Uh ja dat vind ik ook zo onsmakelijk en dan van die bossen haar onder je armenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens, wat ik smerig vind is sleeveless mensen maar vooral mannen in het vliegtuig
Kan er altijd slecht tegen topless vrouwen op het strand je weet dan toch niet waar je moet kijken manquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat zo tokkie ook met ontbloot bovenlijf lopen. Ik vroeg me af of het hier in de stad 'mag' maar kon het niet zo snel vinden, ik vond wel dit
[..]
Oh dus hij heeft het niet in eigen handen en jij ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei dat ze het niet redden tot de kwart finales.
Dus als ik gelijk heb regelt hij een weekend weg.
Mag zo'n t-shirt wel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat zo tokkie ook met ontbloot bovenlijf lopen. Ik vroeg me af of het hier in de stad 'mag' maar kon het niet zo snel vinden, ik vond wel dit
[..]
huh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus hij heeft het niet in eigen handen en jij ook niet.
Dat heb ik met kleine meisjes die ze naakt rond laten lopenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er altijd slecht tegen topless vrouwen op het strand je weet dan toch niet waar je moet kijken man
Op straat of strand moeten ze het zelf weten maar als je in cattleclass zo'n sleeveless zwetende bierbuik naast je hebt zitten vind ik het toch wat minderquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat vind ik ook zo onsmakelijk en dan van die bossen haar onder je armenBij mannen dan, ik heb ook weleens een mouwloze jurk of shirt aan maar dan is alles netjes
Ik neem er geen aanstoot aan hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er altijd slecht tegen topless vrouwen op het strand je weet dan toch niet waar je moet kijken man
Dat vind ik verdachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb ik met kleine meisjes die ze naakt rond laten lopen
Ik moet in een strandtent gaan werken hoor ik alquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem er geen aanstoot aan hoorDeed het zelf ook. Wat ik wel stom vond is dat die vrouwen dan topless de strandtent in liepen om bij de bar iets te bestellen, dan deed ik altijd even een shirtje aan.
Juist wel maar meestal denk ik dan had je bikini maar aangehoudenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh wat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb ik met kleine meisjes die ze naakt rond laten lopen
Nou tegenwoordig zijn ze veel preutser hoor. Laatste keer dat ik naar het strand ging, Blijburg, was er haast niemand meer topless.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet in een strandtent gaan werken hoor ik al
Nee klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het hangt er vanaf wat het Ned Elftal doet, je hebt er geen invloed op
Zo zag ik er laatst ook een paar op de bergtop hier. Van die meisjes met korte broekjes, topless, jointje roken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
Meisje op de middelbare school liep altijd topless als we na school aan de Lek gingen blowen (en zwemmen)
en tieten had die joh, niet te zuinig
Ik denk dat je meer kans hebt om meegenomen te worden als je niet lazerus bent hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
Is een heupfles jenever a 200ml genoeg om mee te nemen met liften of stop ik een literfles in m'n tas
keuzes
Ik vind een bikini toch vaak mooier, tenminste als het niet teveel bedekt, van de hoeveelheid stof voor 1 bikini hier maken ze er in Brasil een dozijn vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou tegenwoordig zijn ze veel preutser hoor. Laatste keer dat ik naar het strand ging, Blijburg, was er haast niemand meer topless.
Liter natuurlijk duh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
Is een heupfles jenever a 200ml genoeg om mee te nemen met liften of stop ik een literfles in m'n tas
keuzes
Je bent al gauw een halve dag weg dus ga voor de liter.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |