Zijn er mensen die daar overheen willen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij alles neukt wat los en vast zit...
Dus dan kan Tinder er ook wel bij
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zijn er mensen die daar overheen willen?
Doe je het niet en dan haal je even eten voor mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:14 schreef Grielen het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het zo gruwelijk dodelijk als een match me aanspreekt met "hoi". Heb eigenlijk helemaal geen zin om terug te praten nu
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:14 schreef Grielen het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het zo gruwelijk dodelijk als een match me aanspreekt met "hoi". Heb eigenlijk helemaal geen zin om terug te praten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha dat had ik ook! Daarom ben ik er ook maar mee gestopt...Immer gerade aus!
Was met de vriendin van een vriendinquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Details, details, welke standjes zijn zoal de revue gepasseerd.
Match mij danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:24 schreef ludovico het volgende:
Ik krijg eigenlijk helemaal geen leuke gesprekken, in de kroeg etc nooit last van.
En en en als we dan getrouwd zijn moet je een nieuw huis kopen en dan wil ik ook nog een uniiiiiicorn in de tuin. Een roze met glitterhoefjes enzo oh en jij gaat werken en ik blijf thuis en nee. Je mag niet meer uit of dingen doen met je vrienden. Ook wil ik niet meer dat je op je xbox speelt. Ik wil graag 7 kinderen en een villa. OMG we worden zó gelukkig samenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:30 schreef DenWauw het volgende:
Mijn god, die match van 'man van haar leven' begint nu over kinderen.
Het web sluit zich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed broquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was met de vriendin van een vriendinVorige week vrijdag al in de kroeg wat mee gezoend enzo.
Van allesKiller body heeft ze, damn
Dat doe ik zo vaak. Ook in rlquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:14 schreef Grielen het volgende:
Mijn 2de vriendinnetje lang lang lang geleden had een naam ketting. Toen we verkering kregen moest ik die dragenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Klinkt goed bro
Tevens er zit nu een stelletje tegenover me rond 25 met beide een hartjesketting om met elkaars naam erin.![]()
waarooommmm
Niet over ijsbrekers richting de Noordpool pratenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat doe ik zo vaak. Ook in rl
Openingszinnen
Ik zou een tattoo laten zettenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Klinkt goed bro
Tevens er zit nu een stelletje tegenover me rond 25 met beide een hartjesketting om met elkaars naam erin.![]()
waarooommmm
Ik kreeg ooit een hartjesketting met een naam erin gegraveerd van mijn vriendje... Mijn eigen naam. Zodat ik 'm kon blijven dragen als het uit ging. Sexy, zelfverzekerdheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn 2de vriendinnetje lang lang lang geleden had een naam ketting. Toen we verkering kregen moest ik die dragenIk ben daar nog steeds een beetje emotioneel van beschadigd, iedereen dacht dat ik Simone heette
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn 2de vriendinnetje lang lang lang geleden had een naam ketting. Toen we verkering kregen moest ik die dragenIk ben daar nog steeds een beetje emotioneel van beschadigd, iedereen dacht dat ik Simone heette
Was eigenlijk voor als bij je naam vergat tijdens de seksquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een hartjesketting met een naam erin gegraveerd van mijn vriendje... Mijn eigen naam. Zodat ik 'm kon blijven dragen als het uit ging. Sexy, zelfverzekerdheid.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een hartjesketting met een naam erin gegraveerd van mijn vriendje... Mijn eigen naam. Zodat ik 'm kon blijven dragen als het uit ging. Sexy, zelfverzekerdheid.
Komt door het feminisme.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een hartje liggen met steentjes van 1 van mijn eerste "echte" vriendje geloof ik, als ik hem niet heb weggegooidIk doe nu schijnbaar toch iets fout, vroegah kreeg je nog weleens oorbellen of een teddybeer
krijg nu niet eens meer bloemen
Ook met uitgaan wel handig. Vergeet die namen altijdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor als bij je naam vergat tijdens de seks
Dat was nog voor seks.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor als bij je naam vergat tijdens de seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |