Op tab drukken. Of wat het wiel der wapens en granaten opent op je consoleversie.quote:
Ik vind 1 op sommige punten beter dan 2, maar ook andersom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deel 2 eigenlijk niet eens in de schaduw van deel 1 mag staan.
Deel 1 staat nog altijd ver bovenaan mijn lijstje met beste games ooit
Triestquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of jullie weleens met cheat spelen maar Cheat Happens heeft me toch een handige functie in hun cheat ingebouwd: Warp to GPS
Hoef je niet meer te lopen maar je maakt een grote "sprong" naar de plek waar je heen wil.
Ideaal om alle city hotspots te vinden![]()
http://www.cheathappens.com/19552-PC-Watch_Dogs_cheats
Zelf gebruik ik cheats meestal voor de ammo, geen zin om midden in een gevecht zonder kogels te zitten.
Hoe kan je nou midden in een gevecht zonder kogels komen te zitten? Zelfs in het begin kan je overal al 360 kogels van meenemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet niet of jullie weleens met cheat spelen maar Cheat Happens heeft me toch een handige functie in hun cheat ingebouwd: Warp to GPS
Hoef je niet meer te lopen maar je maakt een grote "sprong" naar de plek waar je heen wil.
Ideaal om alle city hotspots te vinden![]()
http://www.cheathappens.com/19552-PC-Watch_Dogs_cheats
Zelf gebruik ik cheats meestal voor de ammo, geen zin om midden in een gevecht zonder kogels te zitten.
Ach, het is elke keer hetzelfde en bizar simpel. Je moet gewoon achter een muurtje verstoppen. Ik heb nu 14 keer achter elkaar gewonnen bij Tailing, en 7 van de 5 met hacken. 't Is te simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou wil ik hem eigenlijk ook kopen voor het online gedeelte. Lijkt een stuk toffer dan de hele singeplayer bij elkaar
Mij is het één keer gelukt. Gewoon via een kastje aan de muur buiten een gebouw geloof ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe kun je nou precies de webcams thuis hacken van mensen? Dacht dat dat in je huis moest?
Ik vind het gewoon leuk op de ps4 hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Fokker101 het volgende:
Mmm, weet niet als ik hem moet kopen voor de PS4 valt die tegen of is die heel erg vet?
Er hangt een kastje aan de muur buiten ergens, dat kastje moet wel stroom hebben dus moet je eerst een witte lijn volgen naar andere kastjes verderop (kan via camera's)quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe kun je nou precies de webcams thuis hacken van mensen? Dacht dat dat in je huis moest?
Bij dit spel heb ik die functie ook niet nodig gehad, bij andere spellen wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je nou midden in een gevecht zonder kogels komen te zitten? Zelfs in het begin kan je overal al 360 kogels van meenemen.
Yup, alleen jammer dat het totaal geen invloed heeft. Je merkt er nooit de gevolgen van, ook niet in je reputatie of whatever. Tis puur een gimmick. Zeker omdat ik misschien 2 keer in een wapenwinkel ben geweest om wapens te kopen en voor de rest echt totaal geen enkel nut heb gezien voor de tonnen die ik uit pinautomaten heb getrokken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef ZodiaX het volgende:
Zijn er anderen die hebben opgemerkt dat bijna iedereen waar je geld van de telefoon kan trekken allemaal zeer laag inkomen en/of andere geldproblemen hebben?
Alsof ze je schuldig willen laten voelen door juist de geldrekening te plunderen van diegenen die het zo hard nodig hebben.
Onafgemaakt zooitje.quote:
quote:
Zoveel winkels waar je hem kan kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Godver de godver tyfus postnl
Mijn WD vigilante editie is zaterdag verzonden. Dinsdag aangeboden (sowieso belachelijk dat maandag niet meer bezorgd word) en was ik niet thuis. Dus ik heb op de site aangegeven dat hij vandaag op het postkantoor word gebracht, zodat ik hem nu zou moeten hebben.
Kom ik net op het postkantoor, nee nog niet aangekomen.
Kom ik thuis, ligt er gewoon een briefje dat ze nog een 2e keer zijn langsgekomen, wat ik dus specifiek had aangevraagd om niet te doen.
En nu ligt hij er de volgende werkdag (vrijdag) na 13:00 pas. Terwijl ik morgen vrij ben.
KLOTE KUT POSTNL
50 euro voor een vigilante editie kon helaas alleen via de post.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zoveel winkels waar je hem kan kopen.
Zoveel mogelijkheden om hem legaal te downloaden.
Jij vertrouwt op bezorgdiensten en dan klaag je dat het lang duurt.
Je had het zelf in de hand.
50 euro voor een onafgemaakt zooitjequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
50 euro voor een vigilante editie kon helaas alleen via de post.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:42 schreef _Dido_ het volgende:
Tegenvallende cijfers, ik wacht wel tot ie in de koopjesbak ligt. Jammer, erg naar dit spel uitgekeken...
Met een paar hack upgrades haal je mega veel geld binnen, dus dat komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef ZodiaX het volgende:
Zijn er anderen die hebben opgemerkt dat bijna iedereen waar je geld van de telefoon kan trekken allemaal zeer laag inkomen en/of andere geldproblemen hebben?
Alsof ze je schuldig willen laten voelen door juist de geldrekening te plunderen van diegenen die het zo hard nodig hebben.
Ach, bioshock infinite kreeg nog hoger en dat was ook rommelquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogs
82 gemiddeld!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, bioshock infinite kreeg nog hoger en dat was ook rommel
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel een uitstekende generaal
Een van de weinige menselijke voorbeelden van duitse degelijkheid in die periode, inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was wel een uitstekende generaal
Gelul.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
50 euro voor een onafgemaakt zooitje
Gelukkig voor hem maakte die het einde niet mee van het Reichquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Een van de weinige menselijke voorbeelden van duitse degelijkheid in die periode, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |