Vergane glorie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou ze graag dit jaar zien. Helaas komen ze niet in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 15:53:50 ]
Ga weg johquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef xcachet het volgende:
Leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Berlijn 10 juni meen ik, maat van me gaat er heenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou ze graag dit jaar zien. Helaas komen ze niet in de buurt
Ik heb en weddenschap met Tjacka.quote:
Die win je glansrijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb en weddenschap met Tjacka.
Ik denk dat Nederland niet de kwartfinales haalt.
Wat denk jij?
Denk dat jij wel gaat winnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb en weddenschap met Tjacka.
Ik denk dat Nederland niet de kwartfinales haalt.
Wat denk jij?
Islambashtopicsquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
NWS / Qatar: Islamitische dresscode voor toeristen
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die win je glansrijk.
Wat een debiel die Tjacka.
quote:
Nouja, toch nog wel een kilometertje of 1500 van hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berlijn 10 juni meen ik, maat van me gaat er heen
En dan samen? Heb jij je mooi even laten pakken zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]![]()
We hebben gewed op een weekend weg
Zeikerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, toch nog wel een kilometertje of 1500 van hier
Hier alleen maar steroidebommen. Ook geen gezicht. Lopen ook zo breed mogelijk. Paupers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
Mannen die zonder shirt door de stad lopen is ook geen porem, want het zijn meestal niet de knapste mannen die dat doen maar van die bierbuikfiguren.
Ja Tjacka gaat met opzet verliezen natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan samen? Heb jij je mooi even laten pakken zeg.
Met je eens, wat ik smerig vind is sleeveless mensen maar vooral mannen in het vliegtuigquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
Mannen die zonder shirt door de stad lopen is ook geen porem, want het zijn meestal niet de knapste mannen die dat doen maar van die bierbuikfiguren.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Tjacka gaat met opzet verliezen natuurlijk
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan samen? Heb jij je mooi even laten pakken zeg.
Dat wordt neukenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
Ik zei dat ze het niet redden tot de kwart finales.
Dus als ik gelijk heb regelt hij een weekend weg.
Staat zo tokkie ook met ontbloot bovenlijf lopen. Ik vroeg me af of het hier in de stad 'mag' maar kon het niet zo snel vinden, ik vond wel ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier alleen maar steroidebommen. Ook geen gezicht. Lopen ook zo breed mogelijk. Paupers.
quote:Mag een bouwvakster ook met ontbloot bovenlijf werken?
Is dat strafbaar, aanstootgevend, onzedelijk? Als het niet mag, is dat toch discriminatie? Mogen vrouwen die niet bouwvakken met ontbloot bovenlijf lopen? Waarom zou het eigenlijk aanstootgevend zijn, omdat mannen op verkeerde gedachtes worden gebracht, net als de moslims dat vinden van vrouwen zonder hoofddoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |