quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef zatoichi het volgende:
het ging alleen maar om een, niet ontsnapte, boze patiënt. Moet je dat zoveel politie voor inzetten?
Lijkt me niks mis mee.quote:Een woedeuitbarsting van een verwarde patiënt in het Pieter Baan Centrum heeft dinsdagavond tot een groot politieoptreden in Utrecht geleid. De man werd agressief naar het personeel en richtte vernielingen aan in zijn cel. Zo vernielde hij zijn eigen raam.
De politie werd te hulp geroepen bij zijn cel en wist de man te kalmeren. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie wordt zo'n politieactie altijd uit voorzorg opgezet.
De politie nam de zaak serieus op en riep de hulp in van de politiehelikopter. Ook werden meerdere politiewagens opgeroepen die met zwaailicht en sirene hard door de stad reden op weg naar de Gansstraat.
In het Pieter Baan Centrum worden verdachten van misdrijven onderzocht om te zien of zij toerekeningsvatbaar zijn of geestelijke stoornissen hebben.
Waar heb je dat getal vandaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:17 schreef Q. het volgende:
De auto blijft toch heilig in de stad alhoewel een steeds groeiend aantal Utrechters (tegenwoordig 35%) geen auto heeft.
Hier staat het iig:quote:
quote:Ruim een derde (34%) van de Utrechtse huishoudens heeft geen auto. Twee op de drie huishoudens heeft een of meerdere auto's (65%). In de afgelopen jaren is er sprake van een dalende trend in het autobezit van Utrechters. In 2008 had 76% nog een of meerdere auto's, in 2010 was dit nog 72%.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon lekker die gele brug opblazen, als je in Leidsche Rijn bent gaan wonen heb je al je rechten op het gebruik maken van de oude stad verspeeld.
Een brommer? Alleen lijkt het me dat dat meer dan 1% isquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:32 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat die ene procent aan huishoudens heeft die overblijft (34% geen auto, 65% een of meerdere). Een halve auto?
Dat lijkt me "geen auto".quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een brommer? Alleen lijkt het me dat dat meer dan 1% is
Hoe paranoïde ben je danquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat lijkt me "geen auto".
Misschien was er bij het onderzoek en optie weet ik niet of dat wil ik niet zeggen...
Dit. Vorig jaar juli mijn auto de deur uit gedaan, beste beslissing ooit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef zatoichi het volgende:
En terecht, als je in Utrecht woont hoef je ook niet meer naar andere plekken en heb je dus ook geen auto nodig.
So true.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef zatoichi het volgende:
En terecht, als je in Utrecht woont hoef je ook niet meer naar andere plekken en heb je dus ook geen auto nodig.
Ik al 5,5 jaar geleden, nog geen seconde gemist. En mijn bankrekening al helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit. Vorig jaar juli mijn auto de deur uit gedaan, beste beslissing ooit.
Als ik een keer een auto nodig heb om iets op te halen bv staat de GreenWheels om de hoek. Dat is een stukkie goedkoper dan een eigen auto voor de deur te laten wegroesten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:19 schreef d4v1d het volgende:
Je bent in de binnenstad toch sneller met een fiets.
Binnenkort wel mn rijbewijs halen maar een auto heb ik niet per se nodig.
Ja, in het piepkleine voormalige brugwachtershuisje aan de Oosterkade zit nu een koffiezaakje annex poppodium(pje); Goede Vrijdag!quote:
Zou mooi zijn als in die nieuwbouw op het Ledig Erf eens een keer horeca komt. Nu een beetje een verstopt hoekje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, in het piepkleine voormalige brugwachtershuisje aan de Oosterkade zit nu een koffiezaakje; Goede Vrijdag!
Ja, idd... Als je kijkt naar Orloff aan de Kade (Oosterkade, voorheen Central Park) zie je dat er echt wel vraag naar is en ik denk dat die alleen maar meer zal worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als in die nieuwbouw op het Ledig Erf eens een keer horeca komt. Nu een beetje een verstopt hoekje.
Zeker als het station Vaartsche Rijn daar zometeen open is, de Oosterkade gaat booming worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, idd... Als je kijkt naar Orloff aan de Kade (Oosterkade, voorheen Central Park) zie je dat er echt wel vraag naar is en ik denk dat die alleen maar meer zal worden.
ik wil niet weten wat dat zou gaan kosten voor een ondernemer om daar je pand te huren.. daarnaast denk ik dat er dan in de toekomst geen auto's meer rijdenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als in die nieuwbouw op het Ledig Erf eens een keer horeca komt. Nu een beetje een verstopt hoekje.
Het zal niet goedkoop zijn nee. Dat er straks geen bussen en wellicht ook geen auto's meer rijden is alleen maar voordelig voor de aanloop en maakt zitten op het terras daar aantrekkelijker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat dat zou gaan kosten voor een ondernemer om daar je pand te huren.. daarnaast denk ik dat er dan in de toekomst geen auto's meer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |