quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men er actief in gaat zijn. Ik was pas even bij de Action (heel fout) en daar zie je de doelgroep lopen.
Zo zie je maar Betyar, het kan wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ik het ooit met jou eens zou zijn..............
RTL5... Paupers in de schijnwerpers zetten. Het begon allemaal met Oh Oh Cherso. Barbie is de meest bekende uitgemolken pauper. Roy Donders kwam vorig jaar op de buis vanwege z'n nichterigheid en worstenbroodjes fetish. Waar gaat dit heen.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Waarom is die mongool eigenlijk zo bekend geworden?
Hij kreeg een soap, zat in elke talkshow en nu weer die juichpakken.
Zakelijk prima deal al denk ik dat iedereen die zoveel zendtijd krijgt op een gegeven moment bekend zou worden dat zie je ook aan die wijven Brit en Ymce en andere nobody's zonder talent.
Daar kun je inderdaad niets aan doen. Als clubs dat soort salarissen willen en kunnen betalen..... Misschien moet men zelf gewoon eens gaan nadenken. Ik las eerder dat Ronalda ca. 300.000 per week verdient. Er zal toch iemand moeten zijn die gaat zeggen dat dat te veel is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef theunderdog het volgende:
Webschip wil dat voetballers bijvoorbeeld minder gaan verdienen, maar is dit überhaupt mogelijk?
Kunnen we daar voor zorgen? volgens mij niet, aangezien voetbal niets te doen heeft met de overheid.
Het is volgens mij gewoon een oranje jas met een leeuw op de rug. Zou hij best zelf gedaan kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Gloorbek het volgende:
Maar kom op, ik geloof echt niet dat meneertje die dingen zelf ontworpen heeft.. gaat puur om zijn naam joh
makkelijk geld binnenharken zo
Dan rest maar 1 vraag. Wie koopt het dan? Die man is niet het probleem. Die zal zelf wel heel erg verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is volgens mij gewoon een oranje jas met een leeuw op de rug. Zou hij best zelf gedaan kunnen hebben.
Juist.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zo'n imbeciel met zoiets waardeloos zoveel geld kan verdienen. Dit land is gek
Ik vind het ook erg grappig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het wel humor dit.. niemand kan het hem kwalijk nemen dat hij van die rommel maakt, aangezien kennelijk veel mensen het leuk vinden. Mensen als Roy Donders zouden een voorbeeld moeten zijn voor velen.. je hoeft niet echt talent ergens voor te hebben om succesvol te zijn.
Nee hoor.. dat is gewoon de commercie. Je hebt de grote domme massa en als je aanvoelt wat die massa leuk vindt dan kan je goed geld verdienen.. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor dat boekje over Van der Gijp. Dat had met kwaliteit niks te maken, maar honderdduizenden hebben het gekocht. Kwestie van aanvoelen wat het klootjesvolk wil..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zo'n imbeciel met zoiets waardeloos zoveel geld kan verdienen. Dit land is gek
Wat een waardeloze vergelijkingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat is gewoon de commercie. Je hebt de grote domme massa en als je aanvoelt wat die massa leuk vindt dan kan je goed geld verdienen.. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor dat boekje over Van der Gijp. Dat had met kwaliteit niks te maken, maar honderdduizenden hebben het gekocht. Kwestie van aanvoelen wat het klootjesvolk wil..
Pardon? Gijp was een erg leuk boek en ik heb me er kostelijk mee vermaakt. Hoezo is dat geen kwaliteit?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat is gewoon de commercie. Je hebt de grote domme massa en als je aanvoelt wat die massa leuk vindt dan kan je goed geld verdienen.. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor dat boekje over Van der Gijp. Dat had met kwaliteit niks te maken, maar honderdduizenden hebben het gekocht. Kwestie van aanvoelen wat het klootjesvolk wil..
Het is niet geschreven door een elitaire lul met een moeilijke bril zoals die Tommy Wieringa. Figuren als Pleun2011 kijken niet naar de inhoud maar naar wie het geschreven heeft. Zo gaat dat in dat wereldje, ons-kent-ons. Een ontzettend eng gezelschap. Ik kots er van en wil er niets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pardon? Gijp was een erg leuk boek en ik heb me er kostelijk mee vermaakt. Hoezo is dat geen kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |