Daar deed ik toen nog niet aan geloof ik... en sos vond ik wat duur wordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
Pak dan gewoon speed, als je drie dagen door wil gaan.
ik voelde niet echt veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook soort van maar werkt het dan niet bij jou ofwat?
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?quote:
ja, ik heb het 2x toen ik dronken was gebruikt en voelde niet echt watquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer ja.
Methamphetamine (speed), para-methoxyamphetamine, ketamine, ga zo maar door wordt er doorheen geflikkerd. Je hebt geen idee wat je slikt, dus neemt nogal wat risicos.
Maar als je dom wilt zijn? Neem er nog meer! Je zal niet de eerste zijn die er aan dood gaat, dus geen gedenkplaat voor je op de plaats waar je bent neergevallen.
Altijd heerlijk hoe de natuur werkt. 8) Dom doen wordt altijd bestraft.
Olliequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.
Wiet is een anti-oxidant, helpt tegen de oxidatieve stress in je neuronen veroorzaakt door metabolieten van mdma.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom erbij blowen eigenlijk?
Verder ook nog nooit gedaan xD
doe niet zo slim, nerdje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wiet is een anti-oxidant, helpt tegen de oxidatieve stress in je neuronen veroorzaakt door metabolieten van mdma.
Niks stoers aan, wel uitermate chill.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks stoers aan, wel uitermate chill.
alsjequote:
quote:
FOK!?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken jou ergens van, maar wat was het ook alweer?
Jouquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.
Ben je zo onzeker over je seksualiteit dat je over dat soort dingen niet kan praten ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
`voor een jongen opkomen als iemand over zijn uiterlijk begint
zomaar uit het niets over iemand zijn hoofd beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
`voor een jongen opkomen als iemand over zijn uiterlijk begint
Nee ikb en cool want ik doe xtcquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je seksualiteit dat je over dat soort dingen niet kan praten ?
Volgens mij ben je een 12-jarig mongooltje dat zich geen houding weet te geven.quote:
stop!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een 12-jarig mongooltje dat zich geen houding weet te geven.
Heh, lijkt me niet toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |