Ik weet niet, het klikte nooit zo goed tussen mij en Central Park. De kaart vond ik veel te pretentieus en het personeel ook niet optimaal. De kleuren aan de buitenkant vond ik ook lelijk. Het had niet echt een ziel. Orloff aan de Kade kun je natuurlijk ook prima een drankje doen, de kaart is beter en er is gewoon veel meer sfeer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zag 't op facebook voorbij komen idd, zag er interessant uit... dit weekend eens een boezoekje brengen.
Central park daar kon je altijd wel oké een pizza eten en een drankje doen... jammer dat 't weg is.
Ja, daar ga ik vrijdag ook heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dit weekend ga ik mezelf mooi vol vreten op het Food Truck Festival @ Lucasbolwerk
http://www.trek-utrecht.nl/
Ja dat lijkt me echt lekker! Wellicht dat ik maandag even ga na een brak weekend in Dendermonde! Hopelijk is het dan nog lekker weer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dit weekend ga ik mezelf mooi vol vreten op het Food Truck Festival @ Lucasbolwerk
Het personeel was echt zwaar ellendig. Slechtste personeel van de stad. En dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik weet niet, het klikte nooit zo goed tussen mij en Central Park. De kaart vond ik veel te pretentieus en het personeel ook niet optimaal. De kleuren aan de buitenkant vond ik ook lelijk. Het had niet echt een ziel. Orloff aan de Kade kun je natuurlijk ook prima een drankje doen, de kaart is beter en er is gewoon veel meer sfeer.
Ik denk dat wij ook wel gaan, ook handig Bastacosi zit nu ook op de Biltstraat, handig voor ons, kunnen nu makkelijk lopend er naar toe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De kaart pretentieus ja? Ik ging er altijd heen voor de houtoven pizza's... dat was in de tijd voordat bastacosi er was dus het was vrijwel de enige plek waar je het kon krijgen. Voor de rest was het gewoon een grote tent waar je makkelijk op de vrijdagavond binnen kon lopen zonder te reserveren en wat kon eten/drinken voor niet teveel geld.
Helemaal mee eens. Perfecte plek, maar zelden het personeel zo ongeïnteresseerd meegemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Het personeel was echt zwaar ellendig. Slechtste personeel van de stad. En dat wil wat zeggen.
kale huur?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:53 schreef Nielsch het volgende:
Toch ff opgezocht... De grote is 90.000 per jaar, de kleinere 77.000 per jaar. Ex btw... daarmee zit je inderdaad wel in het duurdere segment ja.
http://www.fundainbusines(...)508872/omschrijving/
Die wilde ik eigenlijk toevoegen, dat vind ik persoonlijk wel het meest waardeloze personeel ooit, ik mis echt de tijd van Jacob van de Lagemaat, topcafe was het toen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Was het personeel slechter dat op het ledigerf??
Mywheels is nog goedkoper.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een keer een auto nodig heb om iets op te halen bv staat de GreenWheels om de hoek. Dat is een stukkie goedkoper dan een eigen auto voor de deur te laten wegroesten.
Zorgt er wel voor dat het terrein netjes blijft. Zag er om 11 uur toen ik wegging overal nog spic en span uitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bier vond ik ook vrij prijzig met 2,50 voor zo'n glas. Gezellig was 't wel idd. Ik was erg benieuwd naar de southern fried chicken en de satehman maar ik vond de rijen echt te lang.
Een hele pizza of een punt?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:41 schreef Blik het volgende:
Pizzatent was wel erg goed, maar ook wel duur met voor 7 euro een pizza. Ik vond het verder wel gezellig, waarschijnlijk maandag weer
Het was wel gezellig.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:56 schreef Mirel het volgende:
Ik hoor dat het niet per se voedsel was uit andere landen, maar gewoon dingen die je ook in de binnenstad kan vinden en daarom dus voelde als een nutteloos festival
Ik heb eigenlijk niks in huis om tussendoor te eten, maar ik heb ook weer geen zin om 'n kwartier in de rij te staan voor die deurquote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef Q. het volgende:
Het zal wel weer druk zijn bij de AH op de Straatweg vandaag gok ik zo.
16-22.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Burgermeester Reiger zal ook wel open zijn?
Beetje combinatie van alles, ook wel wat dingen die je niet snel tegen komt in de gemiddelde eettent. Belangrijkste voor mij is dat het eten lekker is en de sfeer goedquote:Op zondag 8 juni 2014 11:56 schreef Mirel het volgende:
Ik hoor dat het niet per se voedsel was uit andere landen, maar gewoon dingen die je ook in de binnenstad kan vinden en daarom dus voelde als een nutteloos festival
Ik bestel wel een pizza.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks in huis om tussendoor te eten, maar ik heb ook weer geen zin om 'n kwartier in de rij te staan voor die deur
Dit zijn denk ik dezelfde mensen die op 2e Kerstdag naar de meubelboulevard gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef zatoichi het volgende:
Burgemeester reigerstraat stonden helemaal geen rijen.
Overigens snap ik gewoon niet waarom men dat doet. Als ik zo'n rij zie staan draai ik om een haal Ik ergens wat...
En morgen naar de IKEA.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zijn denk ik dezelfde mensen die op 2e Kerstdag naar de meubelboulevard gaan.
Toen ik er vlak na openingstijd langskwam stond de rij tot aan de Oudwijkerdwarsstraat. Waardoor ik inderdaad ook rechtsomkeert maakte.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef zatoichi het volgende:
Burgemeester reigerstraat stonden helemaal geen rijen.
Overigens snap ik gewoon niet waarom men dat doet. Als ik zo'n rij zie staan draai ik om een haal Ik ergens wat...
watquote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toen ik er vlak na openingstijd langskwam stond de rij tot aan de Oudwijkerdwarsstraat. Waardoor ik inderdaad ook rechtsomkeert maakte.
Ik snap niet waarom zij de enigen zijn. Vraag > aanbod.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef zatoichi het volgende:
quote:Stichting Sophies Kunstproject, Club 1001 and Jam Fashion present:
KLEDINGRUIL XXL (And more, more, more!!)
GRATIS!!
Wanneer? Maandag 9 Juni (Pinksteren!) 12.00 tot 18.00
Wat? Kledingruil XXL met muziek en andere activiteiten voor jong en oud!
Hoe werkt het: Neem als entree minimaal 3 oude kledingstukken mee (het liefst natuurlijk zo veel mogelijk), hang het in de rekken en neem in ruil daarvoor mee wat je leuk vindt.
Dit geldt voor: vrouwenkleding, mannenmode, kinderkleertjes, schoenen, hoeden, tassen, en accesoires.
Naast de kledingruil zal er ook live muziek en dj's zijn (neem je instrument mee!), activiteiten voor kinderen en een hapje en een drankje.
Heb je een leuke creatieve bijdrage voor deze dag neem contact met ons op via deze pagina.
Voor wie? Vrouwen, kinderen, mannen, jong, oud, arm en rijk! Iedereen is welkom!
We zorgen voor een gezellige dag voor zowel het hippe meisje met d'r overvloed aan schoenen en haar vriendin die een goed doel zoekt voor haar oude wintercollectie als de moeder van vier kinderen die het niet zo breed heeft en haar gekke muzikale echtgenoot met z'n brallende maten.
We hopen jullie allemaal te zien, nodig iedereen uit die je wil!!
Hier ookquote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toen ik er vlak na openingstijd langskwam stond de rij tot aan de Oudwijkerdwarsstraat. Waardoor ik inderdaad ook rechtsomkeert maakte.
Het is godverdomme patat.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hier ookToen heb ik m'n sixpackje bier maar bij de friettent gehaald.
Whatever floats your boatquote:
TivoliVredenburg. Kost je 4 euro.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft er iemand tips waar je ergens fatsoenlijk NL elftal kan kijken in de stad vrijdag?
Mensen kunnen niet meer plannen hè, sinds winkels op zondag open zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh da's wel een goede idd, ben ik daar ook gelijk een keer geweest.quote:
Wat vind jij ´fatsoenlijk´?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft er iemand tips waar je ergens fatsoenlijk NL elftal kan kijken in de stad vrijdag?
Voor een tientje heb je een passe-partout. Met t-shirt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh da's wel een goede idd, ben ik daar ook gelijk een keer geweest.
Met het WK 2010 Nederland - Brazilië gekeken in de WvS. Dat was mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat vind jij ´fatsoenlijk´?
Ik vond het in de Winkel van Sinkel ook altijd wel mooi, maar daar moet je van houden. Vlak voor de wedstrijd het Slavenkoor, een pit midden in de zaal en bierdouche...dan zit je al lekker in de stemming.
Haha, daar was ik toen ook...Van de laatste tien jaar mijn allermooiste Oranje-ervaring daar gehad. HEET dat het was, het was sowieso al 35 graden binnen dus iedereen al helemaal doorweekt van het zweet. En die tweede helft was natuurlijk legendarisch, bij de 2-1 van Sneijder vlogen mensen in combinatie met liters bier horizontaal door de zaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met het WK 2010 Nederland - Brazilië gekeken in de WvS. Dat was mooi.Wat een vreugde, wat een feest!
Na afloop wildvreemde, huilende mannen in de armen vallen. Mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, daar was ik toen ook...Van de laatste tien jaar mijn allermooiste Oranje-ervaring daar gehad. HEET dat het was, het was sowieso al 35 graden binnen dus iedereen al helemaal doorweekt van het zweet. En die tweede helft was natuurlijk legendarisch, bij de 2-1 van Sneijder vlogen mensen in combinatie met liters bier horizontaal door de zaal.
Ik dacht dat dat Sophies Kunstprojecten compleet in elkaar gestort was, maar blijkbaar weer herrezen?quote:Op maandag 9 juni 2014 08:27 schreef pokkerdepok het volgende:
even spammen, sorrie.
https://www.facebook.com/events/1399397083679642/
[..]
Zelfde fenomeen gezien bij de finale. Minder mooi...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Na afloop wildvreemde, huilende mannen in de armen vallen. Mooi.
ze hebben nog 1 of 2 panden over, de rest is in beslag genomen. stelt dus niks meer voor, inderdaad. schulden, kwestie van tijd denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Sophies Kunstprojecten compleet in elkaar gestort was, maar blijkbaar weer herrezen?
Vorig jaar had Visgilde Lijffijt & de Jong volgens mij de beste Hollandse nieuwe in Utrecht. Daar ga ik 't halen denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:55 schreef Gesloten het volgende:
Waar haal ik morgen een goede Hollandse nieuwe in omgeving centrum?
Een groot deel van Utrecht heeft toch allang containers?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Q. het volgende:
Woohoo, we krijgen afvalcontainers!Geen middeleeuwse vuilniszakken aan de weg zetten meer!
Mijn deel niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Een groot deel van Utrecht heeft toch allang containers?
Behalve dat de containers halverwege de week al vol zittenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Q. het volgende:
Woohoo, we krijgen afvalcontainers!Geen middeleeuwse vuilniszakken aan de weg zetten meer!
Sowieso in heel Zuilen hebben ze ondergrondse afvalcontainers. Is best prettig, als ze het doen tenminstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:47 schreef zatoichi het volgende:
Ondergrondse containers staan bijna nergens volgens mij. Ik vind het wel fijn, ik heb een binneplaatstje dat vol staat aan het eind van de week.
Gewoon op tijd je troep wegbrengen dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat de containers halverwege de week al vol zitten![]()
Zo ook welkom in de 21ste eeuwquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Q. het volgende:
quote:Gemeenteambtenaren gaan staken: Vuilnis wordt niet opgehaald
Om hun eisen voor een nieuwe cao kracht bij te zetten gaan gemeenteambtenaren in Utrecht staken. “Zij doen dit omdat zij strijden voor een nieuwe cao voor gemeenteambtenaren. Al ruim een jaar wordt er zonder succes hierover onderhandeld met de Vereniging van Nederlandse Gemeenten”, is te lezen op de website van Abvakabo FNV.
Van maandag tot en met woensdag zullen de ambtenaren van de dienst Stadszaken het werk neerleggen. Niet alleen in Utrecht, maar ook in Amsterdam en Groningen zullen ambtenaren staken. Op maandag, dinsdag en woensdag worden straten niet geveegd en wordt het vuilnis niet opgehaald. Ook de afvaldepots van de gemeente blijven die dagen dicht.
De woensdag is uitgeroepen tot landelijke actiedag. Ambtenaren uit verschillende steden reizen dan af naar Hendrik Ido Ambacht, waar het jaarcongres van de Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) wordt gehouden. Er worden duizenden ambtenaren verwacht.
De vakbonden willen onder andere een loonsverhoging van 2,5 procent in 2013 en 3 procent in 2014. Maar eisen ook meer respect en betere werkafspraken.
Duurde bij mij voor ook een week of 4 voor ze geplaatst waren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef larry_flynt het volgende:
We krijgen hier in Kanaleneiland ook straatcontainers, maar ze hebben de gaten drie weken geleden gegraven en nu ligt er een betonplaat op. Zie nog geen containers.....
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurde bij mij voor ook een week of 4 voor ze geplaatst waren.
Ook kanaleneiland btw.
Oost ook nog niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Een groot deel van Utrecht heeft toch allang containers?
Ahum.. ik woon volgens mij ook nog steeds in Zuilen, heb tenminste geen melding gehad dat de grenzen verlegd zijn, maar hier geen ondergrondse containers hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso in heel Zuilen hebben ze ondergrondse afvalcontainers. Is best prettig, als ze het doen tenminste
Ze komen hier wel eens door de straat. Bijna altijd wel door de buurt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Andyy het volgende:
Zien jullie wel eens de skaters voorbij komen op vrijdagen?
Is dit:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Andyy het volgende:
Zien jullie wel eens de skaters voorbij komen op vrijdagen?
dikke dries aan t oudkerkhofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef Andromache het volgende:
helpppp ik wil ergens WK kijken en ik sta nu Remi te zijn in de massa voor de deur bij Winkel van Sinkel omdat mijn nieuwemensenlerenkennenbuddy nergens te bekennen is. heeft iemand een plan B?
Het was dan ook de uitgelezen wedstrijd voor de WvS.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:12 schreef Andromache het volgende:
dank! maar het werd toch plan A, ge-wel-dig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het nieuwe stationsplein-West of Jaarbeursplein ofzo leek me wel geschikt, maar daar vindt dus nooit iets plaats begrijp ik?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:52 schreef Q. het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat er weer nergens in de stad fatsoenlijke buitenschermen te vinden zijn. De kleinburgelijkheid van Wolfsen blijft rondwaaien in deze stad. Elke andere fatsoenlijke stad heeft minimaal één groot scherm buiten staan.
Dat is geen Utrecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
het nieuwe stationsplein-West of Jaarbeursplein ofzo leek me wel geschikt, maar daar vindt dus nooit iets plaats begrijp ik?
woon jij niet bij mij in de buurt? Pijlsweerd? Wij zetten ook nog steeds de zakken aan de straatquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Q. het volgende:
Nope, Transwijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
woon jij niet bij mij in de buurt? Pijlsweerd? Wij zetten ook nog steeds de zakken aan de straat
Ow, dacht dat ze alles hadden veranderd een aantal jaar geleden. De 2 plekken waar ik heb gewoond of nu woon is het in ieder geval wel ondergrondsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ahum.. ik woon volgens mij ook nog steeds in Zuilen, heb tenminste geen melding gehad dat de grenzen verlegd zijn, maar hier geen ondergrondse containers hoor!
Op dit moment wel 4 volle gft containers omdat ze gewoon donderdag én vrijdag niet geweest zijn. Hang al 2 dagen aan de telefoon met die gasten... nu komen ze morgen. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ahum.. ik woon volgens mij ook nog steeds in Zuilen, heb tenminste geen melding gehad dat de grenzen verlegd zijn, maar hier geen ondergrondse containers hoor!
Op dit moment wel 4 volle gft containers omdat ze gewoon donderdag én vrijdag niet geweest zijn. Hang al 2 dagen aan de telefoon met die gasten... nu komen ze morgen. Ben benieuwd!
nu in Dusseldorf voor een vrijgezellenweekend en werkelijk elke kroeg heeft een stuk of wat big ass tv's buiten op het terras staan. Werkt ook prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:52 schreef Q. het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat er weer nergens in de stad fatsoenlijke buitenschermen te vinden zijn. De kleinburgelijkheid van Wolfsen blijft rondwaaien in deze stad. Elke andere fatsoenlijke stad heeft minimaal één groot scherm buiten staan.
Wordt ook leuk deze week dan, want er wordt gestaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Vuilnis moet hier ook nog altijd op de stoep. Met feestdagen etc verschuiven soms de dagen weleens wanneer ze het op komen halen (woensdag is standaard).
De mensen in mijn wijk zetten dus meestal woensdagochtend hun vuilnis buiten en vertrekken dan naar hun werk. Nu was het vorige week lekker warm en ik stap rond een uur of 12 naar buiten en stinken joh, niet normaal meer om het over de middag nog maar niet te hebbenZe kwamen het dus niet halen dus het heeft tot donderdag liggen broeien
Zou wel fijn zijn als er hier containers kwamen maar dat zit voorlopig denk ik nog niet in de planning.
Nee pas sinds gisteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren ze toen niet al aan het staken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |