Een heleboel RATATATATAAAA en Koekoek!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
En ik voorspel vast: Wedstrijden van NL worden kut. (in de topics) Mensen met domme en irritante vragen, mensen die gaan trollen als Spanje/Chili/Australie scoren, mensen die gifjes gaan posten van Waylon...
Kuch nee hoor dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
En ik voorspel vast: Wedstrijden van NL worden kut. (in de topics) Mensen met domme en irritante vragen, mensen die gaan trollen als Spanje/Chili/Australie scoren, mensen die gifjes gaan posten van Waylon...
Jij bent een fantastische mod, maar jij had ook moeite met Tjaptjoep eind vorig jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch nee hoor dat gaat niet gebeuren hoor
Ik ben blij dat het niet gisteren was, toen had ik ook internetproblemen, traaaaggg. Nu is het gelukkig weer normaal.quote:
Balen...quote:
Als Spanje scoort jaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een heleboel RATATATATAAAA en Koekoek!
Nou vind je het gekquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent een fantastische mod, maar jij had ook moeite met Tjaptjoep eind vorig jaar.
die andere wedstrijden vind ik niet zo interessantquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
mijn internet heeft het de laatste tijd wel.vaker helaasquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het niet gisteren was, toen had ik ook internetproblemen, traaaaggg. Nu is het gelukkig weer normaal.
#freetjaptjoepquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vind je het gekMet zijn rare plaatjes.
hopen dat ie het zo.weer doetquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Balen...
Was vergeten dat de hunt was, dus zat net te denken van; wat zal ik vandaag gaan doen?
Hoef nu namelijk een keertje niet te werken.
alles met jou is gezelligquote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje is ook heel gezellig met mij Ess.
Uhuquote:Op maandag 26 mei 2014 09:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
hopen dat ie het zo.weer doet
En lekker, een keertje vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |