit ruzie hebben gehad.quote:
Skills van je vader afkijken dusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vast de reden dat ze echt nog nooit ruzie hebben gehad.
Ik ookquote:
Je bent Antilliaans/Marokkaans?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef Grielen het volgende:
Hier iedere week verse chrysanten. En in het seizoen lelies/tulpen/narcissen. kosten: ¤0,00
Waarom woon jij zo ver weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef Grielen het volgende:
Hier iedere week verse chrysanten. En in het seizoen lelies/tulpen/narcissen. kosten: ¤0,00
Samen knuffelen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Skills van je vader afkijken dus
[..]
Ik ook
haha nee ik werk bij een bloemenkweker, zwager heeft bloemenkwekerij, vriend van moeder is teeltadviseur.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent Antilliaans/Marokkaans?
Kan ik ook vast wel regelenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef Grielen het volgende:
Als jij je werk goed doetquote:
Vergeet mijn lelies niet danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook direct willen scharen. De tering.quote:
Oh. Wat dat betreft heb ik niet zoveel aan mijn werk waar slachtafval verwerkt wordt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
haha nee ik werk bij een bloemenkweker, zwager heeft bloemenkwekerij, vriend van moeder is teeltadviseur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |