iPhonequote:Op zondag 25 mei 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
En nee, dat is niet nieuw.
Omdat je een mongool bent?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doe ff normaal man.Waarom reageer je altijd zo fel?
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ga je me weer dm's sturen waarin je mij de kanker toewenst, dat vond ik toen best opwindend
Nee, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ga je me weer dm's sturen waarin je mij de kanker toewenst, dat vond ik toen best opwindend
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not here to provoke, here to educate.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef Applecreampie het volgende:
Laat ter compensatie hem ook jou huis/kamer onderkotsen, en dat hij ook maar moet begrijpen dat jij dat schoon moet maken, niet hij. Wel zo eerlijk lijkt me
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:11 schreef Copthorne het volgende:
Net via Skype gesproken met m'n mattie.
Om het goed te maken mag hij volgend weekend bij mij komen kotsen.
Ik zal er de volgende keer op letten. Die vriend moet tevens minder rotzooi kopen en voor echte kwaliteit gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef Ope het volgende:
Volgende keer maar iets minder drinken als je er nog niet zo goed tegen kan jochie
abortusquote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat je hebt veroorzaakt moet je ook opruimen.
Bedankt voor de review.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
kkstoer dit... alles opzuipen van je maat en niet eerlijk delen.. kkstoer
kkstoer ook even opscheppen op fok dat je vet hebt gezopen.. kkstoer.
kkstoer
Oh en ook kkstoer dat je je 'vrienden' niet helpt omdat jij je drank niet kan houden.
kkstoer.
Oh en kkstoer dat je nog even over je huisgenote meldt dat ze haar benen scheert maar je eigenlijk doelt op wat anders.. ook kkstoer.
Echt half zo stoer niet als deze manquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
kkstoer dit... alles opzuipen van je maat en niet eerlijk delen.. kkstoer
kkstoer ook even opscheppen op fok dat je vet hebt gezopen.. kkstoer.
kkstoer
Oh en ook kkstoer dat je je 'vrienden' niet helpt omdat jij je drank niet kan houden.
kkstoer.
Oh en kkstoer dat je nog even over je huisgenote meldt dat ze haar benen scheert maar je eigenlijk doelt op wat anders.. ook kkstoer.
Wtfquote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
Sneu figuur.
Maar hey, TS, ik weet zeker dat je toch bent gaan schoonmaken en ondertussen op FOK! stoer zit te doen met dit verzonnen verhaaltje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |