Olliequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.
Wiet is een anti-oxidant, helpt tegen de oxidatieve stress in je neuronen veroorzaakt door metabolieten van mdma.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom erbij blowen eigenlijk?
Verder ook nog nooit gedaan xD
doe niet zo slim, nerdje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wiet is een anti-oxidant, helpt tegen de oxidatieve stress in je neuronen veroorzaakt door metabolieten van mdma.
Niks stoers aan, wel uitermate chill.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks stoers aan, wel uitermate chill.
alsjequote:
quote:
FOK!?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken jou ergens van, maar wat was het ook alweer?
Jouquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Oprotten.
Ben je zo onzeker over je seksualiteit dat je over dat soort dingen niet kan praten ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
`voor een jongen opkomen als iemand over zijn uiterlijk begint
zomaar uit het niets over iemand zijn hoofd beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
`voor een jongen opkomen als iemand over zijn uiterlijk begint
Nee ikb en cool want ik doe xtcquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef leeell het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je seksualiteit dat je over dat soort dingen niet kan praten ?
Volgens mij ben je een 12-jarig mongooltje dat zich geen houding weet te geven.quote:
stop!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een 12-jarig mongooltje dat zich geen houding weet te geven.
Heh, lijkt me niet toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft het zo ongeveer het tegenovergestelde effect toch?
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |