quote:
Werd ap!quote:
ik drink niet echt nadat ik genomen heb, maar ik val alleen in slaap als de space is uitgewerktquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Werd ap!
Dan moet ik echt in de buurt van een bed zijn want wil ik zsm slapen (lukt gelukkig vrijwel altijd icm alcohol)
Als ik niet drink heb ik dat ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik drink niet echt nadat ik genomen heb, maar ik val alleen in slaap als de space is uitgewerkt
vorige keer 2 pillen op die nacht, ben altijd 1 gewend dus de dag erna was een soort van waasquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als ik niet drink heb ik dat ook
Alchohol![]()
Alleen je bent ook 10x zo brak de dag erna.... zodanig waardeloos dat ik pillen al een tijdje niet meer heb gehad
in 1 nacht kan dat wel, al ga je dan wel kkhardquote:
Was een beetje overdreven van me. Lijkt me eerlijk gezegd niet eens leuk meer, die dingen zijn 230mg ofzo. Laatste keer had ik er 5 voor mijn vriendin en mij en ging na 2 en een halve al vieshard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
in 1 nacht kan dat wel, al ga je dan wel kkhard
ik had van die domino-steentjes, na 2 ga je ook wel stevigquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was een beetje overdreven van me. Lijkt me eerlijk gezegd niet eens leuk meer, die dingen zijn 230mg ofzo. Laatste keer had ik er 5 voor mijn vriendin en mij en ging na 2 en een halve al vieshard.
Die ken ik niet, maar zo te lezen zijn die ook flink sterk ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik had van die domino-steentjes, na 2 ga je ook wel stevig
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik dus ook...morgen naar een festival...er staat ineens een duiveltje op m'n schouder
ik ookquote:
Zou sowieso zonde zijn als je het straks te vaak doet en het niet meer fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ook
Alleen ik wil geen mafkees worden die elke week waust.
1x per 6 weken is prima
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kloptkrijg hem vaak na een tijdje wel ff omhoog, maar veel komt er niet van terecht.
Er wordt aangeraden om minimaal zes tot acht weken te wachten voor je het weer gebruikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de tolerantie zich helemaal afbouwt eigenlijk?
Volgens mij bouwt het niet af, maar heeft het 6 weken nodig om volledig te herstellen? (serotonine/dopamine) niveauquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de tolerantie zich helemaal afbouwt eigenlijk?
Maar ik heb een keer 3 dagen achter elkaar gedaan (festival) en elke dag werkte hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt aangeraden om minimaal zes tot acht weken te wachten voor je het weer gebruikt.
naah een maand is genoeg toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Volgens mij bouwt het niet af, maar heeft het 6 weken nodig om volledig te herstellen? (serotonine/dopamine) niveau
Heb het een keer 2 nachten achter elkaar gedaan, het werkte op zich nog wel, maar niet meer zoals het hoort. Kreeg er vooral een onrustig gevoel van. Doe dat ook nooit meer, de crash was echt een hel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar ik heb een keer 3 dagen achter elkaar gedaan (festival) en elke dag werkte het
Ik voelde me elke dag gewoon xtc achtig zeg maar en die dip weet ik niet eens meer... maar ik moest nog terug rijden vanuit belgie (lekker slim ook) en nergens last van gehad geloof ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het een keer 2 nachten achter elkaar gedaan, het werkte op zich nog wel, maar niet meer zoals het hoort. Kreeg er vooral een onrustig gevoel van. Doe dat ook nooit meer, de crash was echt een hel.
ik heb adhdquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
Pak dan gewoon speed, als je drie dagen door wil gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |