Vorig jaar zomer was er toch een partij die het legaliseren onder de aandacht wilde brengen in de kamer? Wat is hier terecht van gekomen?quote:
Deze geharde criminelen deinzen er nu al niet voor terug om illegale drugs te produceren, het afval te dumpen en te verkopen aan minderjarigen, hun afzet markt met hand en tand (en machine geweren en raketwerpers) te verdedigen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:02 schreef JenHermes het volgende:
Legaliseer het, gooi er btw bovenop en verkoop de pillen in speciale shops waar men er ook daadwerkelijk verstand van heeft. Hiermee bestrijd je het criminele circuit, voorkom je slachtoffers en je kan er een leeftijdsgrens opzetten.
D66 , ze hebben nu de Europese verkiezingen gewonnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer was er toch een partij die het legaliseren onder de aandacht wilde brengen in de kamer? Wat is hier terecht van gekomen?
Dat hebben meerdere partijen wel een keer geroepen volgens mij. Er komt alleen weinig van ben ik bang. Ook door internationale druk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer was er toch een partij die het legaliseren onder de aandacht wilde brengen in de kamer? Wat is hier terecht van gekomen?
Als er gewoon goede XTC gemaakt wordt door een erkent punt(met keurmerk wat mij betreft) dan zullen deze criminelen vele malen minder omzet genereren omdat men toch XTC koopt bij een erkent verkooppunt omdat je dan precies weet wat je kooptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Deze geharde criminelen deinzen er nu al niet voor terug om illegale drugs te produceren, het afval te dumpen en te verkopen aan minderjarigen, hun afzet markt met hand en tand (en machine geweren en raketwerpers) te verdedigen.
Denk je nou werkelijk dat als ze BTW mogen afdragen ze ineens eerzame chemici worden die het voor de liefde van het vak doen?
Wel alcohol?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Ik hoop dat het nooit legaal wordt. Gore troep die je gewoon niet nodig hebt.
Als je ongeremd uit je dak wilt gaan dan doe je dat toch gewoon? Daar heb je geen pillen voor nodig.
Ik vind het heel knap als jij zonder enige middelen dezelfde hoeveelheid serotonine vrij kan maken in je hersenen, als wanneer je een pilletje slikt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Als je ongeremd uit je dak wilt gaan dan doe je dat toch gewoon? Daar heb je geen pillen voor nodig.
hou je bek gewoon dicht als je niet weet waar je over praatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hou je bek gewoon dicht als je niet weet waar je over praat
Dit dus.quote:
dat heet propaganda, verkiezingstijd knulquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:04 schreef JenHermes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen met xtc op worden zo hyper dat ze alles en iedereen kapot willen slaan.
xtc junk gespot, jij zit zeker ook met een naald in je armquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef euphoria19 het volgende:
[..]Tuurlijk joh. Waar haal jij je wijsheden vandaan?
ja daarom kunnen andere landen het welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere partijen wel een keer geroepen volgens mij. Er komt alleen weinig van ben ik bang. Ook door internationale druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |