Misschien. Ik weet nog niet waar ik ben tijdens de wedstrijden van NLquote:Op maandag 26 mei 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach kan gebeuren
zie ik jou eigenlijk ook in WK?
Uhuh, maar het is wel een dingquote:
Jij kijkt alleen naar NL?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien. Ik weet nog niet waar ik ben tijdens de wedstrijden van NL
Waarschijnlijk eentje samen kijken met collega's![]()
![]()
Inclusief BBQ en borrel
Karinaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
De mini beanmachine gemistHopelijk komt ie nog een keertje. Eerst maar even koffie, ik zie dat het pauze is.
Holaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Karina
ach ja, de sponge bob toaster is nog niet geweest
Karinaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
De mini beanmachine gemistHopelijk komt ie nog een keertje. Eerst maar even koffie, ik zie dat het pauze is.
Ik ben niet zo voetballerigquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar NL?
Ik vind het jammer als ik jou moet missen bij Ivoorkust - Japan.
Ooit! Dan komt ie weerquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
Nee die is al 3 jaar of zo niet meer geweest
Oh daar zijn er al een paar van geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef Marco001 het volgende:
reporting in.
Benodigdheden: spullen voor uitzet, dus b.v mooie 40+ inch smart tv.
daar ga ik eens lekker voor zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar NL?
Ik vind het jammer als ik jou moet missen bij Ivoorkust - Japan.
Alvast voor volgend jaar!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef gianni61 het volgende:
*perfect voor moederdag*
die was toch 2 weken geleden
Oh ja ik wil misschien een weekendtas (wel cabin size). Maar geen rugtas.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef essnhills het volgende:
Ik wil een koffer (eisenpakket: Niet te duur, geen set, geen cabin size, beetje mooi)
En ik wil misschien een mooie lamp voor aan m'n plafond (niet te duur, geen lepellamp)
Mjah, bijna allemaal te duur. wil max 400,- aan de tv e.d. uitgeven.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar zijn er al een paar van geweest
WK is wel gezellig.quote:
Een heleboel RATATATATAAAA en Koekoek!quote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
En ik voorspel vast: Wedstrijden van NL worden kut. (in de topics) Mensen met domme en irritante vragen, mensen die gaan trollen als Spanje/Chili/Australie scoren, mensen die gifjes gaan posten van Waylon...
Kuch nee hoor dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
En ik voorspel vast: Wedstrijden van NL worden kut. (in de topics) Mensen met domme en irritante vragen, mensen die gaan trollen als Spanje/Chili/Australie scoren, mensen die gifjes gaan posten van Waylon...
Jij bent een fantastische mod, maar jij had ook moeite met Tjaptjoep eind vorig jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch nee hoor dat gaat niet gebeuren hoor
Ik ben blij dat het niet gisteren was, toen had ik ook internetproblemen, traaaaggg. Nu is het gelukkig weer normaal.quote:
Balen...quote:
Als Spanje scoort jaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een heleboel RATATATATAAAA en Koekoek!
Nou vind je het gekquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent een fantastische mod, maar jij had ook moeite met Tjaptjoep eind vorig jaar.
die andere wedstrijden vind ik niet zo interessantquote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK is wel gezellig.
mijn internet heeft het de laatste tijd wel.vaker helaasquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het niet gisteren was, toen had ik ook internetproblemen, traaaaggg. Nu is het gelukkig weer normaal.
#freetjaptjoepquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vind je het gekMet zijn rare plaatjes.
hopen dat ie het zo.weer doetquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Balen...
Was vergeten dat de hunt was, dus zat net te denken van; wat zal ik vandaag gaan doen?
Hoef nu namelijk een keertje niet te werken.
alles met jou is gezelligquote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje is ook heel gezellig met mij Ess.
Uhuquote:Op maandag 26 mei 2014 09:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
hopen dat ie het zo.weer doet
En lekker, een keertje vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |