idd, we gaan gaanquote:
COKEr dan wel hequote:
Veel plezier nog ff daarquote:Op maandag 26 mei 2014 03:16 schreef .Bankbiljet het volgende:
Heb net een halve fles cola op om wakker te blijven, is de hunt voorbij
nou doe eens lief godverdommequote:
allemaal de schuld van de joden, dit datquote:
koop hem, zou ik zeggenquote:
nexusquote:Op maandag 26 mei 2014 08:12 schreef gianni61 het volgende:
hmm, misschien toch maar eens een nieuwe telefoon overwegen
die sowieos niet, want refurbished.quote:
essjequote:Op maandag 26 mei 2014 08:31 schreef essnhills het volgende:
Ah, Jelly Beans Machine, goeie binnenkomer. Morning
Beerquote:
Essje, kan ik jou mijn boodschappenlijstje doorgeven voor als ik niet onopvallend kan betalen?quote:
Essquote:Op maandag 26 mei 2014 08:31 schreef essnhills het volgende:
Ah, Jelly Beans Machine, goeie binnenkomer. Morning
Uhh, nou vooruit omdat jij het bentquote:Op maandag 26 mei 2014 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Essje, kan ik jou mijn boodschappenlijstje doorgeven voor als ik niet onopvallend kan betalen?
Mexicanoquote:
quote:
You never know hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de leuke spullen tot vanavond bewaren, maar ik betwijfel het
koffers genoeg vannacht zo te zienquote:Op maandag 26 mei 2014 08:37 schreef essnhills het volgende:
Er is geeneens een koffer meer langsgeweest vannacht
Wel de kussens zie ik
Ja maar niet de goeie en ook niet meer toen ik al sliep bedoel ikquote:
Nope.quote:
ibood kennende komt die vast nog eens langsquote:Op maandag 26 mei 2014 08:40 schreef gianni61 het volgende:
ik hoop dat deze nog eens langs komt:
http://www.ibood.com/nl/n(...)bediening_en_microf/
nieuwe koptelefoon voor mij + meteen een vaderdag cadeau erbij
Ik heb er al twee.quote:
3 is de nieuwe 2quote:
Morning sleepy headquote:
In de 3fm SC zeggen we ook vaak "ik heb er twee"quote:
En komt dat van die twee hunt of is dat weer iets anders?quote:Op maandag 26 mei 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de 3fm SC zeggen we ook vaak "ik heb er twee"
Vooral als elbow te horen is.
Al een uurtje wakker hoor, en online, maar nog niet op fok ^^quote:
Zozo, jij durft. Ik zit net weer een kwartiertjequote:Op maandag 26 mei 2014 08:44 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Al een uurtje wakker hoor, en online, maar nog niet op fok ^^
Net onder het douchen zelfs door gehunt
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:44 schreef RocketRogiani het volgende:
Net onder het douchen zelfs door gehunt
en wifi hequote:Op maandag 26 mei 2014 08:45 schreef essnhills het volgende:
al het goeds van Apple. Zal bar weinig voorstellen dan
Mijn wifi op mijn telefoon was ineens weg. Moest ik ineens wachtwoord weer invullen enzoquote:
Vast welquote:Op maandag 26 mei 2014 08:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil nog een tablet. Alleen dan een goedkopeEens kijken of die langs komt
Goedquote:
Zekers, maar niet nodigquote:
koffersetje dan?quote:
Nee, ik wil er maar 1. Een wat grotere (maar wel eentje die nog handelbaar isquote:
Ah chillquote:Op maandag 26 mei 2014 09:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel goed geslapen ja
Pas half 11 richting Amsterdam dus eerst rustig ontwaken.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah chill![]()
Ik werd wakker vanmorgen omdat ik m'n raam vergeten was dicht te doen. Vrachtwagens enzo maken best veel geluid
Nja wat is drukquote:Op maandag 26 mei 2014 09:10 schreef JanCees het volgende:
[..]woon je aan een drukke weg ja?
Die vogeltjes hier maken ook best geluid hoor
Dat vroeg ik mij dus ook afquote:
Ah dat dusquote:Ook de fijne feature Football-Mode zit op deze televisie, dus dit WK kun jij je eigen lijst aan hoogtepunten samenstellen omdat je tv deze allemaal automatisch opneemt! Kortom een monsterdeal en een beest van een televisie. Zorg dat je er dit WK helemaal lekker bij zit met deze 40” Samsung 3D Smart TV!
Bittergarnituurtje uit de tvquote:
Een walk-in frigde of een walking fridge?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Football mode is inclusief walking fridge
Nou spannend heurquote:
Oh. Ja sorry, uhm, het is maandagochtend?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet de grap nniet uitleggen Ess
altijd een ding voor crapplequote:
Misschien. Ik weet nog niet waar ik ben tijdens de wedstrijden van NLquote:Op maandag 26 mei 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach kan gebeuren
zie ik jou eigenlijk ook in WK?
Uhuh, maar het is wel een dingquote:
Jij kijkt alleen naar NL?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien. Ik weet nog niet waar ik ben tijdens de wedstrijden van NL
Waarschijnlijk eentje samen kijken met collega's![]()
![]()
Inclusief BBQ en borrel
Karinaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
De mini beanmachine gemistHopelijk komt ie nog een keertje. Eerst maar even koffie, ik zie dat het pauze is.
Holaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Karina
ach ja, de sponge bob toaster is nog niet geweest
Karinaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
De mini beanmachine gemistHopelijk komt ie nog een keertje. Eerst maar even koffie, ik zie dat het pauze is.
Ik ben niet zo voetballerigquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar NL?
Ik vind het jammer als ik jou moet missen bij Ivoorkust - Japan.
Ooit! Dan komt ie weerquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Nee die is al 3 jaar of zo niet meer geweest
Oh daar zijn er al een paar van geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef Marco001 het volgende:
reporting in.
Benodigdheden: spullen voor uitzet, dus b.v mooie 40+ inch smart tv.
daar ga ik eens lekker voor zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar NL?
Ik vind het jammer als ik jou moet missen bij Ivoorkust - Japan.
Alvast voor volgend jaar!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef gianni61 het volgende:
*perfect voor moederdag*
die was toch 2 weken geleden
koptelefoonquote:
Oh ja ik wil misschien een weekendtas (wel cabin size). Maar geen rugtas.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef essnhills het volgende:
Ik wil een koffer (eisenpakket: Niet te duur, geen set, geen cabin size, beetje mooi)
En ik wil misschien een mooie lamp voor aan m'n plafond (niet te duur, geen lepellamp)
Mjah, bijna allemaal te duur. wil max 400,- aan de tv e.d. uitgeven.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar zijn er al een paar van geweest
WK is wel gezellig.quote:
Een heleboel RATATATATAAAA en Koekoek!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
En ik voorspel vast: Wedstrijden van NL worden kut. (in de topics) Mensen met domme en irritante vragen, mensen die gaan trollen als Spanje/Chili/Australie scoren, mensen die gifjes gaan posten van Waylon...
Kuch nee hoor dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
En ik voorspel vast: Wedstrijden van NL worden kut. (in de topics) Mensen met domme en irritante vragen, mensen die gaan trollen als Spanje/Chili/Australie scoren, mensen die gifjes gaan posten van Waylon...
Jij bent een fantastische mod, maar jij had ook moeite met Tjaptjoep eind vorig jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch nee hoor dat gaat niet gebeuren hoor
Ik ben blij dat het niet gisteren was, toen had ik ook internetproblemen, traaaaggg. Nu is het gelukkig weer normaal.quote:
Balen...quote:
Als Spanje scoort jaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een heleboel RATATATATAAAA en Koekoek!
Nou vind je het gekquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent een fantastische mod, maar jij had ook moeite met Tjaptjoep eind vorig jaar.
die andere wedstrijden vind ik niet zo interessantquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
mijn internet heeft het de laatste tijd wel.vaker helaasquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het niet gisteren was, toen had ik ook internetproblemen, traaaaggg. Nu is het gelukkig weer normaal.
#freetjaptjoepquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vind je het gekMet zijn rare plaatjes.
hopen dat ie het zo.weer doetquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Balen...
Was vergeten dat de hunt was, dus zat net te denken van; wat zal ik vandaag gaan doen?
Hoef nu namelijk een keertje niet te werken.
alles met jou is gezelligquote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje is ook heel gezellig met mij Ess.
Uhuquote:Op maandag 26 mei 2014 09:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
hopen dat ie het zo.weer doet
En lekker, een keertje vrij
Ik kon nu niet eens proberenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
Altijd hetzelfde liedje met die kutboxen he
had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
Mwah, kwam nu eens een stuk verder. dat dan weer wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
Die had ik ook nog niet gepakt, ik dacht het is toch pauze nuquote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, kwam nu eens een stuk verder. dat dan weer wel.
Was tijdens het laden van de betalingspagina al druki in paniek mijn portemonnee en random reader aan het zoeken.
Ja en nu moeten we vast heeeel lang wachten. Vorige keer waren er ook zo weinig.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef essnhills het volgende:
zit ik de hele tijd te wachten, kan ik niet eens proberen
Idem.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had 'm, maar goed betaalscherm deed hem weer de das om.
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en nu moeten we vast heeeel lang wachten. Vorige keer waren er ook zo weinig.
In dit geval. Komt er nog een tablet voor minder dan 150 euro?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef Karina het volgende:
Ik zie echt weer dezelfde zooi als vorige keer he?
Nou ALS die komt dan moet je net zo snel zijn als bij de box denk ikquote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In dit geval. Komt er nog een tablet voor minder dan 150 euro?
dan hoop ik dat de makita accuboor nog langs komtquote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef Karina het volgende:
Ik zie echt weer dezelfde zooi als vorige keer he?
Ik denk dat iemand een lijstje moet maken van wie wat wilquote:Op maandag 26 mei 2014 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat de makita accuboor nog langs komt
ja, waar is melleyn?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand een lijstje moet maken van wie wat wil
Heeft DAM nu alweer een kutpost gemaakt?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef JanCees het volgende:
Karin, kan je even een TR afhandelen in WK?
in Frankrijkquote:
Donequote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef JanCees het volgende:
Karin, kan je even een TR afhandelen in WK?
Dan kun je de hele dag wel doorgaan als je daar op gaat zitten lettenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft DAM nu alweer een kutpost gemaakt?
Ze zit ergens in Frankrijk met crappy internet. Dus geen Melleyn deze keerquote:
Ah wat jammer. Maar wel lekker in Frankrijk zitten dat wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zit ergens in Frankrijk met crappy internet. Dus geen Melleyn deze keer
een hunt zonder melleynquote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zit ergens in Frankrijk met crappy internet. Dus geen Melleyn deze keer
Tis wel fijn dat ie een ban in vbl heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je de hele dag wel doorgaan als je daar op gaat zitten letten
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat jammer. Maar wel lekker in Frankrijk zitten dat wel.
Jaquote:
jimmieboy, pssst, messenset kopen?quote:
Ik wil kwaliteit, geen kwantiteitquote:
Jamaar er zit een MASSIEF houten blok bij!quote:
ja ik zag het jaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
Je was trouwens op tijd weg gister ess. 2 items erna ofzo was het afgelopen
Hallo karinaquote:
Ik heb nog wel iets anders MASSIEFS in de aanbiedingquote:Op maandag 26 mei 2014 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar er zit een MASSIEF houten blok bij!
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
In dat hout blijft allemaal viezigheid zitten volgens mij. En wat moet ik met 6 messen
HALLO MUTO!quote:
En bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
Het niveau daalt meteen weer met Jimbo in tha house
een mes voor elke gelegenheidquote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
In dat hout blijft allemaal viezigheid zitten volgens mij. En wat moet ik met 6 messen
HALLO JIMBO. HOE IS HET?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello, is it me you are looking for!?
Aantal messen: 6 stuksquote:
Volgens mij is er nu niks hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En bedankt
Moet jij geen vbl kijken ofzo
Mwah, ik verveel me en ken inmiddels elk programma van 24kitchen uit mn hoofdquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef roflmaker het volgende:
adviesprijs 99,95Alles wat je voor deze troep betaald is te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat soort messen heb ik allemaal al. En brood koop ik gesneden dus die heb ik niet nodig.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aantal messen: 6 stuks
Schilmesje: ideaal voor het schillen en snijden van fruit en zachte groenten
Steakmes: een scherp tafelmes voor het snijden van vlees (voornamelijk biefstuk)
Huishoudmes: een veelzijdig mes dat veel gebruikt wordt voor het snijden van kleinere groenten en vlees
Koksmes: een mes met vele toepassingen, dat door het brede uitlopende lemmet de mogelijkheid geeft om het mes te laten wiegen tijdens het snijden
Vleesmes: perfect voor het grovere snijwerk en in plakken snijden van grotere stukken vlees, grote groenten, fruit en gevogelte
Broodmes: het gegolfde lemmet zorgt ervoor dat je moeiteloos door de korst van het brood snijdt en er mooie plakken mee snijdt zonder het brood te scheuren
Vrij standaard kitje lijkt me zo
Dat het baggen kwaliteit is, dat is een ander verhaal
HA jij hebt weer een logee over de vloer gehad dusquote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu niks hoorIk moet eigenlijk wel bed verschonen en wassen
Maar geen zin.
Een goed brood mes kan je voor andere dingen gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort messen heb ik allemaal al. En brood koop ik gesneden dus die heb ik niet nodig.
ik weiger tegenwoordig 24kitchen te kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah, ik verveel me en ken inmiddels elk programma van 24kitchen uit mn hoofd
jij dan?
Elke week hequote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HA jij hebt weer een logee over de vloer gehad dus
Nee.quote:
philips.quote:
De programma's van jamie oliver zijn altijd uiterst vermakelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weiger tegenwoordig 24kitchen te kijken.
telkens als ik er nu langs zap is er een presentator op die geeneens engels spreekt.
en ik wil geen ondertiteling lezen
Wekelijks alquote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke week heMaar niet per se daarom hoor. Moet sowieso gebeuren.
die heb ik wel allemaal gezien denk ikquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De programma's van jamie oliver zijn altijd uiterst vermakelijk
Ik zoek een nieuwe lamp voor aan m'n plafondquote:
Geloof dat 24k iets van 6 programma's heeft van hemquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel allemaal gezien denk ik
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef essnhills het volgende:
even een waarschijnlijk domme vraag, heb je ook met plafonnieres nog verschillende fittingen oid? Dat ik niet zomaar mijn huidige lamp weg kan halen en deze bijvoorbeeld op kan hangen?
ik weet ook nooit watquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al sinds een hele tijd hoor, alleen wist jij dat niet.
echt?quote:
hele 1dk is kapot hierquote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Karina het volgende:
Het belletje doet het opeens niet meer trouwens.
ikeaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
echt?![]()
Maar hoe kom je dan achter zoiets? Ik wil een nieuwe lamp aan m'n plafond, want die ik nu heb is lelijk en geeft niet genoeg licht
Not helpfullquote:
Ik voel me achtergesteldquote:
hallo Jee ceequote:
NIet nodig hoor, jij bent wel een van de weinigen die weet wie het isquote:
3D tv's/filmsquote:
ik zou hem doenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
NIet nodig hoor, jij bent wel een van de weinigen die weet wie het isAlhoewel ... nu weet heel vbl het geloof ik.
ja, uiteindelijk is het bij elke lamp gewoon 2 draadjes in een kroonsteentjequote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
echt?![]()
Maar hoe kom je dan achter zoiets? Ik wil een nieuwe lamp aan m'n plafond, want die ik nu heb is lelijk en geeft niet genoeg licht
Beetje druk.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah, ik verveel me en ken inmiddels elk programma van 24kitchen uit mn hoofd
jij dan?
Dat kan ook uit hequote:
wut?quote:
Aleen maar een goed teken dunkt mij ?quote:
Dus dan kan het wel eigenlijk altijd bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, uiteindelijk is het bij elke lamp gewoon 2 draadjes in een kroonsteentje
Ja alleen betaal je er wel meer voor. Kan je beter een niet 3d tv kopen die beter is.quote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus dan kan het wel eigenlijk altijd bedoel je?
Ik weiger voor minder dan 52 te gaanquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 30 cm
maar dan bedoel ik niet mijn tv
xd
1dagskoopjesquote:Op maandag 26 mei 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
Wat is die site met chat en die een geluidje afspeelt als er een nieuwe aanbieding is?
Tegenwoordig zit overal zowel een 3d functie opquote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja alleen betaal je er wel meer voor. Kan je beter een niet 3d tv kopen die beter is.
Oke!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
als je de complete lamp vervangt altijd.
fitting is alleen tussen het lampje zelf en het armatuur
oh ging het over tv'squote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 30 cm
xd
Geluid standaard luider en af en toe een pop-up in beeld dat de vrouw des huizes bier moet halen en bitterballen moet maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]inkoppertje wel Mexicano.
En wat de neuk is voetbalmodus.
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 30 cm
xd
1dagskoopjesquote:Op maandag 26 mei 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
Wat is die site met chat en die een geluidje afspeelt als er een nieuwe aanbieding is?
Ah oke. Zou zomaar kunnen kloppen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit overal zowel een 3d functie op
Het heeft geen toegevoegde waarde imho, maar het prijsverschil is te verwaarlozen tegenwoordig
Niks mis mee, ik neem ze ook altijd opquote:
vrij dom jaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke!![]()
Ik zei toch dat het wellicht een domme vraag was
tnxsquote:
ik ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Zou zomaar kunnen kloppen.Lang al geen nieuwe tv meer gekocht.
Waarom downloaden als je tegenwoordig ook kan streamen ?quote:
quote:
Stuur maar een linkje als je weer gaat streamen dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom downloaden als je tegenwoordig ook kan streamen ?
neequote:
gewoon de de x-hamster en twitchquote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuur maar een linkje als je weer gaat streamen dan.
Daarom zei ik het er zelf al even bijquote:
Nee vanavond geen VIquote:
Dan ga je sowieso de volgende box missenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik nu even in mijn pols snijden.
Tegen LR ben ik wel liefquote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig zeg. Snap niet dat LR verliefd op je is.
huuquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga je sowieso de volgende box missen
Oi. Wat ga je kopen?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:16 schreef EDMAN- het volgende:
Yeeeeeeeeeuj goedemorgen, tijd om het vakantiegeld te verbrassen!
LRquote:
ik heb een doos....quote:
hetzelfde als altijd, versterker en cadeautje voor vriendin, en 3 boxenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |