quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb vandaag een potje Mens erger je wel van Johannes gewonnen, met Johan DerksenHelaas won johanned ook één keer. De Hansie Hansie-kaarten kunnen een verrassende wending geven aan het spelletje.
Beoordeling: 9/10.
[ afbeelding ]
Johannes weet heel veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]baas, van Johannes winnen is wel een prestatie.
Ja daarom vond ik het ook zo goed van jequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes weet heel veelHem kun je alleen verslaan als de dobbelsteen je gunstig gezind is.
Hansie zijn jasje is ook wel een spelbreker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes weet heel veelHem kun je alleen verslaan als de dobbelsteen je gunstig gezind is.
Je hebt ook nog Hanskaarten waarmee je de tegenstander op een gegeven moment terug kan zetten en daarmee hem te dwingen zijn jasje te gooien, zeer strategisch spel dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansie zijn jasje is ook wel een spelbreker.
Wat komt Hansie vertellen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Knevel en Van den Brink trekken vanavond de Hansiekaart.
Ja, die lijkt me ook heel vervelendquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hansie zijn jasje is ook wel een spelbreker.
Nou wij zaten vrijdag de spelregels even te lezen, maar die zijn nog best ingewikkeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Hanskaarten waarmee je de tegenstander op een gegeven moment terug kan zetten en daarmee hem te dwingen zijn jasje te gooien, zeer strategisch spel dus.
Wij gingen elke keer als we een Hans kaart kregen het hardop voorlezen maar tijdens het tweede potje kwamen we er achter dat het misschien spannender is als je dat niet doet en op een verrassend moment de Hanskaart uitspeelt om je tegenstander dwars te zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wij zaten vrijdag de spelregels even te lezen, maar die zijn nog best ingewikkeldWe hebben nog niet gespeeld trouwens, moet komend weekend dan maar. Zaterdag voordat we naar Danny Vera gaan is wel een goed moment denk ik.
Nou wat ik zat te denken is dat ik stiekem alle vragen kan lezen van te voren, maar dat doe ik niet dat is valsspelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gingen elke keer als we een Hans kaart kregen het hardop voorlezen maar tijdens het tweede potje kwamen we er achter dat het misschien spannender is als je dat niet doet en op een verrassend moment de Hanskaart uitspeelt om je tegenstander dwars te zetten.
Ook het drie veldjes terug worden geslagen is een spannend element.
Ik zag ze liggen op die foto, wat moet je daarmee doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
En we vergaten eerst ook die fiches.
Viel wel mee, vragen over Nickgod had hij sowieso goed gehad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
In de wandelgangen heb ik vernomen dat Paxcon niet één vraag goed wist te beantwoorden.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
In de wandelgangen heb ik vernomen dat Paxcon niet één vraag goed wist te beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |