abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:11:01 #201
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140523878
S-A is een land waar vreselijke dingen gebeuren onder de mantel van de islam. Een land waar homo's, afvalligen, 'overspelige' vrouwen, en zelfs 'tovenaars' hun leven niet zeker zijn en andersgelovigen officieel tweederangs volk zijn. Precies datgene waar iedereen Iran zo voor veroordeelt.

Wilders heeft groot gelijk; S-A en de islam zijn een bron van haat en een gevaar voor ieder die hun walgelijke ideologie niet deelt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:19:58 #202
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_140524313
Wat veel mensen eigenlijk nog het meest tegen de borst stuit denk ik, is dat met de inkomsten die S-A verdient aan oa de export van olie aan westerse landen, wereldwijd moskeeën en andere islaminstanties financieel gesteund en gepromoot worden. Aan de ene kant zeer opmerkelijk dat een land dit doet, aan de andere kant wordt S-A geleid door deze groepering dus is het logisch dat ze aan promotie doen.
Say what?
pi_140524357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wilders heeft groot gelijk
:')
-
pi_140524823
quote:
S-A is een land waar vreselijke dingen gebeuren onder de mantel van de islam. Een land waar homo's, afvalligen, 'overspelige' vrouwen, en zelfs 'tovenaars' hun leven niet zeker zijn en andersgelovigen officieel tweederangs volk zijn. Precies datgene waar iedereen Iran zo voor veroordeelt.

Wilders heeft groot gelijk; S-A en de islam zijn een bron van haat en een gevaar voor ieder die hun walgelijke ideologie niet deelt.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

_O-
HOMO'S worden ook in nederland ook zwaar gepest door gewone nederlanders.
Vrouwen worden ook in nederland gediscrimineerd onder andere op de arbeidsmarkt...
hoeveel zelfmoorden hebben we in nederland door pesten...

[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 30-05-2014 12:15:19 ]
pi_140525259
quote:

Laten we vooral ook de slavernij niet vergeten in de bakermat van de islam, is een mooi inkijkje hoe vredig de islam werkelijk is.
Paspoortje afpakken en vervolgens lekker vergrijpen aan het dienstslavinnetje tot ze het begeeft want ze kan toch geen kant op.
en Hoe wreed is Saudi-Arabië naar immigranten?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140525315
Om Gremdaat nog maar eens van stal te halen, beledigen.

pi_140525551
quote:
Een heuse Exodus van niet-Arabieren vindt op dit moment plaats in het koninkrijk van Saudi-Arabië. Tienduizenden Ethiopische en Jemenitische gastarbeiders zijn al gearresteerd en worden dagelijks grote groepen tegelijk uitgezet.

Gestopt met lezen aangezien de auteur denkt dat Jemenieten niet-Arabieren zijn. Wat een dombo.
-
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:52:05 #208
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140525736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef Xaxax het volgende:

[..]

[..]

Vrouwen worden ook in nederland gediscrimineerd onder andere op de arbeidsmarkt...
Wat een vergelijking. _O-
Een enkele homo die gepest wordt in Nederland is iets heel anders dan ervoor in de cel gegooid worden.
Niet op straat mogen zonder toestemming en autorijden als vrouw is iets heel anders dan zogenaamde discriminatie op de arbeidsmarkt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Specularium op 30-05-2014 12:15:38 ]
Anti-Turkije
pi_140525919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Een heuse Exodus van niet-Arabieren vindt op dit moment plaats in het koninkrijk van Saudi-Arabië. Tienduizenden Ethiopische en Jemenitische gastarbeiders zijn al gearresteerd en worden dagelijks grote groepen tegelijk uitgezet.

Gestopt met lezen aangezien de auteur denkt dat Jemenieten niet-Arabieren zijn. Wat een dombo.
En een jemeniet is geen gastarbeider?
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:56:50 #210
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140525923
quote:

[..]

[..]

Door wie worden de homo's de buurt uit getreiterd? Juist, door onze islamitische mocro's.

Lulhannes :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 30-05-2014 12:15:53 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_140526024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:56 schreef bedachtzaam het volgende:
En een jemeniet is geen gastarbeider?
Hangt er vanaf over welke Jemeniet je het hebt.
-
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:12:13 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140526492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef moussie het volgende:

[..]

Als hij dat doet in een envelop van de tweede kamer is het een officieel stuk namens geheel Nederland.
Helemaal niet! :{

Geef nou maar toe dat je fout zit, dit krampachtig recht praten wat krom is wordt een beetje genant.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:17:03 #213
53267 TC03
pi_140526645
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Om Gremdaat nog maar eens van stal te halen, beledigen.

_O_

Spijker op de kop.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:19:03 #214
53267 TC03
pi_140526702
quote:

[..]

[..]

Nou meid, zeg het eens. :)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:26:20 #215
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140526903
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal niet! :{

Geef nou maar toe dat je fout zit, dit krampachtig recht praten wat krom is wordt een beetje genant.
Als hij het niet voor zijn werkzaamheden gebruikt is het gewoon misbruik/verkwanselen maken van belastinggeld.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:30:32 #216
53267 TC03
pi_140527020
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als hij het niet voor zijn werkzaamheden gebruikt is het gewoon misbruik/verkwanselen maken van belastinggeld.
Waar gáát dit over? Een envelop van 10 cent. Lekker boeiend wat voor envelop hij gebruikt man. :')
pi_140527846
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 00:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar gáát dit over? Een envelop van 10 cent. Lekker boeiend wat voor envelop hij gebruikt man. :')
Lol, je snapt niet of wil niet snappen dat in een envelop van de overheid overheidspost zit, en niets anders, hé? Gewoon bagatelliseren alsof het niets voorstelt, en dan mij verwijten dat ik recht wil praten wat krom is .. Ik zal je eens een acceptgiro sturen met een vette boete, in een witte envelop, betaal je die dan ook klakkeloos omdat het toch niet boeit in wat voor envelop het zit?
pleased to meet you
pi_140528052
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, je snapt niet of wil niet snappen dat in een envelop van de overheid overheidspost zit, en niets anders, hé? Gewoon bagatelliseren alsof het niets voorstelt, en dan mij verwijten dat ik recht wil praten wat krom is .. Ik zal je eens een acceptgiro sturen met een vette boete, in een witte envelop, betaal je die dan ook klakkeloos omdat het toch niet boeit in wat voor envelop het zit?
Geef dan eens een bron want evenzo kan Wilders het in een grote doos met wat aardigheidjes als kerstpakket verstuurd hebben.
pi_140528617
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 01:18 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Geef dan eens een bron want evenzo kan Wilders het in een grote doos met wat aardigheidjes als kerstpakket verstuurd hebben.
Stond hier op de frontpage. Dat hij ze sowieso al met zulke enveloppen aan het versturen is was al bekend toch? Dat ze dit opvatten als 'de overheid staat hierachter' ,nog los van het feit of het al dan niet ook naar de ambassade is verstuurd, lijkt me een logische redenatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Speculant. op 30-05-2014 02:01:30 ]
pi_140528702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 01:55 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Stond hier op de frontpage. Dat hij ze sowieso al met zulke enveloppen aan het versturen is was al bekend toch?
[ afbeelding ]
Ik heb onder een steen gelegen :@

Ik had wel vernomen dat Fok er over bericht had maar niet dat het met zon envelop verstuurd was, dankje voor de opheldering :)
pi_140529115
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Laten we vooral ook de slavernij niet vergeten in de bakermat van de islam, is een mooi inkijkje hoe vredig de islam werkelijk is.
Paspoortje afpakken en vervolgens lekker vergrijpen aan het dienstslavinnetje tot ze het begeeft want ze kan toch geen kant op.
en Hoe wreed is Saudi-Arabië naar immigranten?

Zij heeft er een boek over geschreven en een phd op behaald.
http://www.bol.com/nl/p/ver-van-mijn-bed/9200000009984929/

Dit gebeurd overigens net zo hard in het 'geweldige' Dubai en al de andere golfstaten. Nou ja eigenlijk heel die regio.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 03:07:29 #222
53267 TC03
pi_140529301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef moussie het volgende:

[..]

De envelop heeft niks te maken met de inhoud. Het gaat om de afzender, niet de envelop. 8)7 Iedereen kan wel aan zo'n envelop komen. En dan nog, hij zit in de TK dus wat is precies het probleem? Wtf man, een discussie over een envelop. _O-

Jouw voorbeeld werkt ook alleen maar tegen je. Nee natuurlijk betaal ik die boete niet klakkeloos, maar doe ik vanwege de *inhoud*, niet vanwege de envelop. En de inhoud van Wilders' envelop is niets meer dan een sticker gemaakt door een willekeurige Nederlandse burger die op geen enkele manier de regering vertegenwoordigt.

Snap je het verschil tussen de Tweede Kamer en de regering eigenlijk wel? :?

[ Bericht 4% gewijzigd door TC03 op 30-05-2014 03:20:01 ]
  vrijdag 30 mei 2014 @ 03:12:31 #223
53267 TC03
pi_140529324
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 01:55 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Dat ze dit opvatten als 'de overheid staat hierachter' ,nog los van het feit of het al dan niet ook naar de ambassade is verstuurd, lijkt me een logische redenatie.
Dan zijn ze echt superdom.

[ Bericht 5% gewijzigd door TC03 op 30-05-2014 03:21:13 ]
pi_140529398
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 03:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan zijn ze echt superdom.
Denken te vinden dat het type envelop niks uitmaakt is ook superdom.
pi_140529418
quote:
Geen boycot
Sondaal heeft gisteren nog gesproken met de Nederlandse ambassade. "Die hebben me verteld dat er nog steeds geen officiële boycot is afgekondigd. Maar met deze huidige onzekerheid worden de Nederlandse belangen al geschaad. Als er iets is dat zakenmensen afschrikt is het onzekerheid. Zakenmensen hebben belang bij rust, bij zekerheid en bij stabiliteit. Daarnaast is het gevaar een beetje dat Saudische zakenmensen in de geest van een eventuele boycot gaan handelen. Dus de vinger op de knip houden als het gaat om investeringen in Nederlandse bedrijven of dat bepaalde contractbesprekingen worden uitgesteld. Met dat in het achterhoofd lijkt me een bezoek op korte termijn erg verstandig."
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)hade-snel-herstellen

Mooi dan kunnen we alsnog zelf die boycot instellen :P

De volgorde is dan:
1. Wilders drukt en lanceert zijn sticker, verstuurt deze rond, o.a naar de ambassade.
2. De Nederlandse regering distantieert zich van die actie.
3. S.A deed niks (noch enig ander islamitisch land)
4. S.A word gevraagd om vanwege wilders met sancties te dreigen ivm met mogelijke winst PVV
5. S.A dreigt niet maar stelt boycot in tegen Nederland Frans gaat naar S.A en bedankt ze voor hun medewerking.
6. Nederland moet op de knietjes en beloften doen aan S.A

[ Bericht 20% gewijzigd door bedachtzaam op 30-05-2014 03:57:04 ]
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:00:01 #226
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140530158
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 03:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

De envelop heeft niks te maken met de inhoud. Het gaat om de afzender, niet de envelop. 8)7 Iedereen kan wel aan zo'n envelop komen. En dan nog, hij zit in de TK dus wat is precies het probleem? Wtf man, een discussie over een envelop. _O-

-knip-
'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer'

De Saoedi's zijn niet alleen kwaad om de tekst op de anti-Islamsticker van Geert Wilders, maar ook op het feit dat de sticker werd verzonden in een envelop van de Tweede Kamer.
'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer' Foto: ANP

Dat meldt de Volkskrant.

"Een van de dingen die ze enorm steekt is dat die sticker en de begeleidende brief in een envelop van de Tweede Kamer zijn bezorgd", aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken. Met de envelop wordt de suggestie gewekt dat de brief tevens is goedgekeurd door het voltallige parlement.

Het is "absoluut ongebruikelijk" dat een politieke partij een envelop van het parlement gebruikt zegt een voorlichter van de Tweede Kamer. De PVV zelf wil niet reageren schrijft de krant.

nu.nl
pi_140530168
Stel je voor dat je die bestelling voor die vriend van je van Silkroad in een bedrijfsenvelop verstuurt...

Achterlijke kleuter die vent.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:23:45 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140530288
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:02 schreef El_Matador het volgende:
Stel je voor dat je die bestelling voor die vriend van je van Silkroad in een bedrijfsenvelop verstuurt...

Achterlijke kleuter die vent.
maar 'je' is in dit geval niet het neefje van jan met de pet.
pi_140530313
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar 'je' is in dit geval niet het neefje van jan met de pet.
Het is de 'pittige' secretaresse die er op de kerstborrel een net schandaligere bende van maakt dan de anderen. De hofnar, meer niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 30 mei 2014 @ 08:28:53 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140530323
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is de 'pittige' secretaresse die er op de kerstborrel een net schandaligere bende van maakt dan de anderen. De hofnar, meer niet.
als je het zo ziet: dan moet ze niet gaan janken als ze daardoor wat minder taakjes te doen krijgt.
pi_140530609
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 03:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jouw voorbeeld werkt ook alleen maar tegen je. Nee natuurlijk betaal ik die boete niet klakkeloos, maar doe ik vanwege de *inhoud*, niet vanwege de envelop. En de inhoud van Wilders' envelop is niets meer dan een sticker gemaakt door een willekeurige Nederlandse burger die op geen enkele manier de regering vertegenwoordigt.

Snap je het verschil tussen de Tweede Kamer en de regering eigenlijk wel? :?
Wilders op hetzelfde niveau plaatsen als een 'willekeurige Nederlandse burger' is natuurlijk wel buitengewoon naïef. Wellicht dat dit op papier het geval is, maar in de praktijk heeft Wilders een compleet andere status.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140531067
quote:
Iedereen met meer dan twee hersencellen prikt zo door dit soort populistische retoriek heen. Ironisch genoeg is deze retoriek zelf gebaseerd op haat, afgunst en vormt een een gevaar voor niet alleen de stabiliteit, maar ook de saamhorigheid in de samenleving.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140531260
Een toepasselijk arabisch spreekwoord in deze discussie is toch wel:

Beledigingen moeten in zand geschreven worden en complimenten in steen gegraveerd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 30 mei 2014 @ 10:01:53 #234
358417 geavanceerd
geavanceerd
pi_140531429
Het is eng om te zien hoeveel linkse mensen de waarheid als vijand beschouwen.

Heel eng.

Ik denk dat de jaren 30 oplopend tot WOII heel wat minder eng waren.

En het is ook allemaal zo onnodig.

Waarom sponsort een groot deel van de Nederlandse bevolking de islam met al haar inherente radicale en fascistische eigenschappen?
pi_140532031
Je eigen ruiten ingooien bij landen waarmee je handel drijft. Nee hoor, prima actie dit weer, echt een toppertje. Het gaat immers om die dekselse islam en niet om de media-aandacht voor Geertje.

Bij dit soort acties komt de onderwijzer in me naar boven die de vervelende vmbo-leerlingen op de gang zet en voorziet van een stevig pak verbale rammel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2014 10:36:44 ]
pi_140532141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:00 schreef Marrije het volgende:

Het is "absoluut ongebruikelijk" dat een politieke partij een envelop van het parlement gebruikt zegt een voorlichter van de Tweede Kamer. De PVV zelf wil niet reageren schrijft de krant.

nu.nl
Alleen maar ongebruikelijk? Zo wordt getracht te doen voorkomen alsof de brief vanuit het parlement is verstuurd. Riekt naar valsheid in geschrifte/oplichting. Zou m.i. strafrechtelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:04:21 #237
53267 TC03
pi_140532785
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer'

De Saoedi's zijn niet alleen kwaad om de tekst op de anti-Islamsticker van Geert Wilders, maar ook op het feit dat de sticker werd verzonden in een envelop van de Tweede Kamer.
'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer' Foto: ANP

Dat meldt de Volkskrant.

"Een van de dingen die ze enorm steekt is dat die sticker en de begeleidende brief in een envelop van de Tweede Kamer zijn bezorgd", aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken. Met de envelop wordt de suggestie gewekt dat de brief tevens is goedgekeurd door het voltallige parlement.

nu.nl
Oh jee, de PVV gebruikt een ongebruikelijke envelop. Snel, cancel alle miljardenorders!

Ja, logisch hoor. Volkomen begrijpelijk. FrieslandCampina moet hard gestraft worden omdat een willekeurige burger per ongeluk de 'verkeerde' envelop heeft gebruikt. Dat is niet meer dan logisch.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:06:04 #238
53267 TC03
pi_140532856
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders op hetzelfde niveau plaatsen als een 'willekeurige Nederlandse burger' is natuurlijk wel buitengewoon naïef. Wellicht dat dit op papier het geval is, maar in de praktijk heeft Wilders een compleet andere status.
En wat wil je daarmee zeggen? Welke status Wilders ook heeft, het blijft een bizarre actie van SA.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:06:56 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140532881
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh jee, de PVV gebruikt een ongebruikelijke envelop. Snel, cancel alle miljardenorders!

Ja, logisch hoor. Volkomen begrijpelijk. FrieslandCampina moet hard gestraft worden omdat een willekeurige burger per ongeluk de 'verkeerde' envelop heeft gebruikt. Dat is niet meer dan logisch.
Per ongeluk, dat geloof je zelf? :D
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:07:09 #240
53267 TC03
pi_140532887
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Alleen maar ongebruikelijk? Zo wordt getracht te doen voorkomen alsof de brief vanuit het parlement is verstuurd. Riekt naar valsheid in geschrifte/oplichting. Zou m.i. strafrechtelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.
Wat heeft hij vervalst dan? Helemaal niks.

Het is maar een envelop jongens. Niks meer, niks minder.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:07:52 #241
53267 TC03
pi_140532908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Per ongeluk, dat geloof je zelf? :D
Nee. Maakt het uit?

Het. Is. Maar. Een. Envelop.

Tering. :{
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:10:08 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140532976
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee. Maakt het uit?

Het. Is. Maar. Een. Envelop.

Tering. :{
Ik dacht al. Ja, dat maakt wel uit.
Ik denk dat je het gebruik van die specifieke envelop bagatellisseert.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:13:42 #243
53267 TC03
pi_140533057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 03:32 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Denken te vinden dat het type envelop niks uitmaakt is ook superdom.
Het maakt in dit geval uit omdat die Saudi's ze niet op een rijtje hebben en overal aanstoot aannemen. Maar logisch gezien maakt het niks uit. Iets wordt pas ondersteund door de regering als Mark Rutte er zijn handtekening onder zet, de envelop is totaal irrelevant.
pi_140533080
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat heeft hij vervalst dan? Helemaal niks.

Het is maar een envelop jongens. Niks meer, niks minder.
Dus jij mag brieven rondsturen in enveloppen van de overheid? Dacht het niet. Je mag niet zomaar de indruk wekken dat je namens het parlement gehandeld hebt. Wat mij betreft een lange gevangenisstraf voor de heer Geert W.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:14:55 #245
53267 TC03
pi_140533104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht al. Ja, dat maakt wel uit.
Ik denk dat je het gebruik van die specifieke envelop bagatellisseert.
Klopt. Omdat ik gelijk heb. De envelop heeft 0,0 juridische waarde. Is gewoon een feit.
pi_140533112
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het maakt in dit geval uit omdat die Saudi's ze niet op een rijtje hebben en overal aanstoot aannemen. Maar logisch gezien maakt het niks uit. Iets wordt pas ondersteund door de regering als Mark Rutte er zijn handtekening onder zet, de envelop is totaal irrelevant.
Zeker niet irrelevant. Het is de eerste indruk die gewekt wordt. Als je daardoor overdonderd bent dan kun je nog in de indruk verkeren dat ook de inhoud van het parlement afkomstig is.

Zwaar bestraffen.
pi_140533144
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt. Omdat ik gelijk heb. De envelop heeft 0,0 juridische waarde. Is gewoon een feit.
Wat is dit voor gelul? Het is juridisch onrechtmatig om een envelop danwel briefpapier te gebruiken die niet van jou is. Je wekt daarmee de indruk dat een ander de brief verzonden heeft, hetgeen riekt naar valsheid in geschrifte.
pi_140533158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Xaxax het volgende:

[..]

[..]

ELECTRISCHE STOEL LIJKT ME HET BESTE
Zo eentje met elektrisch verstelbare rugleuning?
pi_140533214
De pvv en wilders kennende hebben ze die envelop gewoon exrpes gebruikt, want ik denk als ze een normale envelop hadden gebruikt dat die sticker al halverwege op een luchthaven weggegooid zou zijn en nooit in saudi arabie was aangekomen....

Ze zulen het nu wel gaan ontkennen de pvv kennende, HET WAS DE SCHULD VAN EEN VAN ONZE MEDEWERKERS HAHAHAHAHAHA

ZE KOMEN ER WEER MEE WEG LET MAAR OP
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:20:47 #250
53267 TC03
pi_140533260
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zeker niet irrelevant. Het is de eerste indruk die gewekt wordt. Als je daardoor overdonderd bent dan kun je nog in de indruk verkeren dat ook de inhoud van het parlement afkomstig is.

Zwaar bestraffen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat is dit voor gelul? Het is juridisch onrechtmatig om een envelop danwel briefpapier te gebruiken die niet van jou is. Je wekt daarmee de indruk dat een ander de brief verzonden heeft, hetgeen riekt naar valsheid in geschrifte.
Bron? Eerlijk is eerlijk, dat wist ik niet.

Maar dat maakt het niet minder irrelevant. Als Wilders dat heeft gedaan, is dat een binnenlands probleem. Inmiddels hebben Timmermans en Rutte duidelijk gezegd dat zijn standpunt niet het standpunt van de regering is. Het is daarom nog steeds volslagen onredelijk om met sancties te dreigen. Derhalve blijft de hele discussie over de envelop nutteloos, het rechtvaardigt de acties van SA namelijk nog steeds niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')