Goedenavond dames en heren van het FOK!forum,

Ik was gisteravond uitgenodigd voor een avondje zuipen bij een goede vriend van me. Hij had allemaal rotzooi in huis gehaald, allemaal van die sterke drank uit het Oostblok. Die namen weet ik allemaal niet meer, maar wat ik nog wel weet is dat ik het zowat allemaal heb opgezopen.
Word ik vandaag wakker rond 12:00 uur met een knallende koppijn, appt die maat ineens dat zijn hele wc en in zijn kamer zijn hele bureau is ondergekotst. Ik kan me vaag herinneren dat ik dat had gedaan, maar in mijn beleving horen dit soort dingen bij het pakket "thuis lekker zuipen met de matties". Die kerel begint te appen dat ik moet komen schoonmaken.

Ik heb gereageerd met een "hahaha" en ik heb hem vervolgens geblokkeerd op WhatsApp. Later is die idioot nog twee keer gaan bellen.

Telefoon uitgezet. Nu zit ik lekker voor een open raam te genieten van de ondergaande zon.
Klacht: Vrienden die een goed avondje zuipen (en de gevolgen daarvan) niet kunnen waarderen.
Subklacht: Ik hoor de hele dag al een zoemend geluid uit de kamer van mijn huisgenote komen. Is ze haar benen aan het scheren ofzo? (Moet dat zolang duren?

)