En bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
Het niveau daalt meteen weer met Jimbo in tha house
een mes voor elke gelegenheidquote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
In dat hout blijft allemaal viezigheid zitten volgens mij. En wat moet ik met 6 messen
HALLO JIMBO. HOE IS HET?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello, is it me you are looking for!?
Aantal messen: 6 stuksquote:
Volgens mij is er nu niks hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En bedankt
Moet jij geen vbl kijken ofzo
Mwah, ik verveel me en ken inmiddels elk programma van 24kitchen uit mn hoofdquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef roflmaker het volgende:
adviesprijs 99,95Alles wat je voor deze troep betaald is te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat soort messen heb ik allemaal al. En brood koop ik gesneden dus die heb ik niet nodig.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aantal messen: 6 stuks
Schilmesje: ideaal voor het schillen en snijden van fruit en zachte groenten
Steakmes: een scherp tafelmes voor het snijden van vlees (voornamelijk biefstuk)
Huishoudmes: een veelzijdig mes dat veel gebruikt wordt voor het snijden van kleinere groenten en vlees
Koksmes: een mes met vele toepassingen, dat door het brede uitlopende lemmet de mogelijkheid geeft om het mes te laten wiegen tijdens het snijden
Vleesmes: perfect voor het grovere snijwerk en in plakken snijden van grotere stukken vlees, grote groenten, fruit en gevogelte
Broodmes: het gegolfde lemmet zorgt ervoor dat je moeiteloos door de korst van het brood snijdt en er mooie plakken mee snijdt zonder het brood te scheuren
Vrij standaard kitje lijkt me zo
Dat het baggen kwaliteit is, dat is een ander verhaal
HA jij hebt weer een logee over de vloer gehad dusquote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu niks hoorIk moet eigenlijk wel bed verschonen en wassen
Maar geen zin.
Een goed brood mes kan je voor andere dingen gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort messen heb ik allemaal al. En brood koop ik gesneden dus die heb ik niet nodig.
ik weiger tegenwoordig 24kitchen te kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah, ik verveel me en ken inmiddels elk programma van 24kitchen uit mn hoofd
jij dan?
Elke week hequote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HA jij hebt weer een logee over de vloer gehad dus
Nee.quote:
De programma's van jamie oliver zijn altijd uiterst vermakelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weiger tegenwoordig 24kitchen te kijken.
telkens als ik er nu langs zap is er een presentator op die geeneens engels spreekt.
en ik wil geen ondertiteling lezen
Wekelijks alquote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke week heMaar niet per se daarom hoor. Moet sowieso gebeuren.
die heb ik wel allemaal gezien denk ikquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De programma's van jamie oliver zijn altijd uiterst vermakelijk
Ik zoek een nieuwe lamp voor aan m'n plafondquote:
Geloof dat 24k iets van 6 programma's heeft van hemquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik wel allemaal gezien denk ik
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef essnhills het volgende:
even een waarschijnlijk domme vraag, heb je ook met plafonnieres nog verschillende fittingen oid? Dat ik niet zomaar mijn huidige lamp weg kan halen en deze bijvoorbeeld op kan hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |