Het is kettlebellquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:40 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij het EQ hebt van je favoriete kettlebel.
Wat een plaatje bij jou los weet te makenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind jou gewoon een kutuser. Alsof ik me op mn pik getrapt zou voelen door iemand op een anoniem internetforum. Je dicht jezelf een te grote invloed toe. Ik zou mn reet nog niet met je afvegen.
Haha slick ditquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.youtubedoubler(...)authorName=Miner99er
Teddy pls, ga vrienden maken ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat een plaatje bij jou los weet je maken bij jouGaat diep hè.
PREACH!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind jou gewoon een kutuser. Alsof ik me op mn pik getrapt zou voelen door iemand op een anoniem internetforum. Je dicht jezelf een te grote invloed toe. Ik zou mn reet nog niet met je afvegen.
Maakt me geen donder uit.quote:
Je moest eens weten.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Errhmagewd kutuser. Met je stomme gif. Denk je dat grappigheidkunde hebt gestudeerd ofzo. Ik ga mijn billen met jou afvegen. Wacht maar kutuser. Arrrghhhhh.
[ afbeelding ]
Zo lang je je hart maar kan luchten bij iemand op regelmatige basis. Dat zou je veel goeds doen en je woede-uitbarstingen besparen. Zumba schijnt ook veel endorphine los te maken. Gewoon een tip.quote:
Denken dat dit een woedeuitbarsting isquote:Op zondag 1 juni 2014 00:28 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zo lang je je hart maar kan luchten bij iemand op regelmatige basis. Dat zou je veel goeds doen en je woede-uitbarstingen besparen. Zumba schijnt ook veel endorphine los te maken. Gewoon een tip.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:28 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zo lang je je hart maar kan luchten bij iemand op regelmatige basis. Dat zou je veel goeds doen en je woede-uitbarstingen besparen. Zumba schijnt ook veel endorphine los te maken. Gewoon een tip.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
[..]
U not Lindsey Lohan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:47 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wow, het zijn mijn zaken niet wat jij met je tong kan doen bro.
[ afbeelding ]
Zo is het meid. Liever gewoon lekere vetrollen.quote:[..]
Uhh nee. Niet gezond.
Ik ben ook 1.68 en weeg 71.
Liever wat vetjes dan een skelet
Had pas door wat ze bedoelde toen ik jouw reactie lasquote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje onhandig geformuleerd.
De modjes bekijken volgens mij alle posts hier. Kan me niet voorstellen dat er iemand voor elke grote K een tr zet maar ze worden wel genotequote:
Vraag me af welke opgeblazen ballon dit bedacht heeft.quote:
Ik moet zeggen dat die dude daar op rechts in z'n blauwe truitje wel srs swek heeft aangetrokken.quote:
Klimmen. Moest nog een stapje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat deed jij op een 2.5mtr hoge boulder?
Ik heb een beetje de bouw van die tweede van links.quote:
Wat slaat dat 'spot for sale' dan steeds op?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha die GreekyBeth op misc, was unaware dat ze tranny was
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162226981
op andere foto's leek het meer een soort butch bodybuilder vrouw. Wtf man, misc zit echt vol met shemales
Is gewoon een soort grapje ofzo voor mensen die op page 1 posten.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat slaat dat 'spot for sale' dan steeds op?
Dayum son.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
Die bergen vet hierboven niet.
Is dat niet die ene met die hbb boyfriend?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
Wat is hbb?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is dat niet die ene met die hbb boyfriend?
edit; ja dus
[ afbeelding ]
Dayumm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht altijd Hot Blonde Babequote:
Daarom doe ik de deathlift (shoutout Etha) ook niet. Het gevaar zit hem in de naam alleen al.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Okeweer wat geleerd. Het ziet er voor het oog in ieder geval een stuk 'schadelijker' uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lift om al die shit uit het water te krijgen
[ Bericht 10% gewijzigd door stinkie op 01-06-2014 19:40:33 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Dit zijn trolls tochquote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
Eerder een sloopkogelquote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hhahahah godverdomme man. Ik vind curvy/thick mooi, maar dit gaat echt te ver. En dit goedpraten gaat helemaal ver, het is gewoon morbide obesitas, als je dit mooi vind ben je ziek in je hoofd. Vergelijkbaar met anorexiameisjes die ongezond dun mooi vinden en goed praten is dit ook gewoon fout. Gadverdamme man, vieze dikzakken. Kijk die eerste foto dan, is gewoon bijna een bal zo rond
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
Die bergen vet hierboven niet.
wat voor vriendinnen heb jij?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sap zou je?
is wel goed als er oorlog komt, heb je iig nog een varken in de schuur om te roosteren.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hhahahah godverdomme man. Ik vind curvy/thick mooi, maar dit gaat echt te ver. En dit goedpraten gaat helemaal ver, het is gewoon morbide obesitas, als je dit mooi vind ben je ziek in je hoofd. Vergelijkbaar met anorexiameisjes die ongezond dun mooi vinden en goed praten is dit ook gewoon fout. Gadverdamme man, vieze dikzakken. Kijk die eerste foto dan, is gewoon bijna een bal zo rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |