16-22.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Burgermeester Reiger zal ook wel open zijn?
Beetje combinatie van alles, ook wel wat dingen die je niet snel tegen komt in de gemiddelde eettent. Belangrijkste voor mij is dat het eten lekker is en de sfeer goedquote:Op zondag 8 juni 2014 11:56 schreef Mirel het volgende:
Ik hoor dat het niet per se voedsel was uit andere landen, maar gewoon dingen die je ook in de binnenstad kan vinden en daarom dus voelde als een nutteloos festival
Ik bestel wel een pizza.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks in huis om tussendoor te eten, maar ik heb ook weer geen zin om 'n kwartier in de rij te staan voor die deur
Dit zijn denk ik dezelfde mensen die op 2e Kerstdag naar de meubelboulevard gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef zatoichi het volgende:
Burgemeester reigerstraat stonden helemaal geen rijen.
Overigens snap ik gewoon niet waarom men dat doet. Als ik zo'n rij zie staan draai ik om een haal Ik ergens wat...
En morgen naar de IKEA.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zijn denk ik dezelfde mensen die op 2e Kerstdag naar de meubelboulevard gaan.
Toen ik er vlak na openingstijd langskwam stond de rij tot aan de Oudwijkerdwarsstraat. Waardoor ik inderdaad ook rechtsomkeert maakte.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef zatoichi het volgende:
Burgemeester reigerstraat stonden helemaal geen rijen.
Overigens snap ik gewoon niet waarom men dat doet. Als ik zo'n rij zie staan draai ik om een haal Ik ergens wat...
watquote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toen ik er vlak na openingstijd langskwam stond de rij tot aan de Oudwijkerdwarsstraat. Waardoor ik inderdaad ook rechtsomkeert maakte.
Ik snap niet waarom zij de enigen zijn. Vraag > aanbod.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef zatoichi het volgende:
quote:Stichting Sophies Kunstproject, Club 1001 and Jam Fashion present:
KLEDINGRUIL XXL (And more, more, more!!)
GRATIS!!
Wanneer? Maandag 9 Juni (Pinksteren!) 12.00 tot 18.00
Wat? Kledingruil XXL met muziek en andere activiteiten voor jong en oud!
Hoe werkt het: Neem als entree minimaal 3 oude kledingstukken mee (het liefst natuurlijk zo veel mogelijk), hang het in de rekken en neem in ruil daarvoor mee wat je leuk vindt.
Dit geldt voor: vrouwenkleding, mannenmode, kinderkleertjes, schoenen, hoeden, tassen, en accesoires.
Naast de kledingruil zal er ook live muziek en dj's zijn (neem je instrument mee!), activiteiten voor kinderen en een hapje en een drankje.
Heb je een leuke creatieve bijdrage voor deze dag neem contact met ons op via deze pagina.
Voor wie? Vrouwen, kinderen, mannen, jong, oud, arm en rijk! Iedereen is welkom!
We zorgen voor een gezellige dag voor zowel het hippe meisje met d'r overvloed aan schoenen en haar vriendin die een goed doel zoekt voor haar oude wintercollectie als de moeder van vier kinderen die het niet zo breed heeft en haar gekke muzikale echtgenoot met z'n brallende maten.
We hopen jullie allemaal te zien, nodig iedereen uit die je wil!!
Hier ookquote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toen ik er vlak na openingstijd langskwam stond de rij tot aan de Oudwijkerdwarsstraat. Waardoor ik inderdaad ook rechtsomkeert maakte.
Het is godverdomme patat.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hier ookToen heb ik m'n sixpackje bier maar bij de friettent gehaald.
Whatever floats your boatquote:
TivoliVredenburg. Kost je 4 euro.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft er iemand tips waar je ergens fatsoenlijk NL elftal kan kijken in de stad vrijdag?
Mensen kunnen niet meer plannen hè, sinds winkels op zondag open zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh da's wel een goede idd, ben ik daar ook gelijk een keer geweest.quote:
Wat vind jij ´fatsoenlijk´?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft er iemand tips waar je ergens fatsoenlijk NL elftal kan kijken in de stad vrijdag?
Voor een tientje heb je een passe-partout. Met t-shirt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh da's wel een goede idd, ben ik daar ook gelijk een keer geweest.
Met het WK 2010 Nederland - Brazilië gekeken in de WvS. Dat was mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat vind jij ´fatsoenlijk´?
Ik vond het in de Winkel van Sinkel ook altijd wel mooi, maar daar moet je van houden. Vlak voor de wedstrijd het Slavenkoor, een pit midden in de zaal en bierdouche...dan zit je al lekker in de stemming.
Haha, daar was ik toen ook...Van de laatste tien jaar mijn allermooiste Oranje-ervaring daar gehad. HEET dat het was, het was sowieso al 35 graden binnen dus iedereen al helemaal doorweekt van het zweet. En die tweede helft was natuurlijk legendarisch, bij de 2-1 van Sneijder vlogen mensen in combinatie met liters bier horizontaal door de zaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met het WK 2010 Nederland - Brazilië gekeken in de WvS. Dat was mooi.Wat een vreugde, wat een feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |