Culemborgquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klinkt als een droom waar iw deze plek precies?
Jep. Eindtijd van de wedsrijd is heen+terugreisquote:
Vers setje kleren voor de terugreisquote:
Prima plek om een keer te gaan vogelspotten dus.quote:
Ik ben in 2018 klaar. Ik had een makkelijke studie moeten kiezenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef xcachet het volgende:
Ik ben 2014/2015 klaar en in 2015/2016 wordt het afgeschaft.
werkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef xcachet het volgende:
Moeten die jongelui maar aan het werk.
Luie jeugd van tegenwoordig.
Hoe werkt dat nieuwe systeem dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand kan dus meer studeren. Daar krijg je een domme bevolking van slimme move van de regering.
Geen idee ik roep maar wat zonder mezelf eerst in te lezen.quote:
Die gast wordt ook gehyped, wat een onzin, we zijn wel heel diep gezonken met ons voetbalquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
Straks op 3FM een interview met de Nederlander die dit WK het verst gaat komen.
Ik vind het wel grappig en ergens ook wel te begrijpen vanuit KNVB perspectief. Nederland mocht de afgelopen jaren geeneens meer scheidsrechters op eindronde leveren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gast wordt ook gehyped, wat een onzin, we zijn wel heel diep gezonken met ons voetbal
Ik vermoed dat jij een scheids bedoelt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
Straks op 3FM een interview met de Nederlander die dit WK het verst gaat kom
Ik vind het een beetje overdreven en nog dom ook want die finale krijgt hij zo nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en ergens ook wel te begrijpen vanuit KNVB perspectief. Nederland mocht de afgelopen jaren geeneens meer scheidsrechters op eindronde leveren.
Voor de rest kan mij het ook weinig schelen wie er fluit
Geen idee wie dat is, Ik moet weer minder Netflix en vaker het nieuws gaan kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
ONZ / Lideweij: Wat zegt ze nou eigenljk op die foto?
Dit topic
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb vandaag een potje Mens erger je wel van Johannes gewonnen, met Johan DerksenHelaas won johanned ook één keer. De Hansie Hansie-kaarten kunnen een verrassende wending geven aan het spelletje.
Beoordeling: 9/10.
[ afbeelding ]
Johannes weet heel veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]baas, van Johannes winnen is wel een prestatie.
Ja daarom vond ik het ook zo goed van jequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes weet heel veelHem kun je alleen verslaan als de dobbelsteen je gunstig gezind is.
Hansie zijn jasje is ook wel een spelbreker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes weet heel veelHem kun je alleen verslaan als de dobbelsteen je gunstig gezind is.
Je hebt ook nog Hanskaarten waarmee je de tegenstander op een gegeven moment terug kan zetten en daarmee hem te dwingen zijn jasje te gooien, zeer strategisch spel dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansie zijn jasje is ook wel een spelbreker.
Wat komt Hansie vertellen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Knevel en Van den Brink trekken vanavond de Hansiekaart.
Ja, die lijkt me ook heel vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansie zijn jasje is ook wel een spelbreker.
Nou wij zaten vrijdag de spelregels even te lezen, maar die zijn nog best ingewikkeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Hanskaarten waarmee je de tegenstander op een gegeven moment terug kan zetten en daarmee hem te dwingen zijn jasje te gooien, zeer strategisch spel dus.
Wij gingen elke keer als we een Hans kaart kregen het hardop voorlezen maar tijdens het tweede potje kwamen we er achter dat het misschien spannender is als je dat niet doet en op een verrassend moment de Hanskaart uitspeelt om je tegenstander dwars te zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wij zaten vrijdag de spelregels even te lezen, maar die zijn nog best ingewikkeldWe hebben nog niet gespeeld trouwens, moet komend weekend dan maar. Zaterdag voordat we naar Danny Vera gaan is wel een goed moment denk ik.
Nou wat ik zat te denken is dat ik stiekem alle vragen kan lezen van te voren, maar dat doe ik niet dat is valsspelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gingen elke keer als we een Hans kaart kregen het hardop voorlezen maar tijdens het tweede potje kwamen we er achter dat het misschien spannender is als je dat niet doet en op een verrassend moment de Hanskaart uitspeelt om je tegenstander dwars te zetten.
Ook het drie veldjes terug worden geslagen is een spannend element.
Ik zag ze liggen op die foto, wat moet je daarmee doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
En we vergaten eerst ook die fiches.
Viel wel mee, vragen over Nickgod had hij sowieso goed gehad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
In de wandelgangen heb ik vernomen dat Paxcon niet één vraag goed wist te beantwoorden.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
In de wandelgangen heb ik vernomen dat Paxcon niet één vraag goed wist te beantwoorden.
Is Immers al opgeroepen ter vervanging of gaat Louis serieus met Wijnaldem als enige vervanger van Wesley naar Brazilië ?quote:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op woensdag 28-05-2014 om 12:27:23Johan Derksen noemt Islam een "sekte". Tot voor kort achter Derksen geen PVV stemmer gezocht. Jammer. reageer retweet
Ik had dat ook niet gedaan, alles zat nog keurig in het plastic.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat ik zat te denken is dat ik stiekem alle vragen kan lezen van te voren, maar dat doe ik niet dat is valsspelen.
Als je dan gooide met de dobbelsteen kon je die spelen en dan kom je 1, 2 of 3 vakjes verder.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ze liggen op die foto, wat moet je daarmee doen?
Je hoeft je niet te schamen hoor Paxje, jij als op-en-top Grunniger weet ook alleen antwoorden op vragen over Bas Roorda, Martin Drent en Joop Gall.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen dat je zeeer onbetrouwbare bronnen hebt
Als je op een DVD-vraag komt mag je er een pakken. Daar staat een getal op en als je aan de beurt bent mag je die inzetten en die komt dan bij je dobbelsteen op laat maar zeggen. Het getal dat erop staat is het aantal stappen dat je extra mag zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik denk dat ik de regels nog eventjes goed moet doorlezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet gedaan, alles zat nog keurig in het plastic.
[..]
Als je dan gooide met de dobbelsteen kon je die spelen en dan kom je 1, 2 of 3 vakjes verder.
Maar ik had een fiche met 0 er op, daar had ik niet zoveel aan.
Ik voel me alweer iets meer op m'n gemakquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor Paxje, jij als op-en-top Grunniger weet ook alleen antwoorden op vragen over Bas Roorda, Martin Drent en Joop Gall.
Wist je trouwens dat die vraag waar ik Congo zei in een bepaald opzicht wel goed was? Congo heette namelijk tussen 1971-1997 Zaďre.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je op een DVD-vraag komt mag je er een pakken. Daar staat een getal op en als je aan de beurt bent mag je die inzetten en die komt dan bij je dobbelsteen op laat maar zeggen. Het getal dat erop staat is het aantal stappen dat je extra mag zetten.
Een beetje makkelijk scoren als je het mij vraagt maar goed
Vragen over Howard Webb zijn ook een eitje voor jou.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik voel me alweer iets meer op m'n gemak
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat die vraag waar ik Congo zei in een bepaald opzicht wel goed was? Congo heette namelijk tussen 1971-1997 Zaďre.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vragen over Howard Webb zijn ook een eitje voor jou.
Ohja dat is wel een leuke reeksquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Karina het volgende:
Dat wist ik ookEn als je af en toe in het 'dingen die je nooit wist' of hoe heet dat topic kijkt had je het ook geweten Pax.
Ik ging er vanuit dat je dat wel wist!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had dat als geschiedkundige dan gelijk gezegd!
Krijg je als je een videovraag hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit staat in de OP weet ik toevallig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat is wel een leuke reeksmaar ik kan niet alles onthouden
Hoe kon jij eigenlijk de Lowie hebben als je alleen met je oma speelde?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg je als je een videovraag hebt.
Ik speelde niet met enkel mijn oma en ik had de lowie ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kon jij eigenlijk de Lowie hebben als je alleen met je oma speelde?
Wow, wat een pro.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde niet met enkel mijn oma en ik had de lowie ook niet.
Speciaal daarom geef ik het goede antwoord zodat jij kan controleren of ik de boel niet loop te bedonderenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je dat wel wist!
Dat is Derksengodquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat voor nut heeft dat Albert Einstein poppetje eigenlijk?
Er was ook een keer een vraag en dan was hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Die antwoorden zijn soms wel vaag opgesteld overigens. Dan valt het antwoord weg in het hele lulverhaal wat volgt
Maar laten we het allemaal op slechts één spel houden. Teveel spelen zou een oneerlijke competitie opleveren in de spelarena de 25ste gezien je spoedig van elke vraag het antwoord zal weten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was ook een keer een vraag en dan was het
B. Edgar Davids
C. John Heitinga
En dan was het goede antwoord: C. Edgar Davids
#staystrongquote:
Donquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
Zou dat nou door Don komen dat ik Fernandes reclame krijg?
verrassend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, er hebben dus serieus mensen dit weekend naarstig zitten zoeken naar de s04e08 van GoT
Red Bulletje er in en gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je de trein naar Horst pakt mag je mee naar salzburg
Fuck salzburgquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je de trein naar Horst pakt mag je mee naar salzburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |