Rechtse bal ben je geworden. Hulde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:12 schreef betyar het volgende:
Toch mooi al die jaloerse mannetjes hier. Gaan ze het succes van Roy donders afgeven op het domme volk, dan ben je toch echt triester dan triest.
Hier heb je een punt, hij heeft gewoon veel geluk gehad. Maar ik denk dat iedereen die succesvol wordt wel in een bepaalde mate geluk heeft gehad. En daarvoor was hij toch al bezig en had hij een klantenschare opgebouwd, op zijn 18e o.i.d.? Als hij dat niet had gedaan, was hij ook nooit in aanmerking gekomen voor die soap.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij struinde van zigeunerkamp naar zigeunerkamp om mensen op te maken ja.
Nevernooit had hij 100.000 van die pakken verkocht als hij die soap niet gehad had.
Nogmaals prima gedaan van zo'n gast maar ga niet roepen dat het door zijn harde werken komt er zijn honderdduizenden markante Nederlanders waar je een dergelijke soap van zou kunnen maken en die daardoor 'bekendheid' zouden kunnen vergaren.
Je bent iets te snel in je oordeel.. ik heb Gijp zelf ook gelezen en vond het vermakelijk, ook al stond er voor de trouwe VI-kijkers bijna niets nieuws in. Tevens vind ik dat Van Egmond goed kan schrijven. Echter.. ik had het idee dat er veel meer uit gehaald had kunnen worden. Vond Gijp uiteindelijk tamelijk oppervlakkig en het boek wekte de indruk snel in elkaar geflanst te zijn met als doel zoveel mogelijk centjes binnen harken. Met types als Wierenga heb ik ook niks hoor, al denk ik wel dat hij goed kan schrijven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet geschreven door een elitaire lul met een moeilijke bril zoals die Tommy Wieringa. Figuren als Pleun2011 kijken niet naar de inhoud maar naar wie het geschreven heeft. Zo gaat dat in dat wereldje, ons-kent-ons. Een ontzettend eng gezelschap. Ik kots er van en wil er niets mee te maken hebben
Als jij je hebt vermaakt, dan is het toch kwaliteit. Dat het beter kon à la, alles kan beter. Maar het doel is vermaak en dat is prima gelukt. Dus kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je bent iets te snel in je oordeel.. ik heb Gijp zelf ook gelezen en vond het vermakelijk, ook al stond er voor de trouwe VI-kijkers bijna niets nieuws in. Tevens vind ik dat Van Egmond goed kan schrijven. Echter.. ik had het idee dat er veel meer uit gehaald had kunnen worden. Vond Gijp uiteindelijk tamelijk oppervlakkig en het boek wekte de indruk snel in elkaar geflanst te zijn met als doel zoveel mogelijk centjes binnen harken. Met types als Wierenga heb ik ook niks hoor, al denk ik wel dat hij goed kan schrijven.
Dat zou ik niet zo snel zeggen.. ik heb me ook vermaakt met De Gouden Kooi en dat was regelrechte pulp. Kwaliteit bereik je vaak door de combinatie van talent + grote investering van tijd en moeite. Zoiets..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als jij je hebt vermaakt, dan is het toch kwaliteit. Dat het beter kon à la, alles kan beter. Maar het doel is vermaak en dat is prima gelukt. Dus kwaliteit.
Het is niet alleen geluk.. ik volg de soap van Roy Donders niet maar het lijkt me een bijzonder mannetje. Als je een bijzondere persoonlijkheid hebt dan zal je wel eerder de kans krijgen voor zo'n soap..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier heb je een punt, hij heeft gewoon veel geluk gehad. Maar ik denk dat iedereen die succesvol wordt wel in een bepaalde mate geluk heeft gehad.
Wat is succesvol? God weet wat voor treurig mannetje het misschien is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier heb je een punt, hij heeft gewoon veel geluk gehad. Maar ik denk dat iedereen die succesvol wordt wel in een bepaalde mate geluk heeft gehad. En daarvoor was hij toch al bezig en had hij een klantenschare opgebouwd, op zijn 18e o.i.d.? Als hij dat niet had gedaan, was hij ook nooit in aanmerking gekomen voor die soap.
Ik lig nu op bed met mijn laptop en heb geen klantenkring opgebouwd om te stylen, ik krijg daarom ook zeker weten geen real-life soap waarmee ik miljonair word.
Pulp kan ook kwaliteit zijn. Als dat is wat de mensen willen en je kan hiervan op een goed wijze van voorzien, dan is dat prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen.. ik heb me ook vermaakt met De Gouden Kooi en dat was regelrechte pulp. Kwaliteit bereik je vaak door de combinatie van talent + grote investering van tijd en moeite. Zoiets..
Ja, dat is dan een andere vorm van kwaliteit.. als je aanvoelt wat mensen willen en daarin voorziet dan is dat een kwaliteit. Maar dat hoeft niet te betekenen dat de inhoud van hetgeen gemaakt wordt ook kwaliteit is. Beetje moeilijk om hier iets over te zeggen, wat kwaliteit is blijft subjectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pulp kan ook kwaliteit zijn. Als dat is wat de mensen willen en je kan hiervan op een goed wijze van voorzien, dan is dat prima.
Ja eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een andere vorm van kwaliteit.. als je aanvoelt wat mensen willen en daarin voorziet dan is dat een kwaliteit. Maar dat hoeft niet te betekenen dat de inhoud van hetgeen gemaakt wordt ook kwaliteit is. Beetje moeilijk om hier iets over te zeggen, wat kwaliteit is blijft subjectief natuurlijk.
Echt onzin. Een hamburger van McDonalds wordt ook door miljoenen mensen gegeten en sommigen vinden het zelfs lekker. Maar dat is echt geen kwaliteitseten hoor. Kwaliteit is niet subjectief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een andere vorm van kwaliteit.. als je aanvoelt wat mensen willen en daarin voorziet dan is dat een kwaliteit. Maar dat hoeft niet te betekenen dat de inhoud van hetgeen gemaakt wordt ook kwaliteit is. Beetje moeilijk om hier iets over te zeggen, wat kwaliteit is blijft subjectief natuurlijk.
Kwaliteit is wel subjectief hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt onzin. Een hamburger van McDonalds wordt ook door miljoenen mensen gegeten en sommigen vinden het zelfs lekker. Maar dat is echt geen kwaliteitseten hoor. Kwaliteit is niet subjectief.
Kwaliteit is bijna altijd subjectief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt onzin. Een hamburger van McDonalds wordt ook door miljoenen mensen gegeten en sommigen vinden het zelfs lekker. Maar dat is echt geen kwaliteitseten hoor. Kwaliteit is niet subjectief.
Nederland houdt blijkbaar van typetjes. Dit is er een die aanslaat, good for him. Ik vind het persoonlijk niks maar hij trekt er toch ff 5 ton uit; doet ie beter dan ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet alleen geluk.. ik volg de soap van Roy Donders niet maar het lijkt me een bijzonder mannetje. Als je een bijzondere persoonlijkheid hebt dan zal je wel eerder de kans krijgen voor zo'n soap..
Waarom?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad niets aan doen. Als clubs dat soort salarissen willen en kunnen betalen..... Misschien moet men zelf gewoon eens gaan nadenken. Ik las eerder dat Ronalda ca. 300.000 per week verdient. Er zal toch iemand moeten zijn die gaat zeggen dat dat te veel is.
Dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Waarom is die mongool eigenlijk zo bekend geworden?
Hij kreeg een soap, zat in elke talkshow en nu weer die juichpakken.
Zakelijk prima deal al denk ik dat iedereen die zoveel zendtijd krijgt op een gegeven moment bekend zou worden dat zie je ook aan die wijven Brit en Ymce en andere nobody's zonder talent.
De bedragen kloppen niet. We hebben het over iemand die iets aan sport doet toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Hij is een geweldige voetballer, en ze willen hem dat geven. Als ze dan toch een stuk minder willen geven, dan gaat Ronaldo dreigen om naar een andere club te gaan.
Ze verdienen ook aan Ronaldo he, en niet zo,n beetje. Vergeet dat niet.
Ja en heel veel mensen vermaakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:54 schreef Globali het volgende:
[..]
De bedragen kloppen niet. We hebben het over iemand die iets aan sport doet toch?
Het heeft niet met "kloppen" te maken, het is gewoon wat mensen ervoor geven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:37 schreef Globali het volgende:
[..]
Ja. En dan nog kloppen de bedragen niet volgens mij.
Het klopt volgens mij niet dat bepaalde mensen bedragen wel vinden kloppen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niet met "kloppen" te maken, het is gewoon wat mensen ervoor geven.
Want?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Het klopt volgens mij niet dat bepaalde mensen bedragen wel vinden kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |