http://www.huffingtonpost(...)-dead_n_5415300.htmlquote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef G.R.S. het volgende:
kak misc heeft het einde van Breaking Bad gespoild. Nou, lekker dan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)-dead_n_5415300.html
Dat vind ik ook om te kotsen ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet altijd redelijk cringen wanneer ik zie dat een stelletje een gedeeld facebook profiel heeft. Volgens mij doen ze dat voornamelijk uit wantrouwen.![]()
Ouders het recht ontnemen om het kind verder op te voeden.quote:Heerlijke patatjes gegeten bij tante Jannie.Nu zo lekker naar bed en morgen weer naar schooltje.
Als jij minister president was zou dit land er een stuk beter uitzien. Jahr00n for president.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat vind ik ook om te kotsen ja.
Waar ik helemaal van walg als ze een facebook page voor een kind van 1.5 jaar maken en er dan berichtjes in naam van een 1.5jarige erop zetten.
[..]
Ouders het recht ontnemen om het kind verder op te voeden.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet altijd redelijk cringen wanneer ik zie dat een stelletje een gedeeld facebook profiel heeft. Volgens mij doen ze dat voornamelijk uit wantrouwen.![]()
echt he, je zou ze direct schietenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat vind ik ook om te kotsen ja.
Waar ik helemaal van walg als ze een facebook page voor een kind van 1.5 jaar maken en er dan berichtjes in naam van een 1.5jarige erop zetten.
Genieten voor de mensen die het verdienen. Geen overgewicht meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als jij minister president was zou dit land er een stuk beter uitzien. Jahr00n for president.
Lekker genieten wordt dat.
hoe ga je dat overgewicht bestrijden?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Genieten voor de mensen die het verdienen. Geen overgewicht meer.![]()
Ik denk wel dat ik het zou kunnen.
Dat eerste meisje is toch die ene met een afgetrainde vriend. Een mooi gezicht heeft ze wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
Ja dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is dat niet die ene met die hbb boyfriend?
edit; ja dus
[ afbeelding ]
Dayumm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Accijns op al het eten behalve kwark en kipfilet en verplicht een werkkamp in indien je boven de 12% bf zit.quote:
En de dirty bulkers dan? Hou je daar wel rekening mee?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Accijns op al het eten behalve kwark en kipfilet en verplicht een werkkamp in indien je boven de 12% bf zit.
Die gaan zo het werkkamp in.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
En de dirty bulkers dan? Hou je daar wel rekening mee?
godver, dat is de stasi staat ala 1967, fuck off,manquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Accijns op al het eten behalve kwark en kipfilet en verplicht een werkkamp in indien je boven de 12% bf zit.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is dat niet die ene met die hbb boyfriend?
edit; ja dus
[ afbeelding ]
Dayumm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat zeg jij? whahahaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Whatever. Zoek dan ook geen aandacht.
Breaking Bad was laatst toevallig op TV toen ik langs alle kanalen ging. Mijn eerste gedachte was: Mhh, eens kijken hoe goed de serie is aan de hand van deze aflevering. Duurt toch nog maar een kwartier.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef G.R.S. het volgende:
kak misc heeft het einde van Breaking Bad gespoild. Nou, lekker dan.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zo'n hunk, een dik varken als vriendin heeft
Hahaha...fuck. Dan kun je nooit meer normaal naar BB kijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Breaking Bad was laatst toevallig op TV toen ik langs alle kanalen ging. Mijn eerste gedachte was: Mhh, eens kijken hoe goed de serie is aan de hand van deze aflevering. Duurt toch nog maar een kwartier.
En... dat was het laatste kwartier van de final episode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |