quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
S-A is een land waar vreselijke dingen gebeuren onder de mantel van de islam. Een land waar homo's, afvalligen, 'overspelige' vrouwen, en zelfs 'tovenaars' hun leven niet zeker zijn en andersgelovigen officieel tweederangs volk zijn. Precies datgene waar iedereen Iran zo voor veroordeelt.
Wilders heeft groot gelijk; S-A en de islam zijn een bron van haat en een gevaar voor ieder die hun walgelijke ideologie niet deelt.
HOMO'S worden ook in nederland ook zwaar gepest door gewone nederlanders.quote:
Laten we vooral ook de slavernij niet vergeten in de bakermat van de islam, is een mooi inkijkje hoe vredig de islam werkelijk is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
S-A is een land waar vreselijke dingen gebeuren onder de mantel van de islam. Een land waar homo's, afvalligen, 'overspelige' vrouwen, en zelfs 'tovenaars' hun leven niet zeker zijn en andersgelovigen officieel tweederangs volk zijn. Precies datgene waar iedereen Iran zo voor veroordeelt.
Wilders heeft groot gelijk; S-A en de islam zijn een bron van haat en een gevaar voor ieder die hun walgelijke ideologie niet deelt.
Een heuse Exodus van niet-Arabieren vindt op dit moment plaats in het koninkrijk van Saudi-Arabië. Tienduizenden Ethiopische en Jemenitische gastarbeiders zijn al gearresteerd en worden dagelijks grote groepen tegelijk uitgezet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef bedachtzaam het volgende:
en Hoe wreed is Saudi-Arabië naar immigranten?
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef Xaxax het volgende:
[..]
[..]
HOMO'S worden ook in nederland ook zwaar gepest door gewone nederlanders.
Vrouwen worden ook in nederland gediscrimineerd onder andere op de arbeidsmarkt...
hoeveel zelfmoorden hebben we in nederland door pesten...
En een jemeniet is geen gastarbeider?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een heuse Exodus van niet-Arabieren vindt op dit moment plaats in het koninkrijk van Saudi-Arabië. Tienduizenden Ethiopische en Jemenitische gastarbeiders zijn al gearresteerd en worden dagelijks grote groepen tegelijk uitgezet.
Gestopt met lezen aangezien de auteur denkt dat Jemenieten niet-Arabieren zijn. Wat een dombo.
Door wie worden de homo's de buurt uit getreiterd? Juist, door onze islamitische mocro's.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef Xaxax het volgende:
[..]
[..]
HOMO'S worden ook in nederland ook zwaar gepest door gewone nederlanders.
Vrouwen worden ook in nederland gediscrimineerd onder andere op de arbeidsmarkt...
Hangt er vanaf over welke Jemeniet je het hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:56 schreef bedachtzaam het volgende:
En een jemeniet is geen gastarbeider?
Helemaal niet!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef moussie het volgende:
[..]
Als hij dat doet in een envelop van de tweede kamer is het een officieel stuk namens geheel Nederland.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Om Gremdaat nog maar eens van stal te halen, beledigen.
Nou meid, zeg het eens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef Xaxax het volgende:
[..]
[..]
Als hij het niet voor zijn werkzaamheden gebruikt is het gewoon misbruik/verkwanselen maken van belastinggeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Geef nou maar toe dat je fout zit, dit krampachtig recht praten wat krom is wordt een beetje genant.
Waar gáát dit over? Een envelop van 10 cent. Lekker boeiend wat voor envelop hij gebruikt man.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als hij het niet voor zijn werkzaamheden gebruikt is het gewoon misbruik/verkwanselen maken van belastinggeld.
Lol, je snapt niet of wil niet snappen dat in een envelop van de overheid overheidspost zit, en niets anders, hé? Gewoon bagatelliseren alsof het niets voorstelt, en dan mij verwijten dat ik recht wil praten wat krom is .. Ik zal je eens een acceptgiro sturen met een vette boete, in een witte envelop, betaal je die dan ook klakkeloos omdat het toch niet boeit in wat voor envelop het zit?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar gáát dit over? Een envelop van 10 cent. Lekker boeiend wat voor envelop hij gebruikt man.
Geef dan eens een bron want evenzo kan Wilders het in een grote doos met wat aardigheidjes als kerstpakket verstuurd hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Lol, je snapt niet of wil niet snappen dat in een envelop van de overheid overheidspost zit, en niets anders, hé? Gewoon bagatelliseren alsof het niets voorstelt, en dan mij verwijten dat ik recht wil praten wat krom is .. Ik zal je eens een acceptgiro sturen met een vette boete, in een witte envelop, betaal je die dan ook klakkeloos omdat het toch niet boeit in wat voor envelop het zit?
Stond hier op de frontpage. Dat hij ze sowieso al met zulke enveloppen aan het versturen is was al bekend toch? Dat ze dit opvatten als 'de overheid staat hierachter' ,nog los van het feit of het al dan niet ook naar de ambassade is verstuurd, lijkt me een logische redenatie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Geef dan eens een bron want evenzo kan Wilders het in een grote doos met wat aardigheidjes als kerstpakket verstuurd hebben.
Ik heb onder een steen gelegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:55 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Stond hier op de frontpage. Dat hij ze sowieso al met zulke enveloppen aan het versturen is was al bekend toch?
[ afbeelding ]
Zij heeft er een boek over geschreven en een phd op behaald.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Laten we vooral ook de slavernij niet vergeten in de bakermat van de islam, is een mooi inkijkje hoe vredig de islam werkelijk is.
Paspoortje afpakken en vervolgens lekker vergrijpen aan het dienstslavinnetje tot ze het begeeft want ze kan toch geen kant op.
en Hoe wreed is Saudi-Arabië naar immigranten?
De envelop heeft niks te maken met de inhoud. Het gaat om de afzender, niet de envelop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Lol, je snapt niet of wil niet snappen dat in een envelop van de overheid overheidspost zit, en niets anders, hé? Gewoon bagatelliseren alsof het niets voorstelt, en dan mij verwijten dat ik recht wil praten wat krom is .. Ik zal je eens een acceptgiro sturen met een vette boete, in een witte envelop, betaal je die dan ook klakkeloos omdat het toch niet boeit in wat voor envelop het zit?
Dan zijn ze echt superdom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:55 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat ze dit opvatten als 'de overheid staat hierachter' ,nog los van het feit of het al dan niet ook naar de ambassade is verstuurd, lijkt me een logische redenatie.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)hade-snel-herstellenquote:Geen boycot
Sondaal heeft gisteren nog gesproken met de Nederlandse ambassade. "Die hebben me verteld dat er nog steeds geen officiële boycot is afgekondigd. Maar met deze huidige onzekerheid worden de Nederlandse belangen al geschaad. Als er iets is dat zakenmensen afschrikt is het onzekerheid. Zakenmensen hebben belang bij rust, bij zekerheid en bij stabiliteit. Daarnaast is het gevaar een beetje dat Saudische zakenmensen in de geest van een eventuele boycot gaan handelen. Dus de vinger op de knip houden als het gaat om investeringen in Nederlandse bedrijven of dat bepaalde contractbesprekingen worden uitgesteld. Met dat in het achterhoofd lijkt me een bezoek op korte termijn erg verstandig."
'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer'quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
De envelop heeft niks te maken met de inhoud. Het gaat om de afzender, niet de envelop.Iedereen kan wel aan zo'n envelop komen. En dan nog, hij zit in de TK dus wat is precies het probleem? Wtf man, een discussie over een envelop.
-knip-
maar 'je' is in dit geval niet het neefje van jan met de pet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:02 schreef El_Matador het volgende:
Stel je voor dat je die bestelling voor die vriend van je van Silkroad in een bedrijfsenvelop verstuurt...
Achterlijke kleuter die vent.
Het is de 'pittige' secretaresse die er op de kerstborrel een net schandaligere bende van maakt dan de anderen. De hofnar, meer niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar 'je' is in dit geval niet het neefje van jan met de pet.
als je het zo ziet: dan moet ze niet gaan janken als ze daardoor wat minder taakjes te doen krijgt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is de 'pittige' secretaresse die er op de kerstborrel een net schandaligere bende van maakt dan de anderen. De hofnar, meer niet.
Wilders op hetzelfde niveau plaatsen als een 'willekeurige Nederlandse burger' is natuurlijk wel buitengewoon naïef. Wellicht dat dit op papier het geval is, maar in de praktijk heeft Wilders een compleet andere status.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
De envelop heeft niks te maken met de inhoud. Het gaat om de afzender, niet de envelop.Iedereen kan wel aan zo'n envelop komen. En dan nog, hij zit in de TK dus wat is precies het probleem? Wtf man, een discussie over een envelop.
Jouw voorbeeld werkt ook alleen maar tegen je. Nee natuurlijk betaal ik die boete niet klakkeloos, maar doe ik vanwege de *inhoud*, niet vanwege de envelop. En de inhoud van Wilders' envelop is niets meer dan een sticker gemaakt door een willekeurige Nederlandse burger die op geen enkele manier de regering vertegenwoordigt.
Snap je het verschil tussen de Tweede Kamer en de regering eigenlijk wel?
Iedereen met meer dan twee hersencellen prikt zo door dit soort populistische retoriek heen. Ironisch genoeg is deze retoriek zelf gebaseerd op haat, afgunst en vormt een een gevaar voor niet alleen de stabiliteit, maar ook de saamhorigheid in de samenleving.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Alleen maar ongebruikelijk? Zo wordt getracht te doen voorkomen alsof de brief vanuit het parlement is verstuurd. Riekt naar valsheid in geschrifte/oplichting. Zou m.i. strafrechtelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:00 schreef Marrije het volgende:
Het is "absoluut ongebruikelijk" dat een politieke partij een envelop van het parlement gebruikt zegt een voorlichter van de Tweede Kamer. De PVV zelf wil niet reageren schrijft de krant.
nu.nl
Oh jee, de PVV gebruikt een ongebruikelijke envelop. Snel, cancel alle miljardenorders!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer'
De Saoedi's zijn niet alleen kwaad om de tekst op de anti-Islamsticker van Geert Wilders, maar ook op het feit dat de sticker werd verzonden in een envelop van de Tweede Kamer.
'Islamsticker werd verstuurd in envelop Tweede Kamer' Foto: ANP
Dat meldt de Volkskrant.
"Een van de dingen die ze enorm steekt is dat die sticker en de begeleidende brief in een envelop van de Tweede Kamer zijn bezorgd", aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken. Met de envelop wordt de suggestie gewekt dat de brief tevens is goedgekeurd door het voltallige parlement.
Het is "absoluut ongebruikelijk" dat een politieke partij een envelop van het parlement gebruikt zegt een voorlichter van de Tweede Kamer. De PVV zelf wil niet reageren schrijft de krant.
nu.nl
En wat wil je daarmee zeggen? Welke status Wilders ook heeft, het blijft een bizarre actie van SA.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders op hetzelfde niveau plaatsen als een 'willekeurige Nederlandse burger' is natuurlijk wel buitengewoon naïef. Wellicht dat dit op papier het geval is, maar in de praktijk heeft Wilders een compleet andere status.
Per ongeluk, dat geloof je zelf?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh jee, de PVV gebruikt een ongebruikelijke envelop. Snel, cancel alle miljardenorders!
Ja, logisch hoor. Volkomen begrijpelijk. FrieslandCampina moet hard gestraft worden omdat een willekeurige burger per ongeluk de 'verkeerde' envelop heeft gebruikt. Dat is niet meer dan logisch.
Wat heeft hij vervalst dan? Helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alleen maar ongebruikelijk? Zo wordt getracht te doen voorkomen alsof de brief vanuit het parlement is verstuurd. Riekt naar valsheid in geschrifte/oplichting. Zou m.i. strafrechtelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.
Nee. Maakt het uit?quote:
Ik dacht al. Ja, dat maakt wel uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Maakt het uit?
Het. Is. Maar. Een. Envelop.
Tering.
Het maakt in dit geval uit omdat die Saudi's ze niet op een rijtje hebben en overal aanstoot aannemen. Maar logisch gezien maakt het niks uit. Iets wordt pas ondersteund door de regering als Mark Rutte er zijn handtekening onder zet, de envelop is totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:32 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Denken te vinden dat het type envelop niks uitmaakt is ook superdom.
Dus jij mag brieven rondsturen in enveloppen van de overheid? Dacht het niet. Je mag niet zomaar de indruk wekken dat je namens het parlement gehandeld hebt. Wat mij betreft een lange gevangenisstraf voor de heer Geert W.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft hij vervalst dan? Helemaal niks.
Het is maar een envelop jongens. Niks meer, niks minder.
Klopt. Omdat ik gelijk heb. De envelop heeft 0,0 juridische waarde. Is gewoon een feit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ja, dat maakt wel uit.
Ik denk dat je het gebruik van die specifieke envelop bagatellisseert.
Zeker niet irrelevant. Het is de eerste indruk die gewekt wordt. Als je daardoor overdonderd bent dan kun je nog in de indruk verkeren dat ook de inhoud van het parlement afkomstig is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het maakt in dit geval uit omdat die Saudi's ze niet op een rijtje hebben en overal aanstoot aannemen. Maar logisch gezien maakt het niks uit. Iets wordt pas ondersteund door de regering als Mark Rutte er zijn handtekening onder zet, de envelop is totaal irrelevant.
Wat is dit voor gelul? Het is juridisch onrechtmatig om een envelop danwel briefpapier te gebruiken die niet van jou is. Je wekt daarmee de indruk dat een ander de brief verzonden heeft, hetgeen riekt naar valsheid in geschrifte.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ik gelijk heb. De envelop heeft 0,0 juridische waarde. Is gewoon een feit.
Zo eentje met elektrisch verstelbare rugleuning?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Xaxax het volgende:
[..]
[..]
ELECTRISCHE STOEL LIJKT ME HET BESTE
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker niet irrelevant. Het is de eerste indruk die gewekt wordt. Als je daardoor overdonderd bent dan kun je nog in de indruk verkeren dat ook de inhoud van het parlement afkomstig is.
Zwaar bestraffen.
Bron? Eerlijk is eerlijk, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat is dit voor gelul? Het is juridisch onrechtmatig om een envelop danwel briefpapier te gebruiken die niet van jou is. Je wekt daarmee de indruk dat een ander de brief verzonden heeft, hetgeen riekt naar valsheid in geschrifte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |