alcohol is al zolang legaal overal dat verbied je niet zomaar. Voorbeeld de drooglegging in Amerika.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Standaard smoesje van een drugsverslaafdeWaarom is alcohol legaal dan?
troepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef ADQ het volgende:
Ik hoop dat het nooit legaal wordt. Gore troep die je gewoon niet nodig hebt.
Als je ongeremd uit je dak wilt gaan dan doe je dat toch gewoon? Daar heb je geen pillen voor nodig.
Ik ben wel slimmer ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
troep
Je hebt het nooit gebruikt zie ik al
Ketamine, ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer ja.
Methamphetamine (speed), para-methoxyamphetamine, ketamine, ga zo maar door wordt er doorheen geflikkerd. Je hebt geen idee wat je slikt, dus neemt nogal wat risicos.
Maar als je dom wilt zijn? Neem er nog meer! Je zal niet de eerste zijn die er aan dood gaat, dus geen gedenkplaat voor je op de plaats waar je bent neergevallen.
Altijd heerlijk hoe de natuur werkt. 8) Dom doen wordt altijd bestraft.
jij wel dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
troep
Je hebt het nooit gebruikt zie ik al
drank maakt ook veel doden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer ja.
Methamphetamine (speed), para-methoxyamphetamine, ketamine, ga zo maar door wordt er doorheen geflikkerd. Je hebt geen idee wat je slikt, dus neemt nogal wat risicos.
Maar als je dom wilt zijn? Neem er nog meer! Je zal niet de eerste zijn die er aan dood gaat, dus geen gedenkplaat voor je op de plaats waar je bent neergevallen.
Altijd heerlijk hoe de natuur werkt. 8) Dom doen wordt altijd bestraft.
begin mei nogquote:
koningsdag ook nog lolquote:
Tja, comazuipers komen vaker voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
koningsdag ook nog lol
ik lauw man, als je bij goede mensen haalt is het atten van een biertje nog gevaarlijker
jamanjwtz, en wiet vol gespoten met coke zodat het zwaarder isquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ketamine, ja?Verder kun je het gewoon laten testen, dus dan weet je wel wat je slikt.
wiet was langer legaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
alcohol is al zolang legaal overal dat verbied je niet zomaar. Voorbeeld de drooglegging in Amerika.
helemaal niet, 99%quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:25 schreef haan33 het volgende:
99% van de pillen zijn gewoon mdma met bindmiddel
de enige reden dat er doden vallen is omdat mensen op hete dagen gaan feesten met dat spul en geen water drinken
welquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
helemaal niet, 99%
maar dat maakt inderdaad niet dat het opeens troep is
Dat is toch wel gevaarlijk??quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wel
Ik heb laatst 2 pillen aangenomen van een paar wappie polen, godverdomme nog nooit zo hard gegaan, ik was ook nogkkdronken
Pillen aannemen van random mensen zou ik dan weer niet doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wel
Ik heb laatst 2 pillen aangenomen van een paar wappie polen, godverdomme nog nooit zo hard gegaan, ik was ook nogkkdronken
ik zag ze zelf goed gaan en ik was dronken dan maak je die beslissingen wat makkelijkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pillen aannemen van random mensen zou ik dan weer niet doen.
genoeg water drinken en niet TE dronken zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat is toch wel gevaarlijk??
Ik zou in ieder geval niet zuipen + pillen tegelijk beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
genoeg water drinken en niet TE dronken zijn
Vind het sowieso onzin om het te combineren, xtc is zelf al chill genoeg. Maar kan me wel voorstellen dat je als je dronken bent gewoon schijt hebt en het achterover gooit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet zuipen + pillen tegelijk beginnen
Zeker niet voor een eerste keer.
En al sowieso niks aannemen van wat leipe Polen, haha.
Zou zomaar kunnen. Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind het sowieso onzin om het te combineren, xtc is zelf al chill genoeg. Maar kan me wel voorstellen dat je als je dronken bent gewoon schijt hebt en het achterover gooit.
achja waren de beste pillen die ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet zuipen + pillen tegelijk beginnen
Zeker niet voor een eerste keer.
En al sowieso niks aannemen van wat leipe Polen, haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |