Op tab drukken. Of wat het wiel der wapens en granaten opent op je consoleversie.quote:
Ik vind 1 op sommige punten beter dan 2, maar ook andersom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deel 2 eigenlijk niet eens in de schaduw van deel 1 mag staan.
Deel 1 staat nog altijd ver bovenaan mijn lijstje met beste games ooit
Triestquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of jullie weleens met cheat spelen maar Cheat Happens heeft me toch een handige functie in hun cheat ingebouwd: Warp to GPS
Hoef je niet meer te lopen maar je maakt een grote "sprong" naar de plek waar je heen wil.
Ideaal om alle city hotspots te vinden![]()
http://www.cheathappens.com/19552-PC-Watch_Dogs_cheats
Zelf gebruik ik cheats meestal voor de ammo, geen zin om midden in een gevecht zonder kogels te zitten.
Hoe kan je nou midden in een gevecht zonder kogels komen te zitten? Zelfs in het begin kan je overal al 360 kogels van meenemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of jullie weleens met cheat spelen maar Cheat Happens heeft me toch een handige functie in hun cheat ingebouwd: Warp to GPS
Hoef je niet meer te lopen maar je maakt een grote "sprong" naar de plek waar je heen wil.
Ideaal om alle city hotspots te vinden![]()
http://www.cheathappens.com/19552-PC-Watch_Dogs_cheats
Zelf gebruik ik cheats meestal voor de ammo, geen zin om midden in een gevecht zonder kogels te zitten.
Ach, het is elke keer hetzelfde en bizar simpel. Je moet gewoon achter een muurtje verstoppen. Ik heb nu 14 keer achter elkaar gewonnen bij Tailing, en 7 van de 5 met hacken. 't Is te simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou wil ik hem eigenlijk ook kopen voor het online gedeelte. Lijkt een stuk toffer dan de hele singeplayer bij elkaar
Mij is het één keer gelukt. Gewoon via een kastje aan de muur buiten een gebouw geloof ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe kun je nou precies de webcams thuis hacken van mensen? Dacht dat dat in je huis moest?
Ik vind het gewoon leuk op de ps4 hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
Mmm, weet niet als ik hem moet kopen voor de PS4 valt die tegen of is die heel erg vet?
Er hangt een kastje aan de muur buiten ergens, dat kastje moet wel stroom hebben dus moet je eerst een witte lijn volgen naar andere kastjes verderop (kan via camera's)quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe kun je nou precies de webcams thuis hacken van mensen? Dacht dat dat in je huis moest?
Bij dit spel heb ik die functie ook niet nodig gehad, bij andere spellen wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je nou midden in een gevecht zonder kogels komen te zitten? Zelfs in het begin kan je overal al 360 kogels van meenemen.
Yup, alleen jammer dat het totaal geen invloed heeft. Je merkt er nooit de gevolgen van, ook niet in je reputatie of whatever. Tis puur een gimmick. Zeker omdat ik misschien 2 keer in een wapenwinkel ben geweest om wapens te kopen en voor de rest echt totaal geen enkel nut heb gezien voor de tonnen die ik uit pinautomaten heb getrokken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef ZodiaX het volgende:
Zijn er anderen die hebben opgemerkt dat bijna iedereen waar je geld van de telefoon kan trekken allemaal zeer laag inkomen en/of andere geldproblemen hebben?
Alsof ze je schuldig willen laten voelen door juist de geldrekening te plunderen van diegenen die het zo hard nodig hebben.
Onafgemaakt zooitje.quote:
quote:
Zoveel winkels waar je hem kan kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Godver de godver tyfus postnl
Mijn WD vigilante editie is zaterdag verzonden. Dinsdag aangeboden (sowieso belachelijk dat maandag niet meer bezorgd word) en was ik niet thuis. Dus ik heb op de site aangegeven dat hij vandaag op het postkantoor word gebracht, zodat ik hem nu zou moeten hebben.
Kom ik net op het postkantoor, nee nog niet aangekomen.
Kom ik thuis, ligt er gewoon een briefje dat ze nog een 2e keer zijn langsgekomen, wat ik dus specifiek had aangevraagd om niet te doen.
En nu ligt hij er de volgende werkdag (vrijdag) na 13:00 pas. Terwijl ik morgen vrij ben.
KLOTE KUT POSTNL
50 euro voor een vigilante editie kon helaas alleen via de post.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zoveel winkels waar je hem kan kopen.
Zoveel mogelijkheden om hem legaal te downloaden.
Jij vertrouwt op bezorgdiensten en dan klaag je dat het lang duurt.
Je had het zelf in de hand.
50 euro voor een onafgemaakt zooitjequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
50 euro voor een vigilante editie kon helaas alleen via de post.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:42 schreef _Dido_ het volgende:
Tegenvallende cijfers, ik wacht wel tot ie in de koopjesbak ligt. Jammer, erg naar dit spel uitgekeken...
Met een paar hack upgrades haal je mega veel geld binnen, dus dat komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef ZodiaX het volgende:
Zijn er anderen die hebben opgemerkt dat bijna iedereen waar je geld van de telefoon kan trekken allemaal zeer laag inkomen en/of andere geldproblemen hebben?
Alsof ze je schuldig willen laten voelen door juist de geldrekening te plunderen van diegenen die het zo hard nodig hebben.
Ach, bioshock infinite kreeg nog hoger en dat was ook rommelquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogs
82 gemiddeld!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, bioshock infinite kreeg nog hoger en dat was ook rommel
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel een uitstekende generaal
Een van de weinige menselijke voorbeelden van duitse degelijkheid in die periode, inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel een uitstekende generaal
Gelul.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
50 euro voor een onafgemaakt zooitje
Gelukkig voor hem maakte die het einde niet mee van het Reichquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Een van de weinige menselijke voorbeelden van duitse degelijkheid in die periode, inderdaad.
Waarom is zijn mening dan gelul?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
Gelul.
Jij bent blijkbaar teleurgesteld maar kwaliteit is persoonlijk.
Dat mag natuurlijk, maar dat is persoonlijk.quote:Persoonlijk kan ik niet genieten van The Godfather films terwijl anderen dat geweldige films vinden. Ik heb veel plezier van mijn game en ik heb het geld er graag voor betaald.
Hoop (ex)kankerpatienten ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef ZodiaX het volgende:
een klein muurtje in een parkeergarage lukte ook al nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:28 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan die gozer niet over een klein gat heenspringen?Hij wil alleen maar springen als hij voor een muur(tje) staat, meer niet.
Rechtertrigger+B op 360 en je gaat snel overal alle muurtjes heen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
een klein muurtje in een parkeergarage lukte ook al niet
quote:
Meer/langer schieten? Of headshots?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe schiet je die tegenstanders in zwart enorm pantser dood?
Ben het wel met je eens ja. Voldoet bij lange na niet aan de verwachting, zeker niet door de PR-machine van Ubisoft.quote:
Als iemand je op straat om 1 euro vraagt dan zegt de gemiddelde Nederlander ook dat ie geen cash op zak heeft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Missie aan het doen, gesprek met iemand in een bar en of ik even 100 dollar wil dokken. Zegt Aiden bloed serieus: "I'm not really a cash kind of person." terwijl ik net, bij de ATM buiten de bar, 30.000 dollar aan contanten () heb opgenomen
.
Ik ga hem wel uitspelen hoor alleen wel langzaam want na een uur of 2 heb ik er weer genoeg vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens ja. Voldoet bij lange na niet aan de verwachting, zeker niet door de PR-machine van Ubisoft.
Sluipschuttersgeweer en shotgun one hit one kill of als er meer achter elkaar staan op de zelfde straal meerdere killsquote:
Ik vind 'm op de ps4 gewoon goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
Mmm, weet niet als ik hem moet kopen voor de PS4 valt die tegen of is die heel erg vet?
Hoe moet je anders spelen? Legaal via uplay? Ha!quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Allemaal wel zeiken maar gewoon toch de gelekte game door blijven spelen..
Lang schieten (headshots met zwaar kaliber) en explosies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe schiet je die tegenstanders in zwart enorm pantser dood?
Doet het gewoon hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe moet je anders spelen? Legaal via uplay? Ha!
Nooit AC gespeeld?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef Gezicht het volgende:
Net een uur of 3 gespeeld. Maakt de verwachtingen bij lange na niet waar. Mis de wow-factor. En die physicsom te huilen. Jammer allemaal.
Jongen, zelfs de physics van AC zijn beter dan dit.quote:
Als AC auto's had, zou dat ook gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, zelfs de physics van AC zijn beter dan dit.Auto's die ontploffen als je ze van de zijkant ramt, kom nou.
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als AC auto's had, zou dat ook gebeuren.
Dat lijkt me geen fout.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Tering, wat zitten er toch veel fouten in. Als 2 NPCs tegen elkaar aan botsen, stappen ze uit, en gaan ze random dingen als 'Is everybody okay' 'Oh my god' achter elkaar schreeuwen, zonder iets te doen
Op het binnen het thema van het spel te houden: Gewoon hacken... gebruik een crack!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
denk dat ik hem binnenkort maar voor een lager bedragje koop
Je hebt zeker zelf je rijbewijs nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Tering, wat zitten er toch veel fouten in. Als 2 NPCs tegen elkaar aan botsen, stappen ze uit, en gaan ze random dingen als 'Is everybody okay' 'Oh my god' achter elkaar schreeuwen, zonder iets te doen
Is niet vergelijkbaar qua setting en het verschil in physics dat daarbij komt kijken.quote:
mwah, ik heb een PS4 dus...quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op het binnen het thema van het spel te houden: Gewoon hacken... gebruik een crack!
Zelf gebruiken ze ook cracks om het systeem van ctOS binnen te komen, een spel cracken vind ik persoonlijk minder erg dan het OS van een stad.
Black Flag is de AC die ik heb gespeeld en dat spel speelt toch een stuk beter dan Watch_Dogs vind ik dan..quote:
Tot nu toe weinig van gezien.quote:
Ja goh, rockstar heeft ook een 100x hoger budget. Het kan wel ubisoft zijn, maar een compleet nieuwe game moet geld voor vrij gemaakt worden, een game in een serie heb je al geld voor van de vorige game.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Het rijden is precies uit Sleeping Dogs, het freerunnen uit AC, het verhaal vind ik zelf wel redelijk goed, ook erg goed 'acteerwerk' in de cutscenes, maar doe mij toch maar GTA. Het is duidelijk dat Rockstar veel meer werk en toeweiding in zijn spellen stopt.
1 a 2 keer (gericht) schieten metquote:
Ga me niet vertellen dat Ubisoft budgetspellen maaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja goh, rockstar heeft ook een 100x hoger budget. Het kan wel ubisoft zijn, maar een compleet nieuwe game moet geld voor vrij gemaakt worden, een game in een serie heb je al geld voor van de vorige game.
Hoezo heeft rockstar een hoger budget?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja goh, rockstar heeft ook een 100x hoger budget. Het kan wel ubisoft zijn, maar een compleet nieuwe game moet geld voor vrij gemaakt worden, een game in een serie heb je al geld voor van de vorige game.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_V#Developmentquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hoezo heeft rockstar een hoger budget?
quote:
Ja dan noem je ook een spel. Maar rockstar is zeker niet alleen GTA V maar ook lagere budget games als Max Payne, Bully, Midnight Club en Table Tennisquote:
Als ik het dramatische rijden even vergeet, mezelf over de x360 graphics zet, dan blijft er alleen de verhaallijn en het hacken over. Het hacken is een originele insteek voor stealth, dat is helemaal prima. Maar dat acteerwerk is bedroevend! Zit amper emotie achter de stemmen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Het rijden is precies uit Sleeping Dogs, het freerunnen uit AC, het verhaal vind ik zelf wel redelijk goed, ook erg goed 'acteerwerk' in de cutscenes, maar doe mij toch maar GTA. Het is duidelijk dat Rockstar veel meer werk en toeweiding in zijn spellen stopt.
GTA IV is 10x afgewerkter dan Watch Dogs, Skyrim is een zeer uitgewerkte gedetailleerde grote wereld, terwijl W_D ook delen water en land met 3 bomen zijn, heeft. Crysis 3 heeft de beste graphics van alle spellen. Je punt?quote:
Omdat ze gigantisch veel verdienen met GTA, en dus ook veel meer over hebben voor de volgende game.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hoezo heeft rockstar een hoger budget?
Maar waar Rockstar (North) 5 jaar bezig is met een nieuwe GTA komt er elk jaar een nieuwe AC uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat ze gigantisch veel verdienen met GTA, en dus ook veel meer over hebben voor de volgende game.
Assassins creed bijvoorbeeld, verkoopt veel minder dan gta, en vervolgens gaat die winst in de ontwikkeling van de volgende AC. Als je dan een compleet nieuwe serie toevoegt zoals nu, dan moet dat geld wel ergens vandaan komen.
Dit. Als Watch Dogs over 1 of 2 jaar uitkwam was het hands-down fantastisch geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar waar Rockstar (North) 5 jaar bezig is met een nieuwe GTA komt er elk jaar een nieuwe AC uit.
"GTA IV is 10x afgewerkter" Dat is echt zo'n loos argument wat niet te bewijzen valt. Skyrim is een doorontwikkeling van voorgaande delen, Watch Dogs een compleet nieuwe franchise, over het algemeen zijn 1ste delen van een reeks bij games nooit de beste. Crysis 3 scoort op Metacritic lager dan Watch Dogs, graphics zeggen lang niet alles en zijn gelukkig niet leidend bij hoe goed een game is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
GTA IV is 10x afgewerkter dan Watch Dogs, Skyrim is een zeer uitgewerkte gedetailleerde grote wereld, terwijl W_D ook delen water en land met 3 bomen zijn, heeft. Crysis 3 heeft de beste graphics van alle spellen. Je punt?
Ik weet nog wel dat gta4 flink wat problemen had met de PC poort in het begin, was toen ook slechte prestaties.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
GTA IV is 10x afgewerkter dan Watch Dogs.
Crysis 3 was gewoon goed afgewerkt, zelfde geldt voor andere spellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
"GTA IV is 10x afgewerkter" Dat is echt zo'n loos argument wat niet te bewijzen valt. Skyrim is een doorontwikkeling van voorgaande delen, Watch Dogs een compleet nieuwe franchise, over het algemeen zijn 1ste delen van een reeks bij games nooit de beste. Crysis 3 scoort op Metacritic lager dan Watch Dogs, graphics zeggen lang niet alles en zijn gelukkig niet leidend bij hoe goed een game is.
Uiteindelijk kan iedereen lang of kort zeuren, vind je de game leuk dan speel je hem, vind je hem niet leuk (wat goed mogelijk is als je je hebt laten meeslepen door een hype) dan speel je hem niet.
De release was toch al een keer uitgesteld?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat Ubisoft budgetspellen maakt
Ze hadden gemakkelijk een beter spel kunnen neerzetten. Alleen hadden ze zeker weer een deadline.
Wat kunnen we wel niet van Destiny verwachten dan? 500m dollar budget.quote:
Dat komt omdat er niet echt een middenweg is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
1911 Silenced Pistol+focus headshots is genoeg voor al die gang missies in dat spel of lijkt dat maar zo? Ik bedoel het is geen Splinter Cell/Metal gear, dat de guards op elkaar letten. Gaat een beetje makkelijk soms.
Je heb juist heel veel middelen om uit de handen van de politie te blijven. Als ze je eenmaal in hun vizier hebben dan ben je vaak de lul maar er zijn heel veel manieren om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:43 schreef utopie het volgende:
saai flut spel... wel mooi gemaakt maar daar blijft het ook bij. Na een uurtje gespeeld te hebben is het leuke er wel weer afverhaal mist diepgang, stad mist fun. super snel en super vaak krijg je politie achter je aan waar je ontiegelijk veel moeite voor moet doen om die kwijt te raken. (ja ook op easy
)
zonde van mijn geld + season pass
Als jij me uit kan leggen hoe ik dat kan voorkomen maak je me erg blijquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Burrito het volgende:
[..]
Je heb juist heel veel middelen om uit de handen van de politie te blijven. Als ze je eenmaal in hun vizier hebben dan ben je vaak de lul maar er zijn heel veel manieren om dat te voorkomen.
brug openen bijv.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als jij me uit kan leggen hoe ik dat kan voorkomen maak je me erg blij
en dan aan de andere kant van de brug, net voordat je de brug over bent, alweer een korps aan politietroepen tegemoet komenquote:
Brug openen, blockers, spikes, blackout, jamming signal, etc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij die NPC's die gaan bellen krijgen zo'n rood waarschuwingsdriehoekje, als je dan een geweer op ze richt steken ze hun handen omhoog en stoppen ze met bellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
De bean? Ja, die bestaat; http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_Gatequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bij die NPC's die gaan bellen krijgen zo'n rood waarschuwingsdriehoekje, als je dan een geweer op ze richt steken ze hun handen omhoog en stoppen ze met bellen.
[ afbeelding ]
#girlwood
[ afbeelding ]
En ik hoop dat dit niet bestaat in het echt..
Het zag er in het spel meer uit als een Philips Hue Neon reclame ding.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef OMG het volgende:
[..]
De bean? Ja, die bestaat; http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_Gate
Je kan het dus gewoon nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:43 schreef utopie het volgende:
super snel en super vaak krijg je politie achter je aan waar je ontiegelijk veel moeite voor moet doen om die kwijt te raken. (ja ook op easy)
zonde van mijn geld + season pass
Dat in ieder geval niet, game heeft zeker de nodige issues maar het ziet er gewoon prima uit hoor hier op de PS4.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zelfs gta IV ziet er nog stukken beter uit.
In het echt ziet hij er veel mooier uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef OMG het volgende:
[..]
De bean? Ja, die bestaat; http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_Gate
Het is ook arcade, vooral het optrekken. Trouwens moest je in GTA ook vaak genoeg remmen om een bocht te halen hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:04 schreef Mothzor het volgende:
Tip ivm auto rijden! Remmen voordat je een bocht maakt, net zoals in het echt! Anders haal je de bocht never nooit!
En dan mensen die zeggen dat het rijden in GTAV leuk is en dit arcade
Of focus-mode aanzetten.. al kan je dan echt instant 90graden bochten maken (al is dat ook niet realistisch)quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:04 schreef Mothzor het volgende:
Tip ivm auto rijden! Remmen voordat je een bocht maakt, net zoals in het echt! Anders haal je de bocht never nooit!
En dan mensen die zeggen dat het rijden in GTAV leuk is en dit arcade
Ik heb er nog niemand onder kunnen laten lopen. Als ik zo'n ding op en neer beweeg van een afstandje loopt er wel iemand heen, maar niet onder(door). Gisteren stond er een groepje van 3 verbaasd te kijken naar zo'n ding dat ik op en neer liet bewegen. Gelukkig stond er een hijskraan met een container eraan naast, die kon ik toen op ze laten vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef SiGNe het volgende:
Wat mij ook wel leuk leek was om een vijand te pletten onder een forklift maar dat ding gaat niet omlaag als er iemand onder staat.
Pas als ie wegloopt gaat de lift naar beneden, zonde want het is een mooie manier om een vijand stil af te maken.
Wat de autos betreft, ik zou met goedkopere auto's gaan rijden, die zijn minder snel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef agjgeertsema het volgende:
Hallo mensen.
Nou ik dacht watch dogs dat gaat hem helemaal worden, maar nu speel ik hem dus vanaf dinsdag en heb al aardig wat schelden en vloeken gehad.
Auto rijden is bijna onmogelijk je geeft gas en hij gaat meteen in vol gas hij reageert extreem gevoelig. Gewoon naar links sturen en bam strak naar links, Ik moet achter iemand aan maar dat bijna niet te doen omdat je overal tegen aan knalt, en zo haal je die persoon dus nooit in. Is er een manier om dit anders te doen? Misschien via instellingen ofzo? dacht ook nog aan omdat je nog maar een beginner bent is rijden misschien nog wat lastig, dus dat het als je verder dat het dan wel beter wordt is dat ook zo of blijft dit zo?
punt 2
ook als je loopt het is allemaal zo fijn gevoelig je tikt echt langzaam naar rechts en vliegt bijna een rondje. Ik heb een game muis dus ik kan de snelheid van mijn muis regelen op de muis zelf, maar dan zorg ik dus dat hij minder snel reageert en dan heb je weer dat alles te langzaam is! Ja ik snap het niet zo goed meer. Ik bedoel dit rijden, lopen , etc, etc is echt helemaal anders dan bijv.. mafia 2, gta series, en andere open world games hebben jullie enig idee hoe dit zit?
Wennen, da's het enige. Of met een gamepad gaan spelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef agjgeertsema het volgende:
Hallo mensen.
Nou ik dacht watch dogs dat gaat hem helemaal worden, maar nu speel ik hem dus vanaf dinsdag en heb al aardig wat schelden en vloeken gehad.
Auto rijden is bijna onmogelijk je geeft gas en hij gaat meteen in vol gas hij reageert extreem gevoelig. Gewoon naar links sturen en bam strak naar links, Ik moet achter iemand aan maar dat bijna niet te doen omdat je overal tegen aan knalt, en zo haal je die persoon dus nooit in. Is er een manier om dit anders te doen? Misschien via instellingen ofzo? dacht ook nog aan omdat je nog maar een beginner bent is rijden misschien nog wat lastig, dus dat het als je verder dat het dan wel beter wordt is dat ook zo of blijft dit zo?
punt 2
ook als je loopt het is allemaal zo fijn gevoelig je tikt echt langzaam naar rechts en vliegt bijna een rondje. Ik heb een game muis dus ik kan de snelheid van mijn muis regelen op de muis zelf, maar dan zorg ik dus dat hij minder snel reageert en dan heb je weer dat alles te langzaam is! Ja ik snap het niet zo goed meer. Ik bedoel dit rijden, lopen , etc, etc is echt helemaal anders dan bijv.. mafia 2, gta series, en andere open world games hebben jullie enig idee hoe dit zit?
Ik heb ze allemaal.. sommige hotspots zitten onder een gang hideout en zijn daardoor lastig te vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef -CRASH- het volgende:
Iemand die alle hotspots al heeft
ze zijn allemaal afgevinkt op de map
Ik heb er 95. En ik zie geen andere V meer staan
Alle hotspots zijn toch zichtbaar op de map.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal.. sommige hotspots zitten onder een gang hideout en zijn daardoor lastig te vinden.
Ik moet ook nog 1 QR code maar die kan ik (nog) niet vinden, misschien dat die ook ergens onder zit of dat die later in het spel pas komt.
Dacht dat die op het bunker-eiland zou zitten maar die heb ik gister unlocked maar is niks te vinden.
Ik mis ook nog 3 missing persons en een aantal burner phones.
In GTA reed ik altijd met m'n lichten uit, en dat kan niet in WD (of in ieder geval, ik weet niet hoe), dat mis ik best wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:33 schreef delano.888 het volgende:
Weet je wat ik serieus mis, iets heel stoms denk ik...
Als je hard achteruit rijd, en dan een jengel aan het stuur geeft, heb je in de meeste games (oa gta) vrijwel automatisch een super mooie drift in een half rondje waardoor je vervolgens snel vooruit weg kan rijden. Dat mist GEHEEL in WD, ik heb het wel geprobeerd maar die slip doet hij dus gewoon niet. Heel stom misschien maar ik gebruik dit regelmatig in gta enz om ergens weg te komen dus ik mis dit echt..
Ondergronds heb je volgens mij geen hotspots..quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Alle hotspots zijn toch zichtbaar op de map.
ook de ondergrondse.
Aan de QR codes ben ik nog jiet begonnen
Kleren, auto's op bestelling..quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb enorm veel geld maar wat kan ik er mee doen? Kan je alleen wapens kopen? Geen costumes?
Vind trouwens de besturing soms echt bagger, en ik vind het ook niks dat je in 2 schoten al dood bent terwijl je net achter een auto probeert te schuilen wat weer niet lukt want de besturing is bagger
Heb je wel genoeg RAM en VRAM? Klinkt alsof dat lekker volraakt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef ZodiaX het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik heb het zo ver voor elkaar dat de eerste 10 minuten spelen vloeiend is met ongeveer 40 - 50 fps met als het heel veel graphics gaat minstens 30.
Maar, dan na ongeveer 10 minuten begint het een beetje te stotteren, niet alleen graphics maar ook geluid en muziek.
Dat word langzaam aan steeds meer en steeds vaker totdat het onspeelbaar word na zo'n 20-30 minuten.
Het gekke is, de fps blijft wel gewoon goed, dat wordt niet minder maar toch stottert het.
Enorm irritant.
Xbox/PS3 Controller gebruiken als je die hebt. Scheelt een stukje frustratie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb enorm veel geld maar wat kan ik er mee doen? Kan je alleen wapens kopen? Geen costumes?
Vind trouwens de besturing soms echt bagger, en ik vind het ook niks dat je in 2 schoten al dood bent terwijl je net achter een auto probeert te schuilen wat weer niet lukt want de besturing is bagger
Dat zou zeker vet zijn! De game heeft zo veel potentie, maar er zijn zo veel kansen niet benut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef SiGNe het volgende:
Ook een puntje dat jammer is: Dat je je echte smartphone niet kan gebruiken in het spel als 2e scherm.
Zou toch tof zijn als je al die apps echt op je telefoon hebt staan en dat, wanneer je bijv. een auto nodig heb die via je echte telefoon bestelt.
De technologie is er opzich, jammer dat ze het, in een spel waar de telefoon centraal staat, niet hebben gebruikt.
Weet je wat pas raar is? Er zit geen QR-scanner op je mobiel, er zit niet eens een camera op.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef SiGNe het volgende:
Ook een puntje dat jammer is: Dat je je echte smartphone niet kan gebruiken in het spel als 2e scherm.
Zou toch tof zijn als je al die apps echt op je telefoon hebt staan en dat, wanneer je bijv. een auto nodig heb die via je echte telefoon bestelt.
De technologie is er opzich, jammer dat ze het, in een spel waar de telefoon centraal staat, niet hebben gebruikt.
ik heb 6GB ram in mijn pc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg RAM en VRAM? Klinkt alsof dat lekker volraakt.
Ook dat ja, al zijn die QR codes vanaf de grond toch niet volledig te zien en heb je een security cam nodig om die op het plaatje te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar is? Er zit geen QR-scanner op je mobiel, er zit niet eens een camera op.
Drivers up to date? Geen programma's op de achtergrond draaien die clock cycles inpikken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
ik heb 6GB ram in mijn pc.
Dat is aardig het minimum.
Ik denk dat er ergens een memoryleak zit of zo waardoor ik na verloop van tijd ga stotteren.
Nieuwste drivers, geen andere programmas behalve browser.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Drivers up to date? Geen programma's op de achtergrond draaien die clock cycles inpikken?
Geen illegale versie met een ingebouwde bitcoin-miner? (Daar had ik ook het een en ander over gelezen op het piratebay-forum)
als je een AMD kaart hebt, 14.6 beta heeft improvements voor watch dogs zie ik net.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Nieuwste drivers, geen andere programmas behalve browser.
En gewoon legale versie van steam/uplay.
Ik speel in uplay offline mode totdat uplay zijn servers weer in orde heeft.
Ik heb een nvidia kaart, 570 gtx.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
als je een AMD kaart hebt, 14.6 beta heeft improvements voor watch dogs zie ik net.
http://support.amd.com/en(...)st-windows-beta.aspx
Ga ik zo ook installeren.
Wel custom install doen want voor je het weet heeft AMD je AHCI driver vervangen voor een gewone SATA driver.
Op de een of andere manier werkt dat hier niet, wordt m'n SSD niet herkend bij het opstarten en is de enige optie een system restore.
Ook daar was gisteren of eergisteren een update voor geloof ik.quote:
nieuwste nvidia drivers heb ik al.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook daar was gisteren of eergisteren een update voor geloof ik.
Misschien is je videokaart dan gewoon niet voldoende. Ik heb zelf een 670 GTX en 8GB ram, en daarop draait het spel urenlang prima op high.quote:
Waarom werkt die dan wel prima de eerste 10-15 minuten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien is je videokaart dan gewoon niet voldoende. Ik heb zelf een 670 GTX en 8GB ram, en daarop draait het spel urenlang prima op high.
Waarschijnlijk niet genoeg ram of vram zoals al eerder werd gesteld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:20 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Waarom werkt die dan wel prima de eerste 10-15 minuten?
En tussen het stotteren door blijft het ook gewoon 30+ framerate houden.
Ik vermoed een memoryleak, en aangezien ik zo weinig ram heb heeft het sneller effect op mijn spel dan bij veel anderen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet genoeg ram of vram zoals al eerder werd gesteld.
Met herladen druk ik telkens op de verkeerde knop en ga dan uit coverquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet heul erg wennen aan de besturing @ PS4.
Veel knoppen zitten net "andersom" als dat mijn intuitie mij zegt hoe het moet werken.
Heb je al een digital trip gedaan? Dan zekerquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Het spel doet me trouwens ook best veel aan Saints Row denken
Nope, ik ben nog niet zo verquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je al een digital trip gedaan? Dan zeker
Ik 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog niet zo ver
Ik heb pas 4 missies ofzo gedaan
Huh? Hij slaat alles op nadat het done is, hoor. Kijk soms maar aan 't eind van 'n missie naar links op je scherm, dan zie je zo een savedingetje draaien zoals je ook in 't beginscherm (vóór 't main menu) ziet. Ik ben na 29 uur Watch_Dogs maar 3x in een safehouse geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:03 schreef GlenSpey het volgende:
Vanmiddag voor het eerst een digitale trip 'alone' gedaan en compleet afgerond. Als ik nu op mijn smartphone kijk dan sta ik echter op 0 punten. Hoe de fuck kan dit?
Ow, en MOET je per se alles via je je safehouse opslaan? Worden dat soort minigames en zulk niet gewoon opgeslagen nadat je ze hebt afgerond? Ik heb echt een broertje dood aan dat soort savemodules, net als in GTA
Oh, wat interessant! Vertel verder.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Fokker101 het volgende:
ik denk dat ik maar is oversla verheug me wel op FAR CRY 4 en Uncharted 4 en The last of us
Als het goed is heeft het invloed op de politie en hoe vaak ze wel of niet komen oid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Heeft je reputatie nog invloed op het spel?
quote:
Bijna.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft het invloed op de politie en hoe vaak ze wel of niet komen oid.
ah oke niet heel erg spannend dus.. ik rijd nogal wat mensen dood als ik rijd namelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft het invloed op de politie en hoe vaak ze wel of niet komen oid.
http://www.tradeindetecti(...)putation-system-511/quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
ah oke niet heel erg spannend dus.. ik rijd nogal wat mensen dood als ik rijd namelijk
Een bedrade 360 controller is niet duur en werkt voor 99,9% van de pc gamesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:54 schreef Handveger het volgende:
Vind de hele besturing voor het rijden met toetsenbord en muis maar bagger, gelijk volle snelheid. Heb ook niet echt een behoefte om een controller te gaan kopen om games op mijn pc te spelen.
Toch raar dat mijn progress in 'Alone' dan niet opgeslagen is. Of ik moet het verkeerd zien, maar er staat echt 0quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Huh? Hij slaat alles op nadat het done is, hoor. Kijk soms maar aan 't eind van 'n missie naar links op je scherm, dan zie je zo een savedingetje draaien zoals je ook in 't beginscherm (vóór 't main menu) ziet. Ik ben na 29 uur Watch_Dogs maar 3x in een safehouse geweest.
Bug.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toch raar dat mijn progress in 'Alone' dan niet opgeslagen is. Of ik moet het verkeerd zien, maar er staat echt 0
Stel dat Deus Ex: Human Revolution Open-World was, met die ongelofelijk goede storyline, hacken etcquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef Remcaw het volgende:
Dit zou leuk kunnen combineren met deus ex 😊
geen last van of niet opgemerkt. Bruggen gaan iig gewoon omlaag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef SiGNe het volgende:
Ook heb ik het idee dat de stad niet herbouwd wordt
Ehmz, dat is niet knap van Sony of van de PS4. Sterker nog, het is helemaal niet knap. Van niemand niet. Het is een grote faal van Ubisoft dat ze dit op de pc zo eruit laten zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef delano.888 het volgende:
Wel knap dat PS4 bijna niks slechter is dan een top PC op ultra, alleen schaduwen en een paar kleine dingetjes, dat vind ik dan wel weer knap.
Ja daar heb je een punt natuurlijk. PC zou er nog veel mooier uit kunnen zien in principe. Maar ik ben tevreden, ik vind het mooi genoeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ehmz, dat is niet knap van Sony of van de PS4. Sterker nog, het is helemaal niet knap. Van niemand niet. Het is een grote faal van Ubisoft dat ze dit op de pc zo eruit laten zien.
De pc kan veel en veel meer graphicwise dan de zogenaamde "nextgen" consoles.
Grafisch is ie matig vind ik. Sleeping Dogs zag er stukken beter uit, draaide beter, meer details etc en is al weer ff op de markt
En Sleeping Dogs was ook beter qua autorijden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ehmz, dat is niet knap van Sony of van de PS4. Sterker nog, het is helemaal niet knap. Van niemand niet. Het is een grote faal van Ubisoft dat ze dit op de pc zo eruit laten zien.
Grafisch is ie matig vind ik. Sleeping Dogs zag er stukken beter uit, draaide beter, meer details etc en is al weer ff op de markt
Zo snel? Volgens mij besef je niet dat games die in het eerste consolejaar uitkomen altijd tot de grafisch minste behoren. Het wordt alleen maar beter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef delano.888 het volgende:
Zo zie je maar hoe hard de last gen consoles al achterlopen zo snel. Zonde eigenlijk.
Ik zou vooraf effe gta 4 spelen, dan kun je vast wennen aan de graphicsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
Morgen eens met de PS3 versie aan de slag.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat PS3 er altijd goed uit zag, maar nu lijkt het wel alsof PS3 in graphics jaren achteruit is gegaan als je die video bekijkt..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:30 schreef eight het volgende:
[..]
Zo snel? Volgens mij besef je niet dat games die in het eerste consolejaar uitkomen altijd tot de grafisch minste behoren. Het wordt alleen maar beter.
Graphics boeien niet, de gameplay lijkt me erg interessant en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:33 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou vooraf effe gta 4 spelen, dan kun je vast wennen aan de graphics
Ik denk dat het vooral ligt aan de ontwikkelaars die gewoon minder aandacht schenken aan de graphics van een oude console.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat PS3 er altijd goed uit zag, maar nu lijkt het wel alsof PS3 in graphics jaren achteruit is gegaan als je die video bekijkt..
In de PS4 en Xbone zit gewoon een Radeon HD7790 , precies dezelfde die ikzelf heb.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zie de eerdere link waarom Watch Dogs slecht nieuws is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:00 schreef SiGNe het volgende:
In de PS4 en Xbone zit gewoon een Radeon HD7790 , precies dezelfde die ikzelf heb.
Van GTA zijn ook zulke filmpjes alleen dan heten ze wat andersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen zin om het hele topic door te lezen, wellicht is ie al geplaatst:
Ja, maar bij Watch_Dogs zijn ze:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van GTA zijn ook zulke filmpjes alleen dan heten ze wat anders
Thanks, kon 'm al niet vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)pc-gaming-ecosystem/
Die dus.
Nummer 3 vooral.. 't spel is net uit en heeft nog geen patches, die komen vast snel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, maar bij Watch_Dogs zijn ze:
1. Vaker voorkomend
2. Soms verstorend voor de gameplay
3. Nog niet gepatcht.
Goede testers wel daar bij Ubisoft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nummer 3 vooral.. 't spel is net uit en heeft nog geen patches, die komen vast snel.
Volgens mij is het vooral de pc versie die minder aandacht heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Goede testers wel daar bij Ubisoft.
Dat heb je altijd met spellen en zeker met PC releases.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Goede testers wel daar bij Ubisoft.
Maar het zou beter kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:27 schreef ems. het volgende:
Wat is er met ati? Hij loopt hier prima op ati
Zoals de link van Geralt al zegt http://www.forbes.com/sit(...)pc-gaming-ecosystem/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:48 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Maar het zou beter kunnen.
Ubi heeft een deal met nvidia waardoor hun developers alleen met nvidia mogen samenwerken als het om optimalisatie gaat en ze mogen geen gegevens doorspelen aan amd.
ik heb ook de season pass gekocht. alleen ik weet zo even niet wat ik extra gekregen heb op 3 outfits na ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:29 schreef GezondeSpanning het volgende:
Kon mezelf niet bedwingen en heb de Season Pass gekocht![]()
Moet zeggen dat ik tevreden ben over de content die je er bij krijgt, en natuurlijk de 25% off + 1 week eerder toegang tot DLC.
Ongeveer 2-3 uur aan content. Weet zo snel nog niet wanneer die missies zich activeren, zal wel ergens verder in de main storyline zijn. Op een gegeven moment heb je ook een soort mini-campaign met een ander speelbaar character.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb ook de season pass gekocht. alleen ik weet zo even niet wat ik extra gekregen heb op 3 outfits na ofzois er een heel stuk map bij gekomen met season pass ?
Oké man.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:55 schreef abruzzese het volgende:
Ik Watch Dogs slecht bekritiseerd enkele post terug .
Heb de game nog een paar keer gespeeld om misschien toch nog leuk te vinden .
Mijn conclusie over Watch Dogs is nu :
De stad Chicago ziet er helemaal niet mooi uit .
Als je door de stad rijd heb je helemaal niet het gevoel zoals in Grand Theft Auto V .
Het auto rijden is zeer en zeer slecht en kan er zeker niet aan wennen .
Het water in Chicago is zoooo slecht van kwaliteit en niet om aan te zien .
De kinderachtige spelletjes wat je in de game kunt doen breken het spel verder af .
Ik had stiekem toch hoop dat Watch Dogs een hele mooie game zou worden op de Xbox 360 net zoals Assassin's Creed Black Flag , Far Cry 3 en Grand Theft Auto V .
Maar helaas ben ik diep teleurgesteld in Watch Dogs en zijn er teveel minpunten om hem waardig te vinden .
Een freeroaming game als Grand Theft Auto V is gewoonweg niet te evenaren en heb er nog steeds heel veel plezier mee .
Dat, plus bij heel veel mensen activeren dingen nog niet goed, omdat uplay ligt te kloten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef GezondeSpanning het volgende:
Volgens mij zitten er in die Season Pass pack ook nog dingen die later activeren (nog niet uit zijn).
ja klopt.. 25% korting op alle DLC's. voor de DLC's moet je dus ook gewoon betalen alleen krijg je 25% kortingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef GezondeSpanning het volgende:
Volgens mij zitten er in die Season Pass pack ook nog dingen die later activeren (nog niet uit zijn).
Watquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:09 schreef utopie het volgende:
[..]
ja klopt.. 25% korting op alle DLC's. voor de DLC's moet je dus ook gewoon betalen alleen krijg je 25% korting
Behalve voor de DLC's die bij de Season Pass aankoop horen maar nog niet uit zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:09 schreef utopie het volgende:
[..]
ja klopt.. 25% korting op alle DLC's. voor de DLC's moet je dus ook gewoon betalen alleen krijg je 25% korting
ik vond het ook al belachelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Watnormaal gesproken is een season pass alle DLC gratis
Dus je speelt op een 360 en dan ga je klagen dat het er niet mooi uit zietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:55 schreef abruzzese het volgende:
Ik Watch Dogs slecht bekritiseerd enkele post terug .
Heb de game nog een paar keer gespeeld om misschien toch nog leuk te vinden .
Mijn conclusie over Watch Dogs is nu :
De stad Chicago ziet er helemaal niet mooi uit .
Als je door de stad rijd heb je helemaal niet het gevoel zoals in Grand Theft Auto V .
Het auto rijden is zeer en zeer slecht en kan er zeker niet aan wennen .
Het water in Chicago is zoooo slecht van kwaliteit en niet om aan te zien .
De kinderachtige spelletjes wat je in de game kunt doen breken het spel verder af .
Ik had stiekem toch hoop dat Watch Dogs een hele mooie game zou worden op de Xbox 360 net zoals Assassin's Creed Black Flag , Far Cry 3 en Grand Theft Auto V .
Maar helaas ben ik diep teleurgesteld in Watch Dogs en zijn er teveel minpunten om hem waardig te vinden .
Een freeroaming game als Grand Theft Auto V is gewoonweg niet te evenaren en heb er nog steeds heel veel plezier mee .
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Behalve voor de DLC's die bij de Season Pass aankoop horen maar nog niet uit zijn.
Heb trouwens ook geen idee hoe ik de missies van bijvoorbeeld signature shot pack en palace pack kan starten?
Zijn nog niet actief in je game.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat, plus bij heel veel mensen activeren dingen nog niet goed, omdat uplay ligt te kloten.
Als je namelijk via de uplay overlay punten uitgeeft voor bijvoorbeeld de gouden desert eagle of de stealth auto, dan is hij niet gelijk in de game. Althans bij mij na een dag zelfs nog niet.
Ook de palace pack wacht ik al een dag op.
Maar dat is blijkbaar bij heel veel mensen:
http://community.us.plays(...)orking/td-p/43646832
http://www.gamefaqs.com/boards/704529-watch-dogs/69312977
http://www.vg247.com/2014(...)ass-content-unlocks/
enz enz
Inderdaad erg krom, zal wel zijn omdat er al veel DLC zit inbegrepen bij die 20 euro.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef utopie het volgende:
[..]
ik vond het ook al belachelijkhet is dat ik het later pas zag.. (niet goed gelezen). Ik had op zijn minst verwachtdat je voor die 20 euro alle DLC wel gratis zou krijgen. maar je krijgt dus alleen maar 25% korting.
50% korting had ook wel mooi geweest. 25% is best weinigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:12 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Inderdaad erg krom, zal wel zijn omdat er al veel DLC zit inbegrepen bij die 20 euro.
Veel? 1!!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:12 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Inderdaad erg krom, zal wel zijn omdat er al veel DLC zit inbegrepen bij die 20 euro.
Ik speel op PC, de packs staan al in mijn lijstje bij 'Additional Content' staat alleen nergens aangegeven hoe/waar je die missies start.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Zijn nog niet actief in je game.
In game staan ze dus al in je lijstje? Bij mij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:15 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik speel op PC, de packs staan al in mijn lijstje bij 'Additional Content' staat alleen nergens aangegeven hoe/waar je die missies start.
Yep ze staan er tussenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In game staan ze dus al in je lijstje? Bij mij niet
Enige idee hoe je die missies activeert dan? Locatie/trigger?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef utopie het volgende:
ik heb alles al binnen wat met de season pass komt. en ik speel op de PS4
Ja ik heb wel een idee, je activeert die missies naar mate je verder komt in het spel. Ik heb dat ergens gelezen maar ik weet zo niet meer waar. volgens mij in-game en dan bij je downloadbare content moet er wel wat informatie staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:17 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Enige idee hoe je die missies activeert dan? Locatie/trigger?
Dan zal dat vanzelf wel komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een idee, je activeert die missies naar mate je verder komt in het spel. Ik heb dat ergens gelezen maar ik weet zo niet meer waar. volgens mij in-game en dan bij je downloadbare content moet er wel wat informatie staan.
Ik ben zelf nog niet zo heel ver. de derde missie geloof ik
ik neem zo nu en dan even een pauzequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:20 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dan zal dat vanzelf wel komen.
Ben ook nog maar bij de 4e missie, vind freeroamen zo vet dat mijn meeste tijd daar in heeft gezeten.
Ik vind die random messages dat je andere spelers kan hacken e.d. ook echt vet. Goed voor de afwisseling.
Thanks!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:22 schreef utopie het volgende:
anyway over T-Bone Campaign:
https://sg.answers.yahoo.(...)0140529154104AA8w78C
Yo np. de rest van de dingen kom je gewoon tegen naarmate je meer in het verhaal zitquote:
Toffere auto's moet je eenmalig kopen en kan je daarna altijd gratis laten bezorgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef delano.888 het volgende:
Snapt iemand hier trouwens de logica van auto's die wel gratis zijn en sommige die betaald moeten worden? Nadat je ze zelf bereden hebt of gehackt hebt via iemand zijn sommige nog steeds heel duur, maar ik zie er geen patroon in waarom..
Ja dat snap ik maar ik vraag me dus af wat de logica is van "toffere auto's"quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Toffere auto's moet je eenmalig kopen en kan je daarna altijd gratis laten bezorgen.
auto's die je steelt moet je kopen als je wilt dat ze bezorgd wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef delano.888 het volgende:
Snapt iemand hier trouwens de logica van auto's die wel gratis zijn en sommige die betaald moeten worden? Nadat je ze zelf bereden hebt of gehackt hebt via iemand zijn sommige nog steeds heel duur, maar ik zie er geen patroon in waarom..
Sommige auto's die je steelt of hackt van mensen zijn vervolgens ook gratis. Dat zijn wel minder goede auto's maar ik vraag me af waar die grens ligt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:12 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
auto's die je steelt moet je kopen als je wilt dat ze bezorgd worden
voertuigen die je krijgt via bepaalde missies of vrij speelt doordat je een x aantal (optionele) missies hebt gespeeld zijn gratis
Volgens mij de stealth auto die je krijgt via de 40 uplay points.quote:
bedankt manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij de stealth auto die je krijgt via de 40 uplay points.
Door de game te spelen kom je een heel eindquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
bedankt manik heb iets van 30 uplay points ofzo. zal straks even kijken hoe ik de andere 10 kan krijgen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik zie het nut niet van een auto kopen en laten bezorgen. Het is ook niet dat je ze kan sparen oid zoals bij Mafia. Ik bedoel, dan jat ik ze gewoon liever met een hacking skill voor gratisch, er staan meestal toch wel genoeg geparkeerde auto's naast de weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Niek. het volgende:
[..]
Toffere auto's moet je eenmalig kopen en kan je daarna altijd gratis laten bezorgen.
Jatten levert heat op, en de mooiste auto's zie je nauwelijks op straat. En die van uplay de stealth auto zorgt er voor dat je makkelijker weg komt van de politie oid, geen idee hoe overigens maar het staat in de beschrijving.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van een auto kopen en laten bezorgen. Het is ook niet dat je ze kan sparen oid zoals bij Mafia. Ik bedoel, dan jat ik ze gewoon liever met een hacking skill voor gratisch, er staan meestal toch wel genoeg geparkeerde auto's naast de weg.
Zoveel heat genereert het anders niet.. Wat ik wel vreemd vindt is dat mensen je wel herkennen (ondanks wardrobe-change) buiten op straat ook al heb je geen Heat-level. Gelukkig nog niet gehad dat ze meteen gaan bellen oid. Maar het "moralistisch" voegt het weinig toe.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jatten levert heat op, en de mooiste auto's zie je nauwelijks op straat. En die van uplay de stealth auto zorgt er voor dat je makkelijker weg komt van de politie oid, geen idee hoe overigens maar het staat in de beschrijving.
Ja behoorlijk, hopelijk komt er nog een gratis HD-Texture pack uit, zoals Skyrim en Sleeping Dogs dat gedaan hebben. Maar goed, ze mogen van mij eerst die gamebreaking mechanics fixen en wat grafische optimalisaties doorvoeren zodat het spel soepeler loopt, die textures kunnen later nog wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:39 schreef ems. het volgende:
Ziet er niet slecht uit, de ps4/one versie tegenover hun voorgangers. Prima te doen als je nog even geen next-gen wil halen.
Doet je wel denken wat er allemaal mogelijk geweest zou zijn als de PC als base platform gebruikt werd.
ATi maakt er zelf gewoon geen werk van. Nvidia komt zelf met technieken aanzetten, ATi niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:24 schreef Geralt het volgende:
Of wacht, dat vind ik niet jammer. Ik vind het jammer dat die gore hufters bij Ubi ATi owners zo benadelen![]()
![]()
![]()
!!!
Ehm nee, het zijn technologiën waar Nvidia patent op heeft dus AMD mag dat niet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ATi maakt er zelf gewoon geen werk van. Nvidia komt zelf met technieken aanzetten, ATi niet.
Een BSOD door een game? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, specs?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:07 schreef Flitskikker het volgende:
Dit spel blijft maar BSOD's veroorzaken. Maar wachten op een patch...
Ja duh, natuurlijk gaat nvidia geen technologieën weggeven aan ATi, wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ehm nee, het zijn technologiën waar Nvidia patent op heeft dus AMD mag dat niet gebruiken.
En AMD zit ook niet stil, die hebben Mantle ontwikkeld (Soort DirectX)
Het zijn de gamestudio's die bepalen of ze de nadruk leggen op AMD of Nvidia en dat laten ze ook altijd zien in de intro van een spel.
Heb ik ook altijd bij de geldautomaten... maar dat hoort gelukkigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:07 schreef Flitskikker het volgende:
Dit spel blijft maar BSOD's veroorzaken. Maar wachten op een patch...
Ze pakken het anders aan, niet perse beter...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk gaat nvidia geen technologieën weggeven aan ATi, wat denk je nou zelfATi moet er gewoon zelf mee komen, dat hele Mantle was trouwens 1 grote hoop bullshit. Nvidia pakt het gewoon beter aan met TXAA etc.
Had ik ook, kwam doordat mijn AMD kaart te heet werd. Updaten naar 14.4 en 't is goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een BSOD door een game? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, specs?
TXAA is ook nieuw maar werkt gewoon zoals het moet. Nvidia pakt het gewoon beter aan en spreekt developers aan. Nvidia Gameworksquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef SiGNe het volgende:
Ze pakken het anders aan, niet perse beter...
Mantle werkt hier verder prima bij de spellen die het ondersteunen, op het moment zijn dat er nog niet heel veel maar Mantle is ook nog redelijk nieuw.
14.6 is ook uit, met optimalisaties voor Watch Dogs...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Had ik ook, kwam doordat mijn AMD kaart te heet werd. Updaten naar 14.4 en 't is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |