Klik maar op stop volgen en kom over een paar jaar nog eens terug, zo na de puberteit.quote:
Goede vriend van mij heeft ADD, die keert wel compleet in zichzelf (ik ook wel trouwens, met te veel) en wordt helemaal passief. Wel leuk om te zien bij iemand die normaliter z'n bek niet kan houden.quote:
een mattie heeft een keer concerta op, die ging echt te hard bij Duitsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.
Ja, heerlijk effectquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, ritalin bijvoorbeeld werkt ook heel anders bij mensen die geen ADHD hebben.
Vind het niet echt chill, krijg er geen lulkicks van en krijg er wel energie van, maar meer op een irritante, opgefokte manier. Dan liever gewoon speed.quote:
van rit krijg ik wel het adhd-effect zeg maar, rustig. maar volgens mij werkt speed gwn voor mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik word echt ontzettend sereen en gefocussed (ook geil trouwensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind het niet echt chill, krijg er geen lulkicks van en krijg er wel energie van, maar meer op een irritante, opgefokte manier. Dan liever gewoon speed.
geil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik word echt ontzettend sereen en gefocussed (ook geil trouwens), wel altijd een knoop in je maag en een redelijke kater (na 40mg).
Ja, precies dat dus. Verschrikkelijk irritant gevoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:42 schreef Trollscience het volgende:
als ik me ziek voel en ik neem rit krijg ik ook zo'n verschrikkelijk rusteloos gevoelalsof ik uit mijn vel spring
en koud zweet
haha, geen idee.quote:
neem concerta, dat is een soort speed bij mensen zonder adhdquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:42 schreef Trollscience het volgende:
als ik me ziek voel en ik neem rit krijg ik ook zo'n verschrikkelijk rusteloos gevoelalsof ik uit mijn vel spring
en koud zweet
ik heb medicinet, is gewoon allemaal gewoon hetzelfde hoor (methylfenidaat). alleen die capsules zijn slow-release dus wordt het effect dat normaal maar bv. 2 uurtjes is uitgespreid over 6/7 uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
neem concerta, dat is een soort speed bij mensen zonder adhd
medicinet was ook beetje concerta-achtigquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb medicinet, is gewoon allemaal gewoon hetzelfde hoor (methylfenidaat). alleen die capsules zijn slow-release dus wordt het effect dat normaal maar bv. 2 uurtjes is uitgespreid over 6/7 uur
klopt, subtiele verschillen, medicinet is over het algemeen wat rustiger voor de stoelgang. voor de rest is de werking van al die zooi (rit/medi/concerta/equasym) grotendeels hetzelfdequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
medicinet was ook beetje concerta-achtig
jij voelde gewoon aan dat het 99 mdma wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
wel
Ik heb laatst 2 pillen aangenomen van een paar wappie polen, godverdomme nog nooit zo hard gegaan, ik was ook nogkkdronken
Volgens mij bedoelde Haan niet dat er 99% mdma in de pillen zit maar dat 99% van de pillen MDMA bevat. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij voelde gewoon aan dat het 99 mdma was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |