Nadat je bent uitgenodigd ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Is er geen beoordelingscommissie voor zoiets?
Jij kan mij zeker niet uitnodigen?quote:
Pijnlijk hoe waar dit is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef Godshand het volgende:
Happy vrouwelijke actieve leuke spontane singles
Die vrouwen proberen zich heel interessant voor te doen. En dat ze zich zo erg ontwikkeld zijn.
Ze nestelen zich comfortabel bij je in naast de bank en die berg is nog maar 1x/jaar.
Als de eierstokken gaan rammelen kan je het helemaal vergeten en worden ze zo'n part-time doe moeder.
Seriele daters
Uiteraard is er natuurlijk wel een klein vrij gevochten deel kroegtijgers en bergbeklimmers. Die maken je binnen 2 jaar duidelijk dat je wel een suffe lul bent, hun "ontwikkeling"in de weg staat en werken ze je de deur uit en staan weer op een datingsiteDie categorie is te ondervangen door te vragen hoe hun vorige relaties verliepen.
Het gerucht gaat dat jij alles neukt wat los en vast zit...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Laat Dima nou
Ik heb ook 1 date gehad via hot or not
Haha, dan ben ik wel benieuwd wie dat heeft gezegd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij alles neukt wat los en vast zit...
Dus dan kan Tinder er ook wel bij
Wat is dat met die mannen die moeten laten zien dat ze heus wel knappe meisjes om zich heen kunnen krijgen? Heb al redelijk wat zwevende omhels-armen gezienquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:48 schreef DenWauw het volgende:
Het is een 'hossel of wordt gehosseld'- wereld waar in we leven...
[ afbeelding ]
Dit meer je ding?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is dat met die mannen die moeten laten zien dat ze heus wel knappe meisjes om zich heen kunnen krijgen? Heb al redelijk wat zwevende omhels-armen gezien.
De beruchte hover-hand?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is dat met die mannen die moeten laten zien dat ze heus wel knappe meisjes om zich heen kunnen krijgen? Heb al redelijk wat zwevende omhels-armen gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
De beruchte hover-hand?OuiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zo treurig
.
Oeh, spannend, een match praat tegen me. Hihi.. Enzo.
Ik heb vanavond een skype date, nu maar weer ff beulenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oui.Zo treurig
.
Oeh, spannend, een match praat tegen me. Hihi.. Enzo.
Stats?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een skype date, nu maar weer ff beulen [ afbeelding ]
Veel plezier, ik duik de sportschool maar weer eens in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een skype date, nu maar weer ff beulen [ afbeelding ]
180cm, 69kg, 11% bfquote:
Waarom heb ik nu het idee dat je niet erg breed/gespierd bent?quote:
ben ik ook niet, ik heb nog nooit een sportschool abonnement gehadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu het idee dat je niet erg breed/gespierd bent?
Grielen, respect!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:50 schreef Grielen het volgende:
Zo weet ik uit het hoofd een bezigheid waarmee ik een platform op schouderhoogte vollaad, stapels van 6x 32kg, een eindje mee rij en dan uitladen, 24x 8 kg. en dat 8 keer in 3 uur tijd.
Ok, tillen heb ik nooit echt moeite mee gehad. Hoewel het nu voor mijn werk niet meer hoeft heb ik tijdens mijn studietijd altijd met plezier redelijk veel fysiek werk gedaan. Ik deed echter niet meer aan sport terwijl ik de twee jaar voordat ik ging studeren nog in de hoofdklasse speelde. Toen ben ik ondanks het zware werk toch wel wat aangekomen. Ik weeg dan ook wat meer dan jou, maar ik ben ook relatief breed. Ergens vind ik dat wel jammer aangezien ik veel aan hardlopen doe en ik daar dus totaal de bouw niet voor heb. Ik wilde ooit een marathon lopen, maar dat is me door een dokter afgeraden. In plaats daarvan ben ik nu gaan rugby'en en daar blijk ik redelijk goed in te zijn. De top zit er helaas niet meer in vanwege een kapotte knie (sportblessure).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
ben ik ook niet, ik heb nog nooit een sportschool abonnement gehad
ben wel sterk/slank van het lichamelijke werk wat ik doe, ik loop iedere dag minimaal 25-30 km, vaak met dingen sjouwen, klimmen op armspieren ed.
Zo weet ik uit het hoofd een bezigheid waarmee ik een platform op schouderhoogte vollaad, stapels van 6x 32kg, een eindje mee rij en dan uitladen, 24x 8 kg. en dat 8 keer in 3 uur tijd. M'n collega's beginnen daar meestal mee maar dan vragen ze of ik het wil overnemen want "auw hun rug"
Ik heb ook vrij dunne benen ten opzichte van mijn bovenlichaam
Ik heb de bouw van mijn vader ( die is 193, brede schouders, slanke middel enz) maar de genetica van mijn moeder heeft flink wat van die lengte afgesnoeptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, tillen heb ik nooit echt moeite mee gehad. Hoewel het nu voor mijn werk niet meer hoeft heb ik tijdens mijn studietijd altijd met plezier redelijk veel fysiek werk gedaan. Ik deed echter niet meer aan sport terwijl ik de twee jaar voordat ik ging studeren nog in de hoofdklasse speelde. Toen ben ik ondanks het zware werk toch wel wat aangekomen. Ik weeg dan ook wat meer dan jou, maar ik ben ook relatief breed. Ergens vind ik dat wel jammer aangezien ik veel aan hardlopen doe en ik daar dus totaal de bouw niet voor heb. Ik wilde ooit een marathon lopen, maar dat is me door een dokter afgeraden. In plaats daarvan ben ik nu gaan rugby'en en daar blijk ik redelijk goed in te zijn. De top zit er helaas niet meer in vanwege een kapotte knie (sportblessure).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |