Deze man weet hoe je die goede leventje leidt!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Copthorne het volgende:
Nu zit ik lekker voor een open raam te genieten van de ondergaande zon.
jonko, halve liter en katy perry je weetquote:Op zondag 25 mei 2014 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze man weet hoe je die goede leventje leidt!
Lekker vanuit je eigen kamer genieten van al het moois dat de buitenwereld te bieden heeft.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Lalavy het volgende:
Je kunt mensen niet "blokkeren" op whatsapp, derhalve verzonnen verhaal
Hoe blokkeer ik iemand in Whatsapp?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Lalavy het volgende:
Das ook nieuw dan, tijdje terug nog rot naar gezocht, sorry!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe blokkeer ik iemand in Whatsapp?
Alsjeblieft.
1.Geef mij jouw nummer.quote:
Een accu hebben met <30% aan energie.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
En nee, dat is niet nieuw.
quote:
lul dat je bentquote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Copthorne het volgende:
Die kerel begint te appen dat ik moet komen schoonmaken.
Wat is t probleem?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een accu hebben met <30% aan energie.![]()
Kennis hebben van een Eyephone om te weten dat die screen afkomstig is van een Eyephone.quote:
Is dat op iphone ofzo? Mijn whatsapp ziet er niet zo uit... en zie die opties ook niet eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
Ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Is dat op iphone ofzo? Mijn whatsapp ziet er niet zo uit... en zie die opties ook niet eigenlijk![]()
Mensen die 3 uur in het OV gaan zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gek he, als je al 3 uur non stop zit te internetten in de trein, debiel.
Nouja dat zou het verklaren waarom ik dus zei je kunt geen mensen blokkerenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Gloorbek het volgende:
En toen dacht je ik doe het hier nog ff dunnetjes over?
Ah, kop een trein, doe iets.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mensen die 3 uur in het OV gaan zitten.
Wat voor toestel heb je?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nouja dat zou het verklaren waarom ik dus zei je kunt geen mensen blokkeren
Omdat kuttopic.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doe ff normaal man.Waarom reageer je altijd zo fel?
Ik ben wel zo vriendelijk om er een topic over aan te maken, maar daar hoor je niemand over.quote:
Ik heb jou gewoon geblokkeerd hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Lalavy het volgende:
Halve liters, voornamelijk.quote:
Netjes toch? Ik snap niet dat mensen altijd verwachten dat je je eigen kots opruimt.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef xzaz het volgende:
Ik heb eens de auto van een vriendin onder gekotst, vriend van mij heeft het opgeruimd.
Jij snapt niet waarom er van je wordt verwacht dat je je eigen zooi opruimt?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Netjes toch? Ik snap niet dat mensen altijd verwachten dat je je eigen kots opruimt.
Ah gezien deze reactie vermoed ik dat het topic niet serieus is.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Netjes toch? Ik snap niet dat mensen altijd verwachten dat je je eigen kots opruimt.
Je hebt hem even leeggezogen?quote:Op maandag 26 mei 2014 08:05 schreef Copthorne het volgende:
We zijn weer matties.
Dat vind ik het mooie aan vriendschappen tussen kerels. Soms scheld je elkaar helemaal verrot, maar uiteindelijk is het altijd weer ouwe jongens krentenbrood.
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je hebt hem even leeggezogen?
Echt, wat een minderwaardige zak stront ben jij. Mensen die de boel onderkotsen bij iemand anders zonder enig schuldgevoel mogen een enkeltje zeebodem krijgen.
Aandachtshoer is één woord, lieve schat.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:23 schreef daanski82 het volgende:
TS is een aandachts hoer die erkenning wil hebben dat het goed is om alleen op de wereld te zijn!
Dat is iets anders.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben wel zo vriendelijk om er een topic over aan te maken, maar daar hoor je niemand over.
iPhonequote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
Omdat je een mongool bent?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doe ff normaal man.Waarom reageer je altijd zo fel?
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ga je me weer dm's sturen waarin je mij de kanker toewenst, dat vond ik toen best opwindend
Nee, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ga je me weer dm's sturen waarin je mij de kanker toewenst, dat vond ik toen best opwindend
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not here to provoke, here to educate.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef Applecreampie het volgende:
Laat ter compensatie hem ook jou huis/kamer onderkotsen, en dat hij ook maar moet begrijpen dat jij dat schoon moet maken, niet hij. Wel zo eerlijk lijkt me
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:11 schreef Copthorne het volgende:
Net via Skype gesproken met m'n mattie.
Om het goed te maken mag hij volgend weekend bij mij komen kotsen.
Ik zal er de volgende keer op letten. Die vriend moet tevens minder rotzooi kopen en voor echte kwaliteit gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef Ope het volgende:
Volgende keer maar iets minder drinken als je er nog niet zo goed tegen kan jochie
abortusquote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat je hebt veroorzaakt moet je ook opruimen.
Bedankt voor de review.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
kkstoer dit... alles opzuipen van je maat en niet eerlijk delen.. kkstoer
kkstoer ook even opscheppen op fok dat je vet hebt gezopen.. kkstoer.
kkstoer
Oh en ook kkstoer dat je je 'vrienden' niet helpt omdat jij je drank niet kan houden.
kkstoer.
Oh en kkstoer dat je nog even over je huisgenote meldt dat ze haar benen scheert maar je eigenlijk doelt op wat anders.. ook kkstoer.
Echt half zo stoer niet als deze manquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
kkstoer dit... alles opzuipen van je maat en niet eerlijk delen.. kkstoer
kkstoer ook even opscheppen op fok dat je vet hebt gezopen.. kkstoer.
kkstoer
Oh en ook kkstoer dat je je 'vrienden' niet helpt omdat jij je drank niet kan houden.
kkstoer.
Oh en kkstoer dat je nog even over je huisgenote meldt dat ze haar benen scheert maar je eigenlijk doelt op wat anders.. ook kkstoer.
Wtfquote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
Sneu figuur.
Maar hey, TS, ik weet zeker dat je toch bent gaan schoonmaken en ondertussen op FOK! stoer zit te doen met dit verzonnen verhaaltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |