abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140436338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Grappig, dat jullie beide de gevolgen niet inzien van als 1 man al het geld in de wereld heeft en kan genereren. Als je de gevolgen niet kan overzien daarvan. :')
Hilarisch inderdaad.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140436340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het merendeel van de Duitsers waren gewoon dienstplichtigen net als veel van de geallieerden en waren heel normale mensen. Duitsers die bijv. in de Wehrmacht zaten waren gewoon militairen en hadden in principe (hoewel ook de Wehrmacht weleens assisteerde bij een razzia) weinig met de gruwelijkheden te maken, ze vochten onder de verkeerde vlag omdat ze toevallig in Duitsland waren geboren. Het was inderdaad niet zo dat ze hier alles leeg roofden. Veel waren net als de geallieerden gewoon jonge jongens die nu eenmaal gedwongen waren om in dienst te gaan.

Verder vind ik het ook wel opmerkelijk dat een twintiger er zo mee kan zitten, maar kennelijk heeft de oorlog gewoon een centrale rol gehad in haar opvoeding. De een trekt zich soms wat sneller iets aan dan de ander. In die zin begrijp ik het wel.
Waar je bijv. aan kunt zien dat het minder leeft onder de bevolking kun je aan hele suffe kleine dingetjes zien. Zo was het 30, 35 jaar geleden als Nederland tegen West-Duitsland speelde écht felle haat en nijd, de oorlog heeft daar ook wel een grote rol in. En er waren altijd lolbroeken die spandoeken ophingen als 'mijn vader wacht nog steeds op zijn fiets', dat soort spandoeken zul je nu iemand van een jaar of 30 of 20 echt niet meer zien ophangen. Een heel suf voorbeeldje, maar het geeft wel aan dat het gevoel langzaam aan erosie onderhevig is.
Frank_Drebin heeft weer eens helemaal gelijk. _O_
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:35:58 #203
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_140436388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Hilarisch inderdaad.
Ja totdat de illuminatie echt blijkt te zijn. En dan kan alleen nog een niet bestaande God ons redden.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_140436403
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een heel suf voorbeeldje, maar het geeft wel aan dat het gevoel langzaam aan erosie onderhevig is.
Ik moet zeggen dat ik van huis uit nog wel een redelijk anti-Duits sentiment mee gekregen heb. Het is niet dat ik anti-Duits ben, maar dat sentiment was wel altijd wat aanwezig. Bij het wegvallen van de voorgaande generatie is dat voor mijn beleving wel erg afgenomen.
pi_140436418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef voederbietel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij was Hitler uit op een raciale zuivering. Er zijn ook wel bronnen die beweren dat de hele Poolse bevolking de volgende groep zou zijn geweest.
Tot op zekere hoogte. :P Toch was ie niet bereid om elk volk daarvoor af te slachten en mijn reactie ging over de genocide op een bepaald volk. Die andere slachtoffers (uitgezonderd Polen & Roma) kan je dan ook niet vergelijken met de Joodse slachtoffers, naar mijn mening.
pi_140436420
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja totdat de illuminatie echt blijkt te zijn. En dan kan alleen nog een niet bestaande God ons redden.
Herinner je die opmerking die ik toen straks plaatste nog over dat je je even moet laten nakijken..? :')
AFCA
✯ ✯ ✯
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:37:35 #207
395200 deadprez
One more rail
pi_140436439
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het stoot mij ook heel erg voor de borst dat al die linkse moraalridders dit totaal uit het oog verliezen of dit niet belangrijk genoeg voor ze is. Nee alleen de Joden alleen zij hebben geleden. Er waren ook genoeg politieke slachtoffers in de nazi tijd en die moet je vooral eren die hadden de moed om op te staan en er tegen te strijden. Maar nee wereld oorlog 2 dat was enkel en puur gericht op de joden, negers, gehandicapte, psychisch zieken, homoseksuelen en tweelingen die waren buiten schot, is nooit wat mee gebeurt. Die mochten de hond van hitler een pootje geven en dan gingen ze samen biljarten. :')

[..]

Wat is niet lekker aan mij dan? Beargumenteer?
Wat heeft links er nou weer mee te maken. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_140436452
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog dat Willem Allexander een onderscheiding heeft terwijl de verzetsstrijders tevergeefs gevochten hebben tegen de Duitsers terwijl het echte gevaar de Joodse bankiers zijn welke aangestuurd worden door middel van mindcontrol chemtrails door de repitlians.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:38:16 #209
419250 Spongeboss
pi_140436462
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat heeft links er nou weer mee te maken. :')
Dat linkse lui soms zelf slappen lullen is die teveel op een ding fixeren maar niet al het andere dat gebeurt zien of daar de focus op verliezen. Omdat ze eerste andere doelgroepen moeten knuffelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog dat Willem Allexander een onderscheiding heeft terwijl de verzetsstrijders tevergeefs gevochten hebben tegen de Duitsers terwijl het echte gevaar de Joodse bankiers zijn welke aangestuurd worden door middel van mindcontrol chemtrails door de repitlians.
Ik ben wel van mening dat het Duitse rijk zonder Hitler. De laatste redding voor Europa was, dan hadden we één Europa. Helaas heeft Hitler dat verneukt met zijn ideeën die hij erop nahield. Maar een groot united Europa, dan hadden we de centrale banken buiten spel kunnen zetten. Helaas heeft Hitler ze recht in de hand gespeeld.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:38:36 #210
395200 deadprez
One more rail
pi_140436472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat linkse lui soms zelf slappen lullen is die teveel op een ding fixeren maar niet al het andere dat gebeurt zien of daar de focus op verliezen. Omdat ze eerste andere doelgroepen moeten knuffelen.
Right...
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_140436476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Even theedrinken met m'n Marokkaanse buurman, brb.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:38:59 #212
395200 deadprez
One more rail
pi_140436484
quote:

[..]

hehe
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:39:49 #213
419250 Spongeboss
pi_140436510
quote:

[..]

zie ik jou wel voor aan.
pi_140436532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

zie ik jou wel voor aan.
Tof dat ik zo overkom ^O^ .
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:53:57 #215
351780 Piye
King of Kush
pi_140436901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Welke organisaties mogen dat etiket opgeplakt krijgen volgens jou? Effectief in het creëren van goodwill en meelij voor joden (als dat is wat je bedoelt) vind ik ze in ieder geval niet, gezien de reacties op dit forum, overige (nieuws)sites en wat ik zie en hoor om mij heen.
Vrijwel de gehele Engelstalige nieuwsmedia bijvoorbeeld. :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_140437288
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:53 schreef Piye het volgende:

[..]

Vrijwel de gehele Engelstalige nieuwsmedia bijvoorbeeld. :P
Kan je wat concreter zijn? Het komt amper voor dat ik nieuwssites open en mij verbaas over een buitenproportioneel pro-joods sentiment.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:22:00 #217
351780 Piye
King of Kush
pi_140437989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Kan je wat concreter zijn? Het komt amper voor dat ik nieuwssites open en mij verbaas over een buitenproportioneel pro-joods sentiment.
Ik heb ook niet beweerd dat het daarvan doordrenkt zou moeten zijn. Maar aangezien nieuwsbronnen nogal graag berichten van elkaar jatten, wil de verspreiding van een bericht nog wel eens versnellen wanneer een paar van de grootste nieuwsorganisaties wereldwijd het oppikken.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_140438901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:33 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, een mensenleven is toch gelijkwaardig?
Ja waarom herdenken we ook niet alle verkeersslachtoffers op 6 mei? En je oma op 7 mei? Zo raar allemaal.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:56:23 #219
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_140439592
Waarom worden pallies overbeschermd door moslims terwijl zij oprecht schijt hebben aan bv Irakezen en Afghanen die een veel lagere levensstandaard ervaren.
pi_140442671
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Omdat die dingen opgeblazen werden :') . Het vergassen van grote groepen mensen met CO2 is inefficiënt omdat het niet zo giftig is als bijvoorbeeld blauwzuurgas. Er is dus eerder verstikking dan vergiftiging dus minder efficiënt en minder doeltreffend. Bovendien koste blauwzuurgas niks, de chemische industrie was volledig in handen van de nazi's

het is geen blauwzuurgas het zijn korrels die bij verdamping blauwzuurgas geven. Een veel ingewikkelder en duurder proces dan dieselmotor aan en gassen.

En beweer je nu werkelijk dat ze van plan waren alle joden uit te roeien maar zich wel druk maakten dat ze niet verstikten?

quote:
Totale afwezigheid :') . In Treblinka en Sobibor zijn gaskamers die met uitlaatgassen werkte aangetroffen, in Auschwitz met Zyklon B. Ik kan nu wel plaatjes van gaskamers posten maar die kun je ook weer zien als een gewone kamer dus dat houdt ook weinig steek.
Totaal afwezig ja:

Auschwitz: bunker omgebouwd tot gaskamer door de sovjets. Wordt bevestigd door de stichting die Auschwitz nu beheerd.
Bron: Voordat je begint over de slechte kwaliteit van het filmpje, zoek even de autoriteit van Franciszek Piper op op dit vlak en laat even inwerken wat hij zegt over de authenticiteit van de gaskamer.

Op de Wikipedia pagina is overigens ook gewoon terug te vinden dat het een Sovjet replica is.

Treblinka: is reeds in 1943 met de grond gelijk gemaakt en daar is vanzelfsprekend dus geen gaskamer aangetroffen. Staat gewoon op Wikipedia wederom.

Sobibor: is reeds in 1943 met de grond gelijk gemaakt.

Buiten dat alles gewoon in reguliere bronnen terug te vinden is zijn dit de 3 ergste vernietigingskampen geweest waarvan er 2 helemaal niet meer bestonden ruim voor het eind van de oorlog en de derde is een replica. ...
quote:
Dus ik hou het maar bij wat ik al gezegd heb: de gaskamers zijn opgeblazen. Bovendien was een gaskamer niks meer dan een luchtdichte ruimte met een gat aan de bovenkant waardoor de Zyklon B pallets met een glas water naar binnen werden gekieperd.
Waarmee je dus jezelf tegenspreekt en bevestigt wat ik al zei: er is geen gaskamer gevonden.

[..]

quote:
Dat zeg ik je net toch. De gevangen die voor langere termijn, brandweerlui, kapo's etc. etc., verbleven hadden meer vrijheden. Echter was dit maar een fractie van de 1.100.000 mensen die in Auschwitz kapot gemaakt zijn.
En waar blijkt dat uit? Waarom een zwembad aanleggen voor mensen die al blij zouden zijn met een keer een warme douche als privelege? Een bioscoop? Speciaal aanleggen voor wat mensen die priveleges hebben maar later evengoed vermoord zouden worden?

[..]

quote:
Je maakt nu een grap mag ik hopen :D . Dat idee bestond al sinds 1902 beschreven in een roman. In 1941 hebben de nazi's bedacht dat het niet haalbaar was en werd een andere eindoplossing bedacht. In de eerste instantie zouden de Joden als ruilmiddel gevangen gehouden worden om de Amerikanen op afstand te houden. Toen Japan, tegen de verwachting van de nazi's, Amerika aanviel, viel dat plan in het water en werd besloten om dan maar iedereen te vernietigen.
ooo dus ze wilden ze eigenlijk niet uitroeien, het was slechts waardeloos geworden wisselgeld :')

Nu maak jij een grap hoop ik. Straks ga je nog beweren dat de Amerikanen de oorlog aan Duitsland verklaarde ipv Duitsland aan Amerika.....

quote:
Dat er geen uitgebreid documentatie van bestaat is omdat de Duitsers ongeveer alle archieven vernietigd hebben na de oorlog. Ik vind dat ook niet zo gek, het bijhouden van hoe je exact 12 miljoen mensen vernietigd heb, biedt geen hoge kansen op vrijspraak in een eventueel rechtszaak.

[..]

Dat er geen lampenkappen, zeep en ovens die uit zichzelf lijken konden verbranden zijn aangetroffen zijn toch zeker geen bewijs dat de holocaust nooit heeft plaats gevonden? :') . Het is een bewijs dat er geen lampenkappen en zeep van Joden zijn gemaakt en dat ovens inderdaad zo werken zoals ze werken.
klopt en het bewijst nog iets: dat er heel veel als feit wordt verkocht over wo2 zonder bewijs.

Wil je overigens stoppen met beweren dat ik de holocaust ontken? Dat ontken ik niet.ik zeg slechts dat er op belangrijke punten bewijs ontbreekt. Dat moet jij toch erkennen want je hebt me nog steeds niet kunnen aanwijzen waar een werkende gaskamer is aangetroffen.....

Merk op dat alle kampen die je noemt bevrijd zijn door de sovjets, er geen gaskamers zijn aangetroffen op moment van bevrijding maar dat dit naar verluidt wel de grootste vernietigingskampen waren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140442828
Ik weet niet wie ik walgelijker vind, de mensen die de holocaust bagatelliseren of de mensen die vinden dat de mensen die dat doen monddood gemaakt moeten worden.......
pi_140443613
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Piye het volgende:

[..]

Waar heb jij vandaan dat er nooit een werkende gaskamer gevonden is dan? Want bij een zoektocht naar zulke informatie kom ik enkel terecht bij obscure blogs en stormfront. Terwijl wat meer gereputeerde bronnen toch allemaal stellen dat er gewoon gaskamers in Auschwitz waren. Geldt trouwens ook voor een aantal van je citaten die ik poogde na te gaan.
dan heb je simpelweg niet goed gezocht want het staat gewoon op Wikipedia.

Merk overigens op dat "stellen dat er gaskamers waren" iets anders is dan "stellen dat er gaskamers zijn aangetroffen".

Het een is niet meer te controleren het andere wel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140443980
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat het daarvan doordrenkt zou moeten zijn. Maar aangezien nieuwsbronnen nogal graag berichten van elkaar jatten, wil de verspreiding van een bericht nog wel eens versnellen wanneer een paar van de grootste nieuwsorganisaties wereldwijd het oppikken.
...en nieuwsorganisaties pikken het sneller op als het om joden gaat?
pi_140444558
Overigens is het wel degelijk zo dat dat de holocaust opgeblazen is, je hoort niet zelden over de wilde verhalen van dat de Nazi,s zeep hebben gemaakt van Joden en lampenkappen van Joods huid enz..

Hier is alleen nog nooit enig historisch bewijs voor gevonden.

Dit komt waarschijnlijk van de oorlogspropaganda van de geallieerde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')