Culemborgquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klinkt als een droom waar iw deze plek precies?
Jep. Eindtijd van de wedsrijd is heen+terugreisquote:
Vers setje kleren voor de terugreisquote:
Prima plek om een keer te gaan vogelspotten dus.quote:
Ik ben in 2018 klaar. Ik had een makkelijke studie moeten kiezenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef xcachet het volgende:
Ik ben 2014/2015 klaar en in 2015/2016 wordt het afgeschaft.
werkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef xcachet het volgende:
Moeten die jongelui maar aan het werk.
Luie jeugd van tegenwoordig.
Hoe werkt dat nieuwe systeem dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand kan dus meer studeren. Daar krijg je een domme bevolking van slimme move van de regering.
Geen idee ik roep maar wat zonder mezelf eerst in te lezen.quote:
Die gast wordt ook gehyped, wat een onzin, we zijn wel heel diep gezonken met ons voetbalquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
Straks op 3FM een interview met de Nederlander die dit WK het verst gaat komen.
Ik vind het wel grappig en ergens ook wel te begrijpen vanuit KNVB perspectief. Nederland mocht de afgelopen jaren geeneens meer scheidsrechters op eindronde leveren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gast wordt ook gehyped, wat een onzin, we zijn wel heel diep gezonken met ons voetbal
Ik vermoed dat jij een scheids bedoelt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
Straks op 3FM een interview met de Nederlander die dit WK het verst gaat kom
Ik vind het een beetje overdreven en nog dom ook want die finale krijgt hij zo nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en ergens ook wel te begrijpen vanuit KNVB perspectief. Nederland mocht de afgelopen jaren geeneens meer scheidsrechters op eindronde leveren.
Voor de rest kan mij het ook weinig schelen wie er fluit
Geen idee wie dat is, Ik moet weer minder Netflix en vaker het nieuws gaan kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
ONZ / Lideweij: Wat zegt ze nou eigenljk op die foto?
Dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |