Ja vind ik ook meestal wel, maar zelfs topless liggen zonnen doet haast niemand meer. Gewoon alleen liggen dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind een bikini toch vaak mooier, tenminste als het niet teveel bedekt, van de hoeveelheid stof voor 1 bikini hier maken ze er in Brasil een dozijn van
Moet ie alleen niet te dronken wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent al gauw een halve dag weg dus ga voor de liter.
Nederland wordt steeds preutserquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook meestal wel, maar zelfs topless liggen zonnen doet haast niemand meer. Gewoon alleen liggen dus.
Gewoon de bestuurder mee laten drinkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ie alleen niet te dronken wordenDan verliest hij geheid.
Ja dat zei ik dus alquote:
Geschiedenis herhaalt zich he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus alVroeguh liepen alle vrouwen zowat topless. Ja ook de minder mooie natuurlijk.
Gaat in golfbewegingen meestal inderdaad. Dus over een paar jaar iedereen weer topless.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Geschiedenis herhaalt zich he.
Nederland is sowieso wel een redelijk conservatief land. De spirit van de jaren 70 is allang niet meer.
Zag gisteravond nog een heel strak meisje met een nog strakker leren jurkje in de club.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef xcachet het volgende:
Tegenwoordig lopen alle dikke worsten in strakke leren leggings.
Komt toch ook een beetje door onze moslim mede mens die op strand tieten gaat kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus alVroeguh liepen alle vrouwen zowat topless. Ja ook de minder mooie natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag gisteravond nog een heel strak meisje met een nog strakker leren jurkje in de club.
Gelijk de toiletjufforuw een halve euro gegeven zodat ik effe flink mijzelf kon afberen daar in het toilet
Klinkt als anorexia.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag gisteravond nog een heel strak meisje met een nog strakker leren jurkje in de club.
Gelijk de toiletjufforuw een halve euro gegeven zodat ik effe flink mijzelf kon afberen daar in het toilet
Zal er mee te maken hebben al zag ik op Blijburg nooit moslims eigenlijk en toch niemand topless.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt toch ook een beetje door onze moslim mede mens die op strand tieten gaat kijken
Schijnt in Bloemendaal/Zandvoort wel veel voor te komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben al zag ik op Blijburg nooit moslims eigenlijk en toch niemand topless.
Nee, klinkt als een botergeile chick die weet hoe ze mannen gek krijgt in plaats van zo'n hollandse koequote:
Jaloers dat je dat niet aan kan met je spektakelsquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef xcachet het volgende:
Meiden met zulke stokjes;r
[ afbeelding ]
Daar ben ik al jaren niet meer geweest, teveel filesquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt in Bloemendaal/Zandvoort wel veel voor te komen
Oh nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaloers dat je dat niet aan kan met je spektakels
Dat klinkt als een droom waar iw deze plek precies?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
Meisje op de middelbare school liep altijd topless als we na school aan de Lek gingen blowen (en zwemmen)
en tieten had die joh, niet te zuinig
We beginnen op een topplek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ie alleen niet te dronken wordenDan verliest hij geheid.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
We beginnen op een topplek.
M'n maatje woont in Horst bij de snelweg dus we beginnen gewoon op een tankstation aan de A73. In een rechte lijn door naar Salzburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |