Vorig jaar zomer was er toch een partij die het legaliseren onder de aandacht wilde brengen in de kamer? Wat is hier terecht van gekomen?quote:
Deze geharde criminelen deinzen er nu al niet voor terug om illegale drugs te produceren, het afval te dumpen en te verkopen aan minderjarigen, hun afzet markt met hand en tand (en machine geweren en raketwerpers) te verdedigen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:02 schreef JenHermes het volgende:
Legaliseer het, gooi er btw bovenop en verkoop de pillen in speciale shops waar men er ook daadwerkelijk verstand van heeft. Hiermee bestrijd je het criminele circuit, voorkom je slachtoffers en je kan er een leeftijdsgrens opzetten.
D66 , ze hebben nu de Europese verkiezingen gewonnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer was er toch een partij die het legaliseren onder de aandacht wilde brengen in de kamer? Wat is hier terecht van gekomen?
Dat hebben meerdere partijen wel een keer geroepen volgens mij. Er komt alleen weinig van ben ik bang. Ook door internationale druk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer was er toch een partij die het legaliseren onder de aandacht wilde brengen in de kamer? Wat is hier terecht van gekomen?
Als er gewoon goede XTC gemaakt wordt door een erkent punt(met keurmerk wat mij betreft) dan zullen deze criminelen vele malen minder omzet genereren omdat men toch XTC koopt bij een erkent verkooppunt omdat je dan precies weet wat je kooptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Deze geharde criminelen deinzen er nu al niet voor terug om illegale drugs te produceren, het afval te dumpen en te verkopen aan minderjarigen, hun afzet markt met hand en tand (en machine geweren en raketwerpers) te verdedigen.
Denk je nou werkelijk dat als ze BTW mogen afdragen ze ineens eerzame chemici worden die het voor de liefde van het vak doen?
Wel alcohol?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Ik hoop dat het nooit legaal wordt. Gore troep die je gewoon niet nodig hebt.
Als je ongeremd uit je dak wilt gaan dan doe je dat toch gewoon? Daar heb je geen pillen voor nodig.
Ik vind het heel knap als jij zonder enige middelen dezelfde hoeveelheid serotonine vrij kan maken in je hersenen, als wanneer je een pilletje slikt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Als je ongeremd uit je dak wilt gaan dan doe je dat toch gewoon? Daar heb je geen pillen voor nodig.
hou je bek gewoon dicht als je niet weet waar je over praatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hou je bek gewoon dicht als je niet weet waar je over praat
Dit dus.quote:
dat heet propaganda, verkiezingstijd knulquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen met xtc op worden zo hyper dat ze alles en iedereen kapot willen slaan.
xtc junk gespot, jij zit zeker ook met een naald in je armquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]Tuurlijk joh. Waar haal jij je wijsheden vandaan?
ja daarom kunnen andere landen het welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere partijen wel een keer geroepen volgens mij. Er komt alleen weinig van ben ik bang. Ook door internationale druk.
niets mis meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:27 schreef Windwalker88 het volgende:
Heb wel het gevoel dat het tegenwoordig steeds normaler word om op een feest een pilletje te doen ipv een paar pilsjes, en meestal is de sfeer dan ook een stuk minder agressief.
Welke andere landen hebben xtc gelegaliseerd dan? Ik weet alleen van portugal dat zij (deels?) drugs hebben gedecriminaliseerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daarom kunnen andere landen het welzo naief he
het komt gewoon niet omdat de facisten in de verbiedfetishpartijen het neit willen
Ja tuurlijk want dat doen alle mensen die een keer xtc gebruiken duhquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
xtc junk gespot, jij zit zeker ook met een naald in je arm
nee, kijk naar je stelling en lees het dan nog eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Welke andere landen hebben xtc gelegaliseerd dan? Ik weet alleen van portugal dat zij (deels?) drugs hebben gedecriminaliseerd.
Iedereen die drugs gebruikt is minderwaardig en kan niet helder denken, alsof je geen plezier kan maken met wat alcoholquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk want dat doen alle mensen die een keer xtc gebruiken duh
Alsof alcohol geen harddrugs isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Iedereen die drugs gebruikt is minderwaardig en kan niet helder denken, alsof je geen plezier kan maken met wat alcohol
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Standaard smoesje van een drugsverslaafdeWaarom is alcohol legaal dan?
quote:
Bier is toch ook legaal?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef GezondeSpanning het volgende:
Laten we alles wat op dit moment illegaal wordt gebruikt legaliseren.
hehehequote:
Onzin. Helemaal nergens op gebaseerd. Vergelijk het gebruik van wiet in Nederland en de VS bijvoorbeeld eens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Het is terecht illegaal, omdat als het legaal is mensen het eerder misbruiken.
Als je nou ergens geen verstand van hebt hou dan lekker je klapperkaak dicht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Leer Nederlands ofzo, tering zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef Xanthi het volgende:
Ik zou t ook wel leuk vinden als t legaal zou worden en in de argumenten kan ik me wel vinden. Hoor allemaal verhalen dat de kwaliteit vroeger veel beter was maar heb gelukkig niet vaak troep gehad. Alleen weleens pep pillen (en dat is irritant als j n xtc gevoel verwacht en dat komt maar niet) en een paar keer iets wat er op btj leek mr toch niet echt fijn was: bleek pccm ofzo. Maar het is ook wel persoonelijk, dat bij de 1 het keigoed werkt (getest, dus zkr weten xtc) en de ander er zelfs na 2.5 nog helemaal niks van zegt te voelen. K dacht altijd dat het wel ong. gelijk zou werken bij mensen, bij de 1 mss wat sneller dan bij de ander. Maar niet dat er zo'n groot verschil in zit.
En mensen raken er over t algemeen iig ook niet snel verslaafd aan gelukkig. Je hersenen hebben simpelweg een grens wat betreft de afscheiding van endorfinen, doorgaan heeft dan tog geen enkele zin!
alcohol is al zolang legaal overal dat verbied je niet zomaar. Voorbeeld de drooglegging in Amerika.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Standaard smoesje van een drugsverslaafdeWaarom is alcohol legaal dan?
troepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Ik ben wel slimmer ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
troep
Je hebt het nooit gebruikt zie ik al
Ketamine, ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer ja.
Methamphetamine (speed), para-methoxyamphetamine, ketamine, ga zo maar door wordt er doorheen geflikkerd. Je hebt geen idee wat je slikt, dus neemt nogal wat risicos.
Maar als je dom wilt zijn? Neem er nog meer! Je zal niet de eerste zijn die er aan dood gaat, dus geen gedenkplaat voor je op de plaats waar je bent neergevallen.
Altijd heerlijk hoe de natuur werkt. 8) Dom doen wordt altijd bestraft.
jij wel dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
troep
Je hebt het nooit gebruikt zie ik al
drank maakt ook veel doden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer ja.
Methamphetamine (speed), para-methoxyamphetamine, ketamine, ga zo maar door wordt er doorheen geflikkerd. Je hebt geen idee wat je slikt, dus neemt nogal wat risicos.
Maar als je dom wilt zijn? Neem er nog meer! Je zal niet de eerste zijn die er aan dood gaat, dus geen gedenkplaat voor je op de plaats waar je bent neergevallen.
begin mei nogquote:
koningsdag ook nog lolquote:
Tja, comazuipers komen vaker voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
koningsdag ook nog lol
ik lauw man, als je bij goede mensen haalt is het atten van een biertje nog gevaarlijker
jamanjwtz, en wiet vol gespoten met coke zodat het zwaarder isquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ketamine, ja?Verder kun je het gewoon laten testen, dus dan weet je wel wat je slikt.
wiet was langer legaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
alcohol is al zolang legaal overal dat verbied je niet zomaar. Voorbeeld de drooglegging in Amerika.
helemaal niet, 99%quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:25 schreef haan33 het volgende:
99% van de pillen zijn gewoon mdma met bindmiddel
de enige reden dat er doden vallen is omdat mensen op hete dagen gaan feesten met dat spul en geen water drinken
welquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
helemaal niet, 99%
maar dat maakt inderdaad niet dat het opeens troep is
Dat is toch wel gevaarlijk??quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wel
Ik heb laatst 2 pillen aangenomen van een paar wappie polen, godverdomme nog nooit zo hard gegaan, ik was ook nogkkdronken
Pillen aannemen van random mensen zou ik dan weer niet doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wel
Ik heb laatst 2 pillen aangenomen van een paar wappie polen, godverdomme nog nooit zo hard gegaan, ik was ook nogkkdronken
ik zag ze zelf goed gaan en ik was dronken dan maak je die beslissingen wat makkelijkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pillen aannemen van random mensen zou ik dan weer niet doen.
genoeg water drinken en niet TE dronken zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is toch wel gevaarlijk??
Ik zou in ieder geval niet zuipen + pillen tegelijk beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
genoeg water drinken en niet TE dronken zijn
Vind het sowieso onzin om het te combineren, xtc is zelf al chill genoeg. Maar kan me wel voorstellen dat je als je dronken bent gewoon schijt hebt en het achterover gooit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet zuipen + pillen tegelijk beginnen
Zeker niet voor een eerste keer.
En al sowieso niks aannemen van wat leipe Polen, haha.
Zou zomaar kunnen. Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind het sowieso onzin om het te combineren, xtc is zelf al chill genoeg. Maar kan me wel voorstellen dat je als je dronken bent gewoon schijt hebt en het achterover gooit.
achja waren de beste pillen die ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet zuipen + pillen tegelijk beginnen
Zeker niet voor een eerste keer.
En al sowieso niks aannemen van wat leipe Polen, haha.
Waarom erbij blowen eigenlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
achja waren de beste pillen die ik
ooit heb gehad. Eerste keer moet je bij blowen :p
als je pillen op hebt en gaat blowen haal je de scherpe kanten eraf.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom erbij blowen eigenlijk?
Verder ook nog nooit gedaan xD
Maakt het, bij mij in ieder geval, wat mellower allemaal en je gaat nog een beetje extra spacen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
het is veel chiller dan je denkt dat het isquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Tja, zwaar leven heb je
Ik weet van niks
Vind dat op zich nooit zo erg, gewoon chill met mijn vriendin in bed liggen en dan na een paar uur rustig in slaap vallen.quote:
ja maar je voelt je lekkere gevoel wegremmen. Daarom pak ik vaak elk 1.5u een halfje erbij. Alleen bijpakken na de space voelt gaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind dat op zich nooit zo erg, gewoon chill met mijn vriendin in bed liggen en dan na een paar uur rustig in slaap vallen.
haha mijn lul is ook 2cm tijdens de spacequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
Het kutste aan het uitwerken vind ik dat kkrgevoel dat je moet pissen, zonder dat dat ook echt lukt.
niet veel verschil met andere momenten tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
haha mijn lul is ook 2cm tijdens de space
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet veel verschil met andere momenten toch
kloptquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee maar serieus je lul slaat dan echt nergens meer op
na 3u trekken kom je erachter dat je maar beter kunt stoppenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kloptkrijg hem vaak na een tijdje wel ff omhoog, maar veel komt er niet van terecht.
hehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
na 3u trekken kom je erachter dat je maar beter kunt stoppen
quote:
Werd ap!quote:
ik drink niet echt nadat ik genomen heb, maar ik val alleen in slaap als de space is uitgewerktquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Werd ap!
Dan moet ik echt in de buurt van een bed zijn want wil ik zsm slapen (lukt gelukkig vrijwel altijd icm alcohol)
Als ik niet drink heb ik dat ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik drink niet echt nadat ik genomen heb, maar ik val alleen in slaap als de space is uitgewerkt
vorige keer 2 pillen op die nacht, ben altijd 1 gewend dus de dag erna was een soort van waasquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als ik niet drink heb ik dat ook
Alchohol![]()
Alleen je bent ook 10x zo brak de dag erna.... zodanig waardeloos dat ik pillen al een tijdje niet meer heb gehad
in 1 nacht kan dat wel, al ga je dan wel kkhardquote:
Was een beetje overdreven van me. Lijkt me eerlijk gezegd niet eens leuk meer, die dingen zijn 230mg ofzo. Laatste keer had ik er 5 voor mijn vriendin en mij en ging na 2 en een halve al vieshard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
in 1 nacht kan dat wel, al ga je dan wel kkhard
ik had van die domino-steentjes, na 2 ga je ook wel stevigquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was een beetje overdreven van me. Lijkt me eerlijk gezegd niet eens leuk meer, die dingen zijn 230mg ofzo. Laatste keer had ik er 5 voor mijn vriendin en mij en ging na 2 en een halve al vieshard.
Die ken ik niet, maar zo te lezen zijn die ook flink sterk ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik had van die domino-steentjes, na 2 ga je ook wel stevig
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik dus ook...morgen naar een festival...er staat ineens een duiveltje op m'n schouder
ik ookquote:
Zou sowieso zonde zijn als je het straks te vaak doet en het niet meer fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ook
Alleen ik wil geen mafkees worden die elke week waust.
1x per 6 weken is prima
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kloptkrijg hem vaak na een tijdje wel ff omhoog, maar veel komt er niet van terecht.
Er wordt aangeraden om minimaal zes tot acht weken te wachten voor je het weer gebruikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de tolerantie zich helemaal afbouwt eigenlijk?
Volgens mij bouwt het niet af, maar heeft het 6 weken nodig om volledig te herstellen? (serotonine/dopamine) niveauquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de tolerantie zich helemaal afbouwt eigenlijk?
Maar ik heb een keer 3 dagen achter elkaar gedaan (festival) en elke dag werkte hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt aangeraden om minimaal zes tot acht weken te wachten voor je het weer gebruikt.
naah een maand is genoeg toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Volgens mij bouwt het niet af, maar heeft het 6 weken nodig om volledig te herstellen? (serotonine/dopamine) niveau
Heb het een keer 2 nachten achter elkaar gedaan, het werkte op zich nog wel, maar niet meer zoals het hoort. Kreeg er vooral een onrustig gevoel van. Doe dat ook nooit meer, de crash was echt een hel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar ik heb een keer 3 dagen achter elkaar gedaan (festival) en elke dag werkte het
Ik voelde me elke dag gewoon xtc achtig zeg maar en die dip weet ik niet eens meer... maar ik moest nog terug rijden vanuit belgie (lekker slim ook) en nergens last van gehad geloof ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het een keer 2 nachten achter elkaar gedaan, het werkte op zich nog wel, maar niet meer zoals het hoort. Kreeg er vooral een onrustig gevoel van. Doe dat ook nooit meer, de crash was echt een hel.
ik heb adhdquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
Pak dan gewoon speed, als je drie dagen door wil gaan.
Daar deed ik toen nog niet aan geloof ik... en sos vond ik wat duur wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
Pak dan gewoon speed, als je drie dagen door wil gaan.
ik voelde niet echt veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook soort van maar werkt het dan niet bij jou ofwat?
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?quote:
ja, ik heb het 2x toen ik dronken was gebruikt en voelde niet echt watquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer ja.
Olliequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.
Wiet is een anti-oxidant, helpt tegen de oxidatieve stress in je neuronen veroorzaakt door metabolieten van mdma.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
doe niet zo slim, nerdje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wiet is een anti-oxidant, helpt tegen de oxidatieve stress in je neuronen veroorzaakt door metabolieten van mdma.
Niks stoers aan, wel uitermate chill.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks stoers aan, wel uitermate chill.
alsjequote:
quote:
FOK!?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken jou ergens van, maar wat was het ook alweer?
Jouquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.
Ben je zo onzeker over je seksualiteit dat je over dat soort dingen niet kan praten ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
`voor een jongen opkomen als iemand over zijn uiterlijk begint
zomaar uit het niets over iemand zijn hoofd beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
`voor een jongen opkomen als iemand over zijn uiterlijk begint
Nee ikb en cool want ik doe xtcquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je seksualiteit dat je over dat soort dingen niet kan praten ?
Volgens mij ben je een 12-jarig mongooltje dat zich geen houding weet te geven.quote:
stop!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een 12-jarig mongooltje dat zich geen houding weet te geven.
Heh, lijkt me niet toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.quote:
Klik maar op stop volgen en kom over een paar jaar nog eens terug, zo na de puberteit.quote:
Goede vriend van mij heeft ADD, die keert wel compleet in zichzelf (ik ook wel trouwens, met te veel) en wordt helemaal passief. Wel leuk om te zien bij iemand die normaliter z'n bek niet kan houden.quote:
een mattie heeft een keer concerta op, die ging echt te hard bij Duitsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.
Ja, heerlijk effectquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.
Vind het niet echt chill, krijg er geen lulkicks van en krijg er wel energie van, maar meer op een irritante, opgefokte manier. Dan liever gewoon speed.quote:
van rit krijg ik wel het adhd-effect zeg maar, rustig. maar volgens mij werkt speed gwn voor mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik word echt ontzettend sereen en gefocussed (ook geil trouwensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind het niet echt chill, krijg er geen lulkicks van en krijg er wel energie van, maar meer op een irritante, opgefokte manier. Dan liever gewoon speed.
geil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik word echt ontzettend sereen en gefocussed (ook geil trouwens), wel altijd een knoop in je maag en een redelijke kater (na 40mg).
Ja, precies dat dus. Verschrikkelijk irritant gevoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:42 schreef Trollscience het volgende:
als ik me ziek voel en ik neem rit krijg ik ook zo'n verschrikkelijk rusteloos gevoelalsof ik uit mijn vel spring
en koud zweet
haha, geen idee.quote:
neem concerta, dat is een soort speed bij mensen zonder adhdquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:42 schreef Trollscience het volgende:
als ik me ziek voel en ik neem rit krijg ik ook zo'n verschrikkelijk rusteloos gevoelalsof ik uit mijn vel spring
en koud zweet
ik heb medicinet, is gewoon allemaal gewoon hetzelfde hoor (methylfenidaat). alleen die capsules zijn slow-release dus wordt het effect dat normaal maar bv. 2 uurtjes is uitgespreid over 6/7 uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
neem concerta, dat is een soort speed bij mensen zonder adhd
medicinet was ook beetje concerta-achtigquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb medicinet, is gewoon allemaal gewoon hetzelfde hoor (methylfenidaat). alleen die capsules zijn slow-release dus wordt het effect dat normaal maar bv. 2 uurtjes is uitgespreid over 6/7 uur
klopt, subtiele verschillen, medicinet is over het algemeen wat rustiger voor de stoelgang. voor de rest is de werking van al die zooi (rit/medi/concerta/equasym) grotendeels hetzelfdequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
medicinet was ook beetje concerta-achtig
jij voelde gewoon aan dat het 99 mdma wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wel
Volgens mij bedoelde Haan niet dat er 99% mdma in de pillen zit maar dat 99% van de pillen MDMA bevat. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij voelde gewoon aan dat het 99 mdma was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |