Ik kon nu niet eens proberenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
Altijd hetzelfde liedje met die kutboxen he
had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
Mwah, kwam nu eens een stuk verder. dat dan weer wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
Die had ik ook nog niet gepakt, ik dacht het is toch pauze nuquote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, kwam nu eens een stuk verder. dat dan weer wel.
Was tijdens het laden van de betalingspagina al druki in paniek mijn portemonnee en random reader aan het zoeken.
Ja en nu moeten we vast heeeel lang wachten. Vorige keer waren er ook zo weinig.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef essnhills het volgende:
zit ik de hele tijd te wachten, kan ik niet eens proberen
Idem.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had 'm, maar goed betaalscherm deed hem weer de das om.
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en nu moeten we vast heeeel lang wachten. Vorige keer waren er ook zo weinig.
In dit geval. Komt er nog een tablet voor minder dan 150 euro?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef Karina het volgende:
Ik zie echt weer dezelfde zooi als vorige keer he?
Nou ALS die komt dan moet je net zo snel zijn als bij de box denk ikquote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In dit geval. Komt er nog een tablet voor minder dan 150 euro?
dan hoop ik dat de makita accuboor nog langs komtquote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef Karina het volgende:
Ik zie echt weer dezelfde zooi als vorige keer he?
Ik denk dat iemand een lijstje moet maken van wie wat wilquote:Op maandag 26 mei 2014 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat de makita accuboor nog langs komt
ja, waar is melleyn?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand een lijstje moet maken van wie wat wil
Heeft DAM nu alweer een kutpost gemaakt?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef JanCees het volgende:
Karin, kan je even een TR afhandelen in WK?
in Frankrijkquote:
Donequote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef JanCees het volgende:
Karin, kan je even een TR afhandelen in WK?
Dan kun je de hele dag wel doorgaan als je daar op gaat zitten lettenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft DAM nu alweer een kutpost gemaakt?
Ze zit ergens in Frankrijk met crappy internet. Dus geen Melleyn deze keerquote:
Ah wat jammer. Maar wel lekker in Frankrijk zitten dat wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zit ergens in Frankrijk met crappy internet. Dus geen Melleyn deze keer
een hunt zonder melleynquote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zit ergens in Frankrijk met crappy internet. Dus geen Melleyn deze keer
Tis wel fijn dat ie een ban in vbl heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je de hele dag wel doorgaan als je daar op gaat zitten letten
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat jammer. Maar wel lekker in Frankrijk zitten dat wel.
Jaquote:
jimmieboy, pssst, messenset kopen?quote:
Ik wil kwaliteit, geen kwantiteitquote:
Jamaar er zit een MASSIEF houten blok bij!quote:
ja ik zag het jaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
Je was trouwens op tijd weg gister ess. 2 items erna ofzo was het afgelopen
Hallo karinaquote:
Ik heb nog wel iets anders MASSIEFS in de aanbiedingquote:Op maandag 26 mei 2014 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar er zit een MASSIEF houten blok bij!
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
In dat hout blijft allemaal viezigheid zitten volgens mij. En wat moet ik met 6 messen
HALLO MUTO!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |