quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
[..]
U not Lindsey Lohan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:47 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wow, het zijn mijn zaken niet wat jij met je tong kan doen bro.
[ afbeelding ]
Zo is het meid. Liever gewoon lekere vetrollen.quote:[..]
Uhh nee. Niet gezond.
Ik ben ook 1.68 en weeg 71.
Liever wat vetjes dan een skelet
Had pas door wat ze bedoelde toen ik jouw reactie lasquote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje onhandig geformuleerd.
De modjes bekijken volgens mij alle posts hier. Kan me niet voorstellen dat er iemand voor elke grote K een tr zet maar ze worden wel genotequote:
Vraag me af welke opgeblazen ballon dit bedacht heeft.quote:
Ik moet zeggen dat die dude daar op rechts in z'n blauwe truitje wel srs swek heeft aangetrokken.quote:
Klimmen. Moest nog een stapje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat deed jij op een 2.5mtr hoge boulder?
Ik heb een beetje de bouw van die tweede van links.quote:
Wat slaat dat 'spot for sale' dan steeds op?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha die GreekyBeth op misc, was unaware dat ze tranny was
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162226981
op andere foto's leek het meer een soort butch bodybuilder vrouw. Wtf man, misc zit echt vol met shemales
Is gewoon een soort grapje ofzo voor mensen die op page 1 posten.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat slaat dat 'spot for sale' dan steeds op?
Dayum son.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
Die bergen vet hierboven niet.
Is dat niet die ene met die hbb boyfriend?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
Wat is hbb?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is dat niet die ene met die hbb boyfriend?
edit; ja dus
[ afbeelding ]
Dayumm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht altijd Hot Blonde Babequote:
Daarom doe ik de deathlift (shoutout Etha) ook niet. Het gevaar zit hem in de naam alleen al.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Okeweer wat geleerd. Het ziet er voor het oog in ieder geval een stuk 'schadelijker' uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lift om al die shit uit het water te krijgen
[ Bericht 10% gewijzigd door stinkie op 01-06-2014 19:40:33 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Dit zijn trolls tochquote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
Eerder een sloopkogelquote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hhahahah godverdomme man. Ik vind curvy/thick mooi, maar dit gaat echt te ver. En dit goedpraten gaat helemaal ver, het is gewoon morbide obesitas, als je dit mooi vind ben je ziek in je hoofd. Vergelijkbaar met anorexiameisjes die ongezond dun mooi vinden en goed praten is dit ook gewoon fout. Gadverdamme man, vieze dikzakken. Kijk die eerste foto dan, is gewoon bijna een bal zo rond
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
wat voor vriendinnen heb jij?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
is wel goed als er oorlog komt, heb je iig nog een varken in de schuur om te roosteren.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hhahahah godverdomme man. Ik vind curvy/thick mooi, maar dit gaat echt te ver. En dit goedpraten gaat helemaal ver, het is gewoon morbide obesitas, als je dit mooi vind ben je ziek in je hoofd. Vergelijkbaar met anorexiameisjes die ongezond dun mooi vinden en goed praten is dit ook gewoon fout. Gadverdamme man, vieze dikzakken. Kijk die eerste foto dan, is gewoon bijna een bal zo rond
Zou eenmalig schenken maar liever 10kg eraf hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
Ben het er verder wel mee eens, hoog betagehalte in dat topic.quote:
http://www.huffingtonpost(...)-dead_n_5415300.htmlquote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef G.R.S. het volgende:
kak misc heeft het einde van Breaking Bad gespoild. Nou, lekker dan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)-dead_n_5415300.html
Dat vind ik ook om te kotsen ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet altijd redelijk cringen wanneer ik zie dat een stelletje een gedeeld facebook profiel heeft. Volgens mij doen ze dat voornamelijk uit wantrouwen.![]()
Ouders het recht ontnemen om het kind verder op te voeden.quote:Heerlijke patatjes gegeten bij tante Jannie.Nu zo lekker naar bed en morgen weer naar schooltje.
Als jij minister president was zou dit land er een stuk beter uitzien. Jahr00n for president.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat vind ik ook om te kotsen ja.
Waar ik helemaal van walg als ze een facebook page voor een kind van 1.5 jaar maken en er dan berichtjes in naam van een 1.5jarige erop zetten.
[..]
Ouders het recht ontnemen om het kind verder op te voeden.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet altijd redelijk cringen wanneer ik zie dat een stelletje een gedeeld facebook profiel heeft. Volgens mij doen ze dat voornamelijk uit wantrouwen.![]()
echt he, je zou ze direct schietenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat vind ik ook om te kotsen ja.
Waar ik helemaal van walg als ze een facebook page voor een kind van 1.5 jaar maken en er dan berichtjes in naam van een 1.5jarige erop zetten.
Genieten voor de mensen die het verdienen. Geen overgewicht meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als jij minister president was zou dit land er een stuk beter uitzien. Jahr00n for president.
Lekker genieten wordt dat.
hoe ga je dat overgewicht bestrijden?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Genieten voor de mensen die het verdienen. Geen overgewicht meer.![]()
Ik denk wel dat ik het zou kunnen.
Dat eerste meisje is toch die ene met een afgetrainde vriend. Een mooi gezicht heeft ze wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
Ja dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
edit; ja dus
[ afbeelding ]
Dayumm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Accijns op al het eten behalve kwark en kipfilet en verplicht een werkkamp in indien je boven de 12% bf zit.quote:
En de dirty bulkers dan? Hou je daar wel rekening mee?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Accijns op al het eten behalve kwark en kipfilet en verplicht een werkkamp in indien je boven de 12% bf zit.
Die gaan zo het werkkamp in.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
En de dirty bulkers dan? Hou je daar wel rekening mee?
godver, dat is de stasi staat ala 1967, fuck off,manquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Accijns op al het eten behalve kwark en kipfilet en verplicht een werkkamp in indien je boven de 12% bf zit.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
edit; ja dus
[ afbeelding ]
Dayumm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat zeg jij? whahahaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Whatever. Zoek dan ook geen aandacht.
Breaking Bad was laatst toevallig op TV toen ik langs alle kanalen ging. Mijn eerste gedachte was: Mhh, eens kijken hoe goed de serie is aan de hand van deze aflevering. Duurt toch nog maar een kwartier.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef G.R.S. het volgende:
kak misc heeft het einde van Breaking Bad gespoild. Nou, lekker dan.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zo'n hunk, een dik varken als vriendin heeft
Hahaha...fuck. Dan kun je nooit meer normaal naar BB kijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Breaking Bad was laatst toevallig op TV toen ik langs alle kanalen ging. Mijn eerste gedachte was: Mhh, eens kijken hoe goed de serie is aan de hand van deze aflevering. Duurt toch nog maar een kwartier.
En... dat was het laatste kwartier van de final episode.
hahahahahahahahahahahquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed hoor, leuk dat je het vraagt. Hoe was je dag verders
Maar je moet bepaalde dingen afwegen toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Teddyburrr het volgende:
Misschien maakt een heel leuk koppie en een aangename persoonlijkheid veel goed bij hem.
Aii klote man. Voortaan gewoon gelijk meekijken als er een top serie is.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Breaking Bad was laatst toevallig op TV toen ik langs alle kanalen ging. Mijn eerste gedachte was: Mhh, eens kijken hoe goed de serie is aan de hand van deze aflevering. Duurt toch nog maar een kwartier.
En... dat was het laatste kwartier van de final episode.
Hehehehehequote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Zieke inside jokes tussen fanta en ondergetekende
Awesome_
Goed gezien ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zetten ze in het artikel SPOILER ALRERT!! wanneer de titel al meteen aangeeft wat er is gebeurd?
Nope, nog niet. Misschien deze zomer er eens mee beginnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Aii klote man. Voortaan gewoon gelijk meekijken als er een top serie is.Al begonnen met GoT?
Hoe was jullie meet?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Zieke inside jokes tussen fanta en ondergetekende
Awesome_
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een onsteking in mijn hersenen, genaamd Oneitis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |