Deze man weet hoe je die goede leventje leidt!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Copthorne het volgende:
Nu zit ik lekker voor een open raam te genieten van de ondergaande zon.
jonko, halve liter en katy perry je weetquote:Op zondag 25 mei 2014 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze man weet hoe je die goede leventje leidt!
Lekker vanuit je eigen kamer genieten van al het moois dat de buitenwereld te bieden heeft.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Lalavy het volgende:
Je kunt mensen niet "blokkeren" op whatsapp, derhalve verzonnen verhaal
Hoe blokkeer ik iemand in Whatsapp?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Lalavy het volgende:
Je kunt mensen niet "blokkeren" op whatsapp, derhalve verzonnen verhaal
Das ook nieuw dan, tijdje terug nog rot naar gezocht, sorry!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe blokkeer ik iemand in Whatsapp?
Alsjeblieft.
1.Geef mij jouw nummer.quote:
Een accu hebben met <30% aan energie.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
En nee, dat is niet nieuw.
quote:
lul dat je bentquote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Copthorne het volgende:
Die kerel begint te appen dat ik moet komen schoonmaken.
Wat is t probleem?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een accu hebben met <30% aan energie.![]()
Kennis hebben van een Eyephone om te weten dat die screen afkomstig is van een Eyephone.quote:
Is dat op iphone ofzo? Mijn whatsapp ziet er niet zo uit... en zie die opties ook niet eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
En nee, dat is niet nieuw.
Ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Is dat op iphone ofzo? Mijn whatsapp ziet er niet zo uit... en zie die opties ook niet eigenlijk![]()
Mensen die 3 uur in het OV gaan zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gek he, als je al 3 uur non stop zit te internetten in de trein, debiel.
Nouja dat zou het verklaren waarom ik dus zei je kunt geen mensen blokkerenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:41 schreef Gloorbek het volgende:
En toen dacht je ik doe het hier nog ff dunnetjes over?
Ah, kop een trein, doe iets.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mensen die 3 uur in het OV gaan zitten.
Wat voor toestel heb je?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nouja dat zou het verklaren waarom ik dus zei je kunt geen mensen blokkeren
Omdat kuttopic.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doe ff normaal man.Waarom reageer je altijd zo fel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |