Teveel fratsen?quote:
ranja is meer een C1000 type. Dat scheelt.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja is meer een C1000 type. Dat scheelt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
Angus & Julia Stone vandeweek geprobeerd maar vond het geen ruk aan, eentonige muziek met chipmunkzang waar Joanna Newsom jaloers op zou zijn.
Ik zou je vriendelijk willen vragen dit topic te verlaten en nooit meer terug te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
Angus & Julia Stone vandeweek geprobeerd maar vond het geen ruk aan, eentonige muziek met chipmunkzang waar Joanna Newsom jaloers op zou zijn.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
Joh.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu trouwens aan Angus & Julia Stone, zitten een stel figuren al jaren aan mn kop te zeiken dat ik dat moet luisteren, maar wat heeft dat vrouwke een vreemde stem, Joanna Newsom is er niks bij.
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zou je vriendelijk willen vragen dit topic te verlaten en nooit meer terug te komen.
Jajaquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef Kerftminister het volgende:
God ik vergeet soms wat ik zelf al gezegd heb, dacht dat het ergens anders was.
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.
Met je Madvillainquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
Aj, ik dacht even dat er een nieuw album op komst wasquote:
Ho! Geen slecht woord overquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Gelijk heb je, Gehenna. Er is veel te weinig liefde voorJoanna
in deze reeks.
En ze stijgt natuurlijk ver boven alle hipsterteven uit. Haar openhartigheid is van een compleet andere orde:
Ik moet wel toegeven dat ik blij ben dat ze die harde uithalen met die geknepen zangstem achter zich heeft gelaten. Haar stem is met de tijd echt veel volwassener geworden. Haar laatste album kent dat soort uithalen ( gelukkig ) niet.quote:
Beter dan Ys dus? Dat hield ik namelijk niet vol hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik blij ben dat ze die harde uithalen met die geknepen zangstem achter zich heeft gelaten. Haar stem is met de tijd echt veel volwassener geworden. Haar laatste album kent dat soort uithalen ( gelukkig ) niet.
En dat komt de nummers - die op zichzelf al fantastisch zijn - alleen maar ten goede.
De lelijkste kledingstukken die er bestaan ongeveer. Elk meisje dat knap is in een tuinbroek had er prachtig uit kunnen zien in iets anders. Voor mannen gaat die stelling trouwens ook op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Kerftminister het volgende:
Tuinbroeken goed gecombineerd kan wel cute zijn hoor.
Heb het wel eens heel creatief en gedragen zien worden hoor, maar vervalt al heel snel in oubolligheid ja, dat zeker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De lelijkste kledingstukken die er bestaan ongeveer. Elk meisje dat knap is in een tuinbroek had er prachtig uit kunnen zien in iets anders. Voor mannen gaat die stelling trouwens ook op.
Is dat zo? Geen idee. Ik was diehard P&W'er dus ik miste Fallon altijd. In dat geval hoef je niet snel te gaan schakelen nu.quote:
Ja ofja boycotten, was gewoon gestopt met het luisteren van zn muziek omdat ik me anders ging ergeren, maar ben een beetje tot inzage gekomen dat het een beetje kinderachtig is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Tchock het volgende:
Wacht even, je vond de richting waar hij op ging niet goed, dus boycotte je twee jaar lang al zijn muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |