soory, veel te druk met op de boot en aan het zwembad te shinenquote:
Muricaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zometeen een matras kopen en daarna uit eten
dat krijg je van al dat gewip, elk jaar een nieuw matras nodig..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zometeen een matras kopen en daarna uit eten
ib4 verband lichaamquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
soory, veel te druk met op de boot en aan het zwembad te shinen
Haha ja zijn wel allemaal van die metromannen ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
veel zweedse mannen lijken ook net gay..
Kun je beter gewoon een kwaliteitsmatras kopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat krijg je van al dat gewip, elk jaar een nieuw matras nodig..
Gelukkig zijn alle Amerikanen hetzelfdequote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:38 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Naar Canada? Canadezen zijn veel toffer dan 'Muricans.
hap onomnomonom hap onomonomomquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle Amerikanen hetzelfde
Duh, Bro sciencequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:34 schreef Kostertjuh het volgende:
Zijn er hier nog meer fans van Dom Mazetti?
wat deed jij op een 2.5mtr hoge boulder?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Goedemorgen. Enkel verstuikt van 2,5 meter hoge boulder "gevallen".
Crossfit zekerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Goedemorgen. Enkel verstuikt van 2,5 meter hoge boulder "gevallen".
haha chocolade koekjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:15 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
hap onomnomonom hap onomonomom
[ afbeelding ]
Srs?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
When will it be my turn? Snap niet dat die gast direct wegrent.
Raak je opgewonden van golden showers? Vind je dat geil?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
When will it be my turn? Snap niet dat die gast direct wegrent.
Kanjergrappig serieus jij bent echt de leukste user ever heb je daar een studie voor gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:15 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
hap onomnomonom hap onomonomom
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat je je een beetje op je piel getrapt voelt. Is dit waar en wil je erover praten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Kanjergrappig serieus jij bent echt de leukste user ever heb je daar een studie voor gedaan ofzo?
Ik vermoed dat jij het EQ hebt van een aardappel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je een beetje op je piel getrapt voelt. Is dit waar en wil je erover praten?
Ik vermoed dat jij het EQ hebt van je favoriete kettlebel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij het EQ hebt van een aardappel.
Nee hoor. Vind jou gewoon een kutuser. Alsof ik me op mn pik getrapt zou voelen door iemand op een anoniem internetforumquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je een beetje op je piel getrapt voelt. Is dit waar en wil je erover praten?
Het is kettlebellquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:40 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij het EQ hebt van je favoriete kettlebel.
Wat een plaatje bij jou los weet te makenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind jou gewoon een kutuser. Alsof ik me op mn pik getrapt zou voelen door iemand op een anoniem internetforum. Je dicht jezelf een te grote invloed toe. Ik zou mn reet nog niet met je afvegen.
Haha slick ditquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.youtubedoubler(...)authorName=Miner99er
Teddy pls, ga vrienden maken ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat een plaatje bij jou los weet je maken bij jouGaat diep hè.
PREACH!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind jou gewoon een kutuser. Alsof ik me op mn pik getrapt zou voelen door iemand op een anoniem internetforum. Je dicht jezelf een te grote invloed toe. Ik zou mn reet nog niet met je afvegen.
Maakt me geen donder uit.quote:
Je moest eens weten.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:20 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Errhmagewd kutuser. Met je stomme gif. Denk je dat grappigheidkunde hebt gestudeerd ofzo. Ik ga mijn billen met jou afvegen. Wacht maar kutuser. Arrrghhhhh.
[ afbeelding ]
Zo lang je je hart maar kan luchten bij iemand op regelmatige basis. Dat zou je veel goeds doen en je woede-uitbarstingen besparen. Zumba schijnt ook veel endorphine los te maken. Gewoon een tip.quote:
Denken dat dit een woedeuitbarsting isquote:Op zondag 1 juni 2014 00:28 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zo lang je je hart maar kan luchten bij iemand op regelmatige basis. Dat zou je veel goeds doen en je woede-uitbarstingen besparen. Zumba schijnt ook veel endorphine los te maken. Gewoon een tip.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:28 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zo lang je je hart maar kan luchten bij iemand op regelmatige basis. Dat zou je veel goeds doen en je woede-uitbarstingen besparen. Zumba schijnt ook veel endorphine los te maken. Gewoon een tip.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |