hahahahahahahahahahahquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed hoor, leuk dat je het vraagt. Hoe was je dag verders
Maar je moet bepaalde dingen afwegen toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Teddyburrr het volgende:
Misschien maakt een heel leuk koppie en een aangename persoonlijkheid veel goed bij hem.
Aii klote man. Voortaan gewoon gelijk meekijken als er een top serie is.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Breaking Bad was laatst toevallig op TV toen ik langs alle kanalen ging. Mijn eerste gedachte was: Mhh, eens kijken hoe goed de serie is aan de hand van deze aflevering. Duurt toch nog maar een kwartier.
En... dat was het laatste kwartier van de final episode.
Hehehehehequote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Zieke inside jokes tussen fanta en ondergetekende
Awesome_
Goed gezien ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zetten ze in het artikel SPOILER ALRERT!! wanneer de titel al meteen aangeeft wat er is gebeurd?
Nope, nog niet. Misschien deze zomer er eens mee beginnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Aii klote man. Voortaan gewoon gelijk meekijken als er een top serie is.Al begonnen met GoT?
Hoe was jullie meet?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Zieke inside jokes tussen fanta en ondergetekende
Awesome_
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een onsteking in mijn hersenen, genaamd Oneitis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |