Als je het van te voren al afschiet, dan weet je zeker dat er niets gaat gebeuren nee..quote:Op zondag 1 juni 2014 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Speeddaten heeft geen zin, er is altijd wel iets. Geen gedeelde interesses, te ver weg wonen, een kinderwens hebben.. En de kans dat iemand op fok zit is ook aanwezig
Genoeg gezien die allerlei (originelequote:Op zondag 1 juni 2014 09:48 schreef habitue het volgende:
Ik gok dat ik dat speeddaten totaal niet serieus zou nemen, en een beetje te gaan zitten trollen ofzo.
GMTAquote:Op zondag 1 juni 2014 09:48 schreef habitue het volgende:
Ik gok dat ik dat speeddaten totaal niet serieus zou nemen, en een beetje te gaan zitten trollen ofzo.
Zo beide naast elkaar zitten en dan exact hetzelfde werk, hobbies en interesses hebben.quote:
Ik reageer ook niet vanuit mijzelf maar van wat ik de laatste tijd leesquote:Op zondag 1 juni 2014 09:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als je het van te voren al afschiet, dan weet je zeker dat er niets gaat gebeuren nee... Het is wel grappig om tijdens de speeddate in de observatie-modus te gaan zitten, de types die allemaal voorbij komen, gewéldig
.
Heb je überhaupt al eens zelf gespeeddate? Als ik je zo lees dan denk ik van niet namelijk..
Hoe kun je het dan afschieten als je het zelf niet eens geprobeerd hebt?? (Ik weet het, ervaringen van anderen, maar dat is nog geen eigen persoonlijke ervaring, ook al heb je het niet nodig..) * weethetevennietmeer wacht erop om zelf afgeschoten te wordenquote:Op zondag 1 juni 2014 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet vanuit mijzelf maar van wat ik de laatste tijd leesEn ik hoef niet te speeddaten
Ik schiet het niet af.. Never mind, je snapt me nietquote:Op zondag 1 juni 2014 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan afschieten als je het zelf niet eens geprobeerd hebt?? (Ik weet het, ervaringen van anderen, maar dat is nog geen eigen persoonlijke ervaring, ook al heb je het niet nodig..) * weethetevennietmeer wacht erop om zelf afgeschoten te worden
Nu weer ontopic graag, voorlopig ga ik nog even niet versieren..
Vrouwen zijn niet te snappen en dat moet je ook niet willen.. Als je het niet kan winnen dan schreeuw je maar dat ik je niet snap.. Zo jammer dit..quote:Op zondag 1 juni 2014 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik schiet het niet af.. Never mind, je snapt me niet
Voor ieder wat wils, als het werkt dan werkt het. Ik heb het nooit nodig gehad.
Verder is het voor ieder zijn of haar ding wat wel of niet werkt, daar zijn we het dan nog wel over eensquote:Op zondag 1 juni 2014 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Speeddaten heeft geen zin, er is altijd wel iets. Geen gedeelde interesses, te ver weg wonen, een kinderwens hebben.. En de kans dat iemand op fok zit is ook aanwezig
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..quote:Op zondag 1 juni 2014 10:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te snappen en dat moet je ook niet willen.. Als je het niet kan winnen dan schreeuw je maar dat ik je niet snap.. Zo jammer dit..
Om even bewijs te leveren, hier schiet je het speeddaten af:
[..]
Verder is het voor ieder zijn of haar ding wat wel of niet werkt, daar zijn we het dan nog wel over eens
Dit dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..
quote:Op zondag 1 juni 2014 10:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben dan ook wel in een erg flauwe bui vandaag, dat geef ik gelijk toe
Ok, ok, * weethetevennietmeer kruipt terug in schulpquote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..
Yepquote:Op zondag 1 juni 2014 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar.. Maar.. Er zijn blijkbaar mannen in dit topic die mij als vrouw snappen!?!?!
Wie belt de krant?
Awel Faxie, k zal het onthouden!quote:
Volgens mij heeft ie mij zelfs ingehaald met z'n negativiteit!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Negativometer slaat uit.
Sorry
Alsof jij zo negatief bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie mij zelfs ingehaald met z'n negativiteit!![]()
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habituequote:Op zondag 1 juni 2014 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar.. Maar.. Er zijn blijkbaar mannen in dit topic die mij als vrouw snappen!?!?!
Wie belt de krant?
Ik ben flauw vandaag. Ik bedoel mannen als in, (iets) meer vulling in de broek dan dat ik heb van voren. Je weet tochquote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habitue![]()
Die zouden beter in dat dating topic verder rondneuken alles wat rondloopt en hier stoppen met trollen.![]()
No offence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zware beschuldiging die je daar maakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habitue![]()
Die zouden beter in dat dating topic verder rondneuken alles wat rondloopt en hier stoppen met trollen.![]()
No offence
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben flauw vandaag. Ik bedoel mannen als in, (iets) meer vulling in de broek dan dat ik heb van voren. Je weet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
Tja...quote:quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je trouwens feestjes niks vind, kan je nog altijd gaan speeddaten
Geen muziek, wel vrouwen. Je hoeft niet te blijven hangen voor de borrel daarna. Bij een match krijg je haar e-mail adres. Mailen, afspreken om te gaan poolen en daarna lekker zoenenMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Wat een grap...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Ik mis een stukje over jouw resultaat... uitgezonderd, dat het leuk was.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He! inschrijven op een datingsite doe je ook enkel als grap of als je je verveelt
Eh ja, 1 matchquote:Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik mis een stukje over jouw resultaat... uitgezonderd, dat het leuk was.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Waarom doe je het dan niet meer?quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ok, dat is duidelijk. Dan heb je het tenminste geprobeerd , 1 ervaring rijker en blijf je niet gefocust op 1 manier.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.1) No love without freedom, no freedom without love
Voor dat geld ga ik liever een avond naar de kroeg.quote:
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Ik heb het 1x gedaan en deze mening deel ik nu met je (al daarvoor ook wel beetje, maar je probeert eens wat he) .quote:Op zondag 1 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
Voor dat geld ga ik liever een avond naar de kroeg.![]()
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Speeddaten, best oke concept. Enkel geen leuke mannen''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.Speeddaten op straat. Zelfde voordelen, helemaal gratis, en je kunt het zoveel doen als je wilt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.
Bovendien kun je ook nog eens zelf je vrouwen uitkiezen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
1950 belde ze willen je terug.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Hier in de stad was het 30 euro, al komt het soms voor dat mannen voor 15 euro in kunnen schrijven als er te weinig mannen ingeschreven hebben. Een avondje de kroeg in heeft ook meer mijn voorkeur.quote:Dat was ook de reden om het te doen. Ik ben sowieso van het 'je moet alles een keer proberen voordat je er een oordeel over geeft'.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk. Dan heb je het tenminste geprobeerd , 1 ervaring rijker en blijf je niet gefocust op 1 manier.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:53 schreef yats het volgende:
Ik ben sowieso van het 'je moet alles een keer proberen voordat je er een oordeel over geeft'.1) No love without freedom, no freedom without love
Wel een goede openingszinquote:Op zondag 1 juni 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.je moet alles een keer geprobeerd hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
"he meid, je moet alles eens geprobeerd hebben"quote:Op zondag 1 juni 2014 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een goede openingszinje moet alles een keer geprobeerd hebben
vrouw:![]()
Moet je wel een goede reactie vervolgens hebben.![]()
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een goede openingszinje moet alles een keer geprobeerd hebben
![]()
Dan zou ze direct weglopen.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik bedoelde dat Yats met zo een mindset makkelijker zou durven zoenen ( zijn huidig probleem) etc.
Dat het hem zou helpen om uit zijn hoofd te geraken en meer actie e.d.
/YOLO1) No love without freedom, no freedom without love
Haha die eerst zin zou ik niet eens durven zeggenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he meid, je moet alles eens geprobeerd hebben"
vrouw:![]()
Moet je wel een goede reactie vervolgens hebben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Eh, dat betwijfel ikquote:Op zondag 1 juni 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Eh, dat verbaast me niet.quote:
1) No love without freedom, no freedom without love
Ook dat verbaasd me niets.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Na een tijdje verbaast het niemand.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Tja, vaste poster geworden he?quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Yep.quote:
Tja, ik heb nog steeds geen definitieve oplossing gevonden dus dat zal nog wel even zo blijven vermoed ikquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Tja, zolang je maar in "beweging" blijft.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog steeds geen definitieve oplossing gevonden dus dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik1) No love without freedom, no freedom without love
Of gewoon genieten van je leven en niet druk maken om dates/relaties/whatever. Het komt vanzelf of niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar in "beweging" blijft.14 SHADES OF GREY
AMEN. Ik kon het niet beter verwoorden, Tijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon genieten van je leven en niet druk maken om dates/relaties/whatever. Het komt vanzelf of niet.
Je kan een date ook als een leuke ervaring zien, en als het niets wordt is dat niet erg. Zo kan je het ook zien. Dat helpt het al een stuk minder erg maken als het niets wordtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef complicate het volgende:
[..]
AMEN. Ik kon het niet beter verwoorden, Tijn.14 SHADES OF GREY
Ik hoop dat Yats meeleest.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan een date ook als een leuke ervaring zien, en als het niets wordt is dat niet erg. Zo kan je het ook zien. Dat helpt het al een stuk minder erg maken als het niets wordt
Oke, niet dus...quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon genieten van je leven en niet druk maken om dates/relaties/whatever. Het komt vanzelf of niet.![]()
![]()
Tja, dat wisselt.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar in "beweging" blijft.Dat eerste sowieso, alleen moet je wel eerst tot die date komen natuurlijk, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan een date ook als een leuke ervaring zien, en als het niets wordt is dat niet erg. Zo kan je het ook zien. Dat helpt het al een stuk minder erg maken als het niets wordtDoe ik. Ik maak me op de date zelf nooit echt druk beste comp. Dat is mijn 'issue' niet. Alleen omdat te regelen kost me (soms) moeite, net als het 'afsluiten van de date' niet echt een sterk punt van me is. Dat tussenliggende zit eigenlijk altijd wel goed.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ik weet heel goed wat je bedoeld.quote:14 SHADES OF GREY
Het feit dat ik een date heb zie ik al als een prestatie op zich ongeacht het succesquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat wisselt.
[..]
Dat eerste sowieso, alleen moet je wel eerst tot die date komen natuurlijk, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.14 SHADES OF GREY
Herkenbaar, ik zie het (in sommige gevallen) als een overwinning op mijn eigen angst voor afwijzing.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het feit dat ik een date heb zie ik al als een prestatie op zich ongeacht het succesMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ooit ga je jezelf wel overtreffen. Gewoon blijven gas geven en soms wat remmen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat wisselt.
[..]
Dat eerste sowieso, alleen moet je wel eerst tot die date komen natuurlijk, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.
[..]
Doe ik. Ik maak me op de date zelf nooit echt druk beste comp. Dat is mijn 'issue' niet. Alleen omdat te regelen kost me (soms) moeite, net als het 'afsluiten van de date' niet echt een sterk punt van me is. Dat tussenliggende zit eigenlijk altijd wel goed.![]()
En soms gaat het niet om wat je bereikt, maar om jouw reis naar verwezenlijking.1) No love without freedom, no freedom without love
Waarom vind je een date hebben een overwinning op je angst voor afwijzing??quote:Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zie het (in sommige gevallen) als een overwinning op mijn eigen angst voor afwijzing.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Omdat dat betekent dat ik ondanks een kans op een nee (een afwijzing dus) het dan toch gevraagd heb en het gelukkig een positief antwoord opgeleverd heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waarom vind je een date hebben een overwinning op je angst voor afwijzing??Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Het vragen van een meisje op date bedoel je dus. Haar antwoord maakt niets uit of jij over je angst heen komt, zolang je het maar probeert. Een reactie van een meisje kan jouw persoonlijkheid nooit veranderen, je eigen acties wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat ik ondanks een kans op een nee (een afwijzing dus) het dan toch gevraagd heb en het gelukkig een positief antwoord opgeleverd heeft.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Agreed, al heb ik het tijden niet eens geprobeerd uit angst voor een negatief antwoord. Vandaar dus mijn post. Ik ben de laatste 6 maanden druk aan mezelf aan het werken, maar niets komt je zomaar aanwaaien en het kost nu eenmaal tijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het vragen van een meisje op date bedoel je dus. Haar antwoord maakt niets uit of jij over je angst heen komt, zolang je het maar probeert. Een reactie van een meisje kan jouw persoonlijkheid nooit veranderen, je eigen acties wel.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Mee eens.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, al heb ik het tijden niet eens geprobeerd uit angst voor een negatief antwoord. Vandaar dus mijn post. Ik ben de laatste 6 maanden druk aan mezelf aan het werken, maar niets komt je zomaar aanwaaien en het kost nu eenmaal tijd.
Wat doe jij dagelijks om aan jezelf te werken dan? En wat zijn de dingen die je niet doet waarvan je weet dat ze eigenlijk wel zou moeten doen?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik doe niet elke dag iets, maar ik probeer vooral om pro-actiever qua versieren te worden tegenover vrouwen die ik interessant vind en het niet enkel bij een beetje ouwehoeren te laten blijven zoals nu meestal gebeurt. En wat ik niet doe maar wel vaker zou moeten doen is zoenen initiëren om daarna maar te zien of en waar de boot strand.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mee eens.
Wat doe jij dagelijks om aan jezelf te werken dan? En wat zijn de dingen die je niet doet waarvan je weet dat ze eigenlijk wel zou moeten doen?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Jij zegt dat je druk bezig bent om jezelf te ontwikkelen. Het helpt als je dan dagelijks dingen doet waardoor je dichter bij je doel komt. Al is het maar iets kleins. Probeer bijvoorbeeld elke dag de eerste vrouw aan te spreken die je ziet. Maakt niet uit wat je zegt, al is het: ''Hey, ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke dag de eerste leuke vrouw aanspreek die ik zie, dus bij deze''quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe niet elke dag iets, maar ik probeer vooral om pro-actiever qua versieren te worden tegenover vrouwen die ik interessant vind en het niet enkel bij een beetje ouwehoeren te laten blijven zoals nu meestal gebeurt. En wat ik niet doe maar wel vaker zou moeten doen is zoenen initiëren om daarna maar te zien of en waar de boot strand.
Wat betreft zoenen. Heb je het gevoel dat er spanning is? Of is het gesprek platonisch.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik heb geen issue met vrouwen aanspreken. Al klinkt het best als een leuke oefening. Het is puur 'het vervolg'. En ja, ik voel soms best spanning, maar ik heb het vaak niet door of het nu wederzijds is of niet en uit een soort angst voor een harde nee probeer ik dan dus niets. En nee, de gesprekken zijn meestal niet platonisch.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij zegt dat je druk bezig bent om jezelf te ontwikkelen. Het helpt als je dan dagelijks dingen doet waardoor je dichter bij je doel komt. Al is het maar iets kleins. Probeer bijvoorbeeld elke dag de eerste vrouw aan te spreken die je ziet. Maakt niet uit wat je zegt, al is het: ''Hey, ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke dag de eerste leuke vrouw aanspreek die ik zie, dus bij deze''
Wat betreft zoenen. Heb je het gevoel dat er spanning is? Of is het gesprek platonisch.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Je hoeft niet meteen weg te rennen nadat je haar aangesproken hebt, maar het criteria voor succes is alleen dat je haar aanspreekt. Geloof me, je gaat er achter komen hoe goed je brein is in excuusjes verzinnen waarom je het niet zou hoeven doen. Van je angst te erkennen en toch gaan krijg je karakter, en dat gaat ook doorwerken in je ''proactiviteit doel''.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen issue met vrouwen aanspreken. Al klinkt het best als een leuke oefening. Het is puur 'het vervolg'. En ja, ik voel soms best spanning, maar ik heb het vaak niet door of het nu wederzijds is of niet en uit een soort angst voor een harde nee probeer ik dan dus niets. En nee, de gesprekken zijn meestal niet platonisch.
Ok, dat is mooi. In principe met zoenen altijd je gevoel volgen, als jij denkt dat het kan, kan het meestal ook, en moet je het proberen. Het is geen big deal.
Let hier voortaan eens op:
1. Kijken jullie elkaar langere tijd in de ogen aan? (Een van de makkelijkste manieren om spanning op te bouwen is om strak in haar ogen te kijken)
2. Ga iets dichterbij staan, kijk of ze een stapje terug doet.
3. Pak haar hand en leid haar rond in de club.
Denk je nu dat ze wil zoenen en vind je het alsnog te eng. Leun dan rustig in naar haar lippen, en glijd op het laatste moment langs haar wangen om iets in haar oor te fluisteren. Als ze niet wegdraait weet je dus dat ze je wil zoenen.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
God wat hoop ik dit toch binnenkort te kunnen bereiken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen weg te rennen nadat je haar aangesproken hebt, maar het criteria voor succes is alleen dat je haar aanspreekt. Geloof me, je gaat er achter komen hoe goed je brein is in excuusjes verzinnen waarom je het niet zou hoeven doen. Van je angst te erkennen en toch gaan krijg je karakter, en dat gaat ook doorwerken in je ''proactiviteit doel''.
Wordt helemaal gestoord van die irritante onlogische angsten![]()
Voel me ook geen man als ik elke keer maar blijf falen en bang blijf.![]()
Jouw angsten confronteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef Snorror het volgende:
[..]
God wat hoop ik dit toch binnenkort te kunnen bereiken.
Voel me ook geen man als ik elke keer maar blijf falen en bang blijf.
Klopt is eigenlijk zo'n beetje de laatste stap.quote:
Gevoelsmatig lijkt het alsof het dichtbij is maar zolang ik die stap niet daadwerkelijk zet heb ik daar helemaal niks aan.
Misschien morgen ochtend als het leuke bushalte-meisje alleen staat.
Anders moet ik weer een nieuw "slachtoffer" zoeken![]()
Mocht dat blijven falen toch maar professionele hulp zoeken dit kan zo niet langer.![]()
Waar ben je dan eigenlijk zo bang voor?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:18 schreef Snorror het volgende:
[..]
Klopt is eigenlijk zo'n beetje de laatste stap.
Gevoelsmatig lijkt het alsof het dichtbij is maar zolang ik die stap niet daadwerkelijk zet heb ik daar helemaal niks aan.
Misschien morgen ochtend als het leuke bushalte-meisje alleen staat.
Anders moet ik weer een nieuw "slachtoffer" zoeken![]()
Mocht dat blijven falen toch maar professionele hulp zoeken dit kan zo niet langer.1) No love without freedom, no freedom without love
hmm niet helemaal zeker, daar zal ik denk ik met een professional over moeten praten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Waar ben je dan eigenlijk zo bang voor?
zelf denk ik bang voor wat mensen van mij vinden of bang voor afwijzing.
Heb dit niet niet alleen bij vrouwen aanspreken maar ben sowieso bang voor sociale situaties.
Toen ik 19 was durfde ik niet eens af te rekenen bij een supermarkt.
Ben over het algemeen een hoop vooruit gegaan maar vrouwen aanspreken is net zo lastig, waarschijnlijk omdat ik het nog nooit heb gedaan.
Als die eerste keer lukt kan er eindelijk progressie plaatsvinden maar ik blijf het ontwijken...![]()
Lijkt meer op een algemene sociale angst. En door dat te ontwijken ga je natuurlijk jouw angsten niet confronteren. Ik denk dat alles begint met hoe je jezelf (negatief) identificeert en dat projecteer je onbewust naar anderen toe. Begeleiding kan inderdaad helpen om te werken aan jouw zelfvertrouwen, zeker als je het misschien in het begin niet alleen kan. Maar vroeg of laat, ga je het zelf doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef Snorror het volgende:
[..]
hmm niet helemaal zeker, daar zal ik denk ik met een professional over moeten praten.
zelf denk ik bang voor wat mensen van mij vinden of bang voor afwijzing.
Heb dit niet niet alleen bij vrouwen aanspreken maar ben sowieso bang voor sociale situaties.
Toen ik 19 was durfde ik niet eens af te rekenen bij een supermarkt.
Ben over het algemeen een hoop vooruit gegaan maar vrouwen aanspreken is net zo lastig, waarschijnlijk omdat ik het nog nooit heb gedaan.
Als die eerste keer lukt kan er eindelijk progressie plaatsvinden maar ik blijf het ontwijken...
Ik denk dat die algemene sociale angst er zeker was en tot op heden nog zit maar in mindere maten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Lijkt meer op een algemene sociale angst. En door dat te ontwijken ga je natuurlijk jouw angsten niet confronteren. Ik denk dat alles begint met hoe je jezelf (negatief) identificeert en dat projecteer je onbewust naar anderen toe. Begeleiding kan inderdaad helpen om te werken aan jouw zelfvertrouwen, zeker als je het misschien in het begin niet alleen kan. Maar vroeg of laat, ga je het zelf doen.
In de meeste sociale situaties kan ik me al een stuk beter redden.
Bijvoorbeeld over straat lopen was vroeger: hoofd en schouders hangend en ongelofelijk zenuwachtig zijn en van te voren heel erg zenuwachtig zijn.
Nu gaat het bijna moeiteloos en heb ik een bijna normale houding.
Ben laatste maanden ook erg vooruit gegaan merk ik zelf.
Meer zelfvertrouwen, meer positiviteit en minder frustratie zijn daar het resultaat van.
Echter als ik een vrouw wil aanspreken komen die gevoelens weer terug die ik in andere situaties ook had. Andere situaties ben ik aangegaan omdat het nou eenmaal moest en daardoor meer ervaring opgedaan.
Maar vrouwen aanspreken is een keuze en daardoor blijf ik het ontwijken.
Ik probeer mezelf in te praten dat het niet uitmaakt wat ze zegt dat alleen al de ervaring goed is.
Bijna het enige wat nog rest is daadwerkelijk doen.![]()
Je hebt zelfinzicht, wat goed is en dat laatste klopt : "wat nog rest is daadwerkelijk doen".quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:39 schreef Snorror het volgende:
[..]
Ik denk dat die algemene sociale angst er zeker was en tot op heden nog zit maar in mindere maten.
In de meeste sociale situaties kan ik me al een stuk beter redden.
Bijvoorbeeld over straat lopen was vroeger: hoofd en schouders hangend en ongelofelijk zenuwachtig zijn en van te voren heel erg zenuwachtig zijn.
Nu gaat het bijna moeiteloos en heb ik een bijna normale houding.
Ben laatste maanden ook erg vooruit gegaan merk ik zelf.
Meer zelfvertrouwen, meer positiviteit en minder frustratie zijn daar het resultaat van.
Echter als ik een vrouw wil aanspreken komen die gevoelens weer terug die ik in andere situaties ook had. Andere situaties ben ik aangegaan omdat het nou eenmaal moest en daardoor meer ervaring opgedaan.
Maar vrouwen aanspreken is een keuze en daardoor blijf ik het ontwijken.
Ik probeer mezelf in te praten dat het niet uitmaakt wat ze zegt dat alleen al de ervaring goed is.
Bijna het enige wat nog rest is daadwerkelijk doen.
Vrouwen zijn ook maar mensen. Probeer je zo vaak mogelijk voor te stellen wat het ergste is wat jou kan overkomen na een gesprek en of een afwijzing. En misschien niet elke dag "versieren", maar af en toe eens een gesprek aangaan zonder veel te verwachten. Gewoon relaxed , chillen en wat babbelen. Hoe losser je bent hoe beter.En in het begin ga je je zenuwachtig voelen, maar hoe meer je gaat proberen te relaxen en chillen hoe minder zenuwachtig je zal worden. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd hè.
Thx. Ben ook veel ermee bezig, informatie opzoeken en met vrienden en familie praten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt zelfinzicht, wat goed is en dat laatste klopt : "wat nog rest is daadwerkelijk doen".
Vrouwen zijn ook maar mensen. Probeer je zo vaak mogelijk voor te stellen wat het ergste is wat jou kan overkomen na een gesprek en of een afwijzing. En misschien niet elke dag "versieren", maar af en toe eens een gesprek aangaan zonder veel te verwachten. Gewoon relaxed , chillen en wat babbelen. Hoe losser je bent hoe beter.En in het begin ga je je zenuwachtig voelen, maar hoe meer je gaat proberen te relaxen en chillen hoe minder zenuwachtig je zal worden. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd hè.
En wat je zegt: wat is het ergste dat me kan overkomen? ik krijg een nee, nou erg hoor.
Toch voel ik me alsof ik een speech moet geven voor heel de wereld, daarom heb ik het ook over een irrationele angst.
Helaas zorgen deze inzichten er niet voor dat die angst minder wordt, ik heb er altijd voor gevlucht ipv aan te pakken. Ik heb het mezelf erg moeilijk gemaakt en nu betaal ik de prijs ervoor.
Wat ook vervelend is, is dat ik steeds vaker positiever en zelfverzekerder ben maar ik kan dit gevoel niet vast houden. Dan val ik weer terug in negatieve en angstige gedachten.
Op het moment dat ik actie wil ondernemen ben ik ook alle positieve gevoelens en gedachten kwijt.![]()
Praten is sowieso goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Snorror het volgende:
[..]
Thx. Ben ook veel ermee bezig, informatie opzoeken en met vrienden en familie praten.
En wat je zegt: wat is het ergste dat me kan overkomen? ik krijg een nee, nou erg hoor.
Toch voel ik me alsof ik een speech moet geven voor heel de wereld, daarom heb ik het ook over een irrationele angst.
Dat is precies wat ik bedoel, als je een gesprek aangaat, zou je dat gevoel niet moeten hebben, eerder een gevoel van "ik praat met een persoon". Dus die persoon niet zo hoog gaan inschatten alsof je je tegen de hele wereld moet bewijzen. ZIJ moet je uiteindelijk kunnen waarderen voor wie je bent. En trouwens, je vergeet ook soms dat je haar ook misschien na een gesprek helemaal niet leuk kan vinden.
Het is niet omdat JIJ met haar gaat praten dat ze per sé een super chick is, tijdens het gesprek moet je zelf ook nagaan of er een klik is en dus niet alleen focussen op wat ZIJ van jou denkt, maar op wat JIJ denkt over haar etc.Dat komt omdat je niet genoeg in jezelf gelooft, helaas. Je zou jezelf geweldig moeten vinden als je wilt dat iemand anders jou geweldig vindt, bij wijze van spreken. Mensen voelen onbewust aan wat er in jou is. Dus laat die leuke zelfverzekerde kerel eens naar boven komen. En ja, makkelijker gezegd dan gedaan zal je zeggen, maar voor alles is er een begin. Jezelf niet onderschatten als je actie neemt. De persoon (vrouw) zou bij wijze van spreken OOK blij moeten zijn dat JIJ met haar een gesprek initieert.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Snorror het volgende:
Helaas zorgen deze inzichten er niet voor dat die angst minder wordt, ik heb er altijd voor gevlucht ipv aan te pakken. Ik heb het mezelf erg moeilijk gemaakt en nu betaal ik de prijs ervoor.
Wat ook vervelend is, is dat ik steeds vaker positiever en zelfverzekerder ben maar ik kan dit gevoel niet vast houden. Dan val ik weer terug in negatieve en angstige gedachten.
Op het moment dat ik actie wil ondernemen ben ik ook alle positieve gevoelens en gedachten kwijt.
Ik zou zeggen, begin met chillen, relaxen , de persoon zal zich ook relaxed voelen. Oefening baart kunst hè.
[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 04-06-2014 22:11:26 ]1) No love without freedom, no freedom without love
Klopt ergens heb ik nog steeds dat beeld van vroeger toen ik nog hatend en gefrustreerd was alsof vrouwen enge gemene wezens zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Praten is sowieso goed.
Dat is precies wat ik bedoel, als je een gesprek aangaat, zou je dat gevoel niet moeten hebben, eerder een gevoel van "ik praat met een persoon". Dus die persoon niet zo hoog gaan inschatten alsof je je tegen de hele wereld moet bewijzen. ZIJ moet je uiteindelijk kunnen waarderen voor wie je bent. En trouwens, je vergeet ook soms dat je haar ook misschien na een gesprek helemaal niet leuk kan vinden.
Het is niet omdat JIJ met haar gaat praten dat ze per sé een super chick is, tijdens het gesprek moet je zelf ook nagaan of er een klik is en dus niet alleen focussen op wat ZIJ van jou denkt, maar op wat JIJ denkt over haar etc.
En over dat ik haar misschien wel niet leuk vindt komt nog iets heel slechts in mij naar voren.
Ik vindt een vrouw al snel leuk als ze mij aandacht geeft en dat is sowieso niet goed.
Komt omdat ik vroeger bijna nooit aandacht kreeg en nu snap ik ook goed waarom: heel bang, 0 zelfvertrouwen en zelf/vrouwen haat.
Wat dat betreft ben ik nog steeds onzeker en heb ik nog steeds een laag zelfbeeld.
Enige voordeel is dat ik niet snel val op hele mooie vrouwen en duidelijk onaardige vrouwen.
(al heb ik kwa mooie vrouwen altijd wel een bepaalde interesse in maar wordt ik er niet snel gek op)
En je hebt helemaal gelijk wat zij van mij denkt is waarschijnlijk ook de angst en ik hou 0.0% rekening met wat ik van haar denkIk probeer mezelf ook in te praten dat ik geweldig ben ook al geloof ik er geen zak van.quote:[..]
Dat komt omdat je niet genoeg in jezelf gelooft, helaas. Je zou jezelf geweldig moeten vinden als je wilt dat iemand anders jou geweldig vindt, bij wijze van spreken. Mensen voelen onbewust aan wat er in jou is. Dus laat die leuke zelfverzekerde kerel eens naar boven komen. En ja, makkelijker gezegd dan gedaan zal je zeggen, maar voor alles is er een begin. Jezelf niet onderschatten als je actie neemt. De persoon (vrouw) zou bij wijze van spreken OOK blij moeten zijn dat JIJ met haar een gesprek initieert.
Ik zou zeggen, begin met chillen, relaxen , de persoon zal zich ook relaxed voelen. Oefening baart kunst hè.
Met veel dingen krijg ik dit voor elkaar maar op dit punt is het me nog niet gelukt.
Het ontspannen is nu een huidige opdracht, ben er aardig mee bezig maar nog niet ver genoeg mee helaas.
Inderdaad oefening baart kunst, daardoor is die eerste keer de stap zetten zo belangrijk, ik zie ook in dat als die stap gezet is dat de rest van de progressie kan beginnen.
En dan komen we weer uit op: toch die stap gaan zetten.
*angstzweet*![]()
Op die manier (van denken) lok je het zelf bijna uit dat ze jou afwijst, want je gaat er al vanuit dat je niet leuk bent (laag zelfbeeld) waardoor je dat aan haar laat voelen en dan wordt het een self fulfilling prophecy. En dat zou inderdaad dus niet mogen. JIJ mag er ook zijn. Je moet ook geen genoegen nemen met de eerste beste die komt, je hebt nog steeds het "recht" op een leuk mooie meid die jou waardeert voor wie je bent. En als na een gesprek blijkt dat het niet zo is, mag JIJ haar ook afwijzen. Ik bedoel dus gewoon dat je meer moet focussen op wat JIJ denkt over haar en niet andersom, want zo geef je jezelf niet de kans om te weten of JIJ haar wel leuk vindt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef Snorror het volgende:
[..]
Klopt ergens heb ik nog steeds dat beeld van vroeger toen ik nog hatend en gefrustreerd was alsof vrouwen enge gemene wezens zijn.
En over dat ik haar misschien wel niet leuk vindt komt nog iets heel slechts in mij naar voren.
Ik vindt een vrouw al snel leuk als ze mij aandacht geeft en dat is sowieso niet goed.
Komt omdat ik vroeger bijna nooit aandacht kreeg en nu snap ik ook goed waarom: heel bang, 0 zelfvertrouwen en zelf/vrouwen haat.
Je moet dus ook weten wat jij zoekt zo wordt het makkelijker om een gesprek aan te gaan, weet je tenminste naar welke richting je het kan sturen.
Heb je daar al over nagedacht wat JIJzelf in een vrouw zoekt? Zo minder mogelijk focussen op wat ZIJ van jou denkt.
En dat vrouwen eng zijn moet uiteraard ook uit jouw hoofd.![]()
[/quote]Je moet jezelf niet inpraten maar geloven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef Snorror het volgende:
Ik probeer mezelf ook in te praten dat ik geweldig ben ook al geloof ik er geen zak van.
Met veel dingen krijg ik dit voor elkaar maar op dit punt is het me nog niet gelukt.Je mag er zijn
Niemand is perfect zelfs die vrouwen die je probeert te versieren zijn op sommige vlakken onzeker. Onthoud dat goed.
Ik vermoed dat je voldoende moedig bent om het te kunnen, met jouw zelfinzicht gaat het vroeg of laat goed komen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef Snorror het volgende:
Het ontspannen is nu een huidige opdracht, ben er aardig mee bezig maar nog niet ver genoeg mee helaas.
Inderdaad oefening baart kunst, daardoor is die eerste keer de stap zetten zo belangrijk, ik zie ook in dat als die stap gezet is dat de rest van de progressie kan beginnen.
En dan komen we weer uit op: toch die stap gaan zetten.
*angstzweet*1) No love without freedom, no freedom without love
Vandaar dat ik ook heel erg bezig ben mijn zelfbeeld te veranderen, vaak lijkt het alsof ik progressie heb gemaakt maar ik zie mezelf nog steeds als minderwaardig en saai.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Op die manier (van denken) lok je het zelf bijna uit dat ze jou afwijst, want je gaat er al vanuit dat je niet leuk bent (laag zelfbeeld) waardoor je dat aan haar laat voelen en dan wordt het een self fulfilling prophecy. En dat zou inderdaad dus niet mogen. JIJ mag er ook zijn. Je moet ook geen genoegen nemen met de eerste beste die komt, je hebt nog steeds het "recht" op een leuk mooie meid die jou waardeert voor wie je bent. En als na een gesprek blijkt dat het niet zo is, mag JIJ haar ook afwijzen. Ik bedoel dus gewoon dat je meer moet focussen op wat JIJ denkt over haar en niet andersom, want zo geef je jezelf niet de kans om te weten of JIJ haar wel leuk vindt.
Je moet dus ook weten wat jij zoekt zo wordt het makkelijker om een gesprek aan te gaan, weet je tenminste naar welke richting je het kan sturen.
Heb je daar al over nagedacht wat JIJzelf in een vrouw zoekt? Zo minder mogelijk focussen op wat ZIJ van jou denkt.
En dat vrouwen eng zijn moet uiteraard ook uit jouw hoofd.![]()
Ergens is nog steeds die gedachte van: de eerste kans moet ik maar aangrijpen want een 2de komt er niet, hier moet ik ook echt vanaf.
Ik ben ook heel raar want hoe snel ik een vrouw ook leuk vindt als een vrouw niet bij me past zou ik haar nog steeds afwijzen al zou dit pas later zijn dan moet.
Ik heb niet heel uitvoerig nagedacht over wat ik in een vrouw zoek omdat ik het simpelweg niet weet.
Heb ook nog nooit een relatie gehad mocht dat al niet overduidelijk zijn.
Ik kan een vrouw leuk vinden omdat ze op me lijkt of als ze juist heel anders is maar omdat ik nooit een relatie heb gehad weet ik ook niet wat beter bij me past.
Nu zoek ik meer gelijkheden dus een vrouw die een beetje op me "lijkt"
haha ja vrouwen zijn ook niet eng maar dat zal voor mij blijven lijken zolang ik die stap niet zet.Ik kan gaan geloven door mijn eigen negatieve gedachtes tegen te gaan met "inpraten".quote:[..]
Je moet jezelf niet inpraten maar geloven.Je mag er zijn
Niemand is perfect zelfs die vrouwen die je probeert te versieren zijn op sommige vlakken onzeker. Onthoud dat goed.
Ik ben niet zo moedig tenminste tot op heden niet, het lijkt wel te komen.quote:[..]
Ik vermoed dat je voldoende moedig bent om het te kunnen, met jouw zelfinzicht gaat het vroeg of laat goed komen.
Ik denk dus ook dat het goed moet komen en het lijkt ook alsof ik er dichtbij zit.
Ik heb het er nu ook heel moeilijk mee dat die laatste stap niet lukt aangezien de rest al gelukt is en ik het zou moeten kunnen.
Ik ben denk ik te ongeduldig, ik ben dagelijks bezig met progressie willen maar ik vergeet vaak dat het niet zo snel gaat.![]()
Voor de mensen die een (licht) negatief zelfbeeld hebben (zoals ik) kan ik de film A million ways to die in the West aanraden. Was een leuke eye-opener: "hé, dat is waar ook".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha een vrouw die een beetje op jou "lijkt", volgens jouw omschrijving ben je minderwaardig, saai en raar. Dus een zelfverzekerde , leuke en niet rare vrouw hoef je niet? En dus trek je (on)bewust vooral minderwaardige, saaie en rare vrouwen aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:03 schreef Snorror het volgende:
Vandaar dat ik ook heel erg bezig ben mijn zelfbeeld te veranderen, vaak lijkt het alsof ik progressie heb gemaakt maar ik zie mezelf nog steeds als minderwaardig en saai.
Ergens is nog steeds die gedachte van: de eerste kans moet ik maar aangrijpen want een 2de komt er niet, hier moet ik ook echt vanaf.
Ik ben ook heel raar want hoe snel ik een vrouw ook leuk vindt als een vrouw niet bij me past zou ik haar nog steeds afwijzen al zou dit pas later zijn dan moet.
Ik heb niet heel uitvoerig nagedacht over wat ik in een vrouw zoek omdat ik het simpelweg niet weet.
Heb ook nog nooit een relatie gehad mocht dat al niet overduidelijk zijn.
Ik kan een vrouw leuk vinden omdat ze op me lijkt of als ze juist heel anders is maar omdat ik nooit een relatie heb gehad weet ik ook niet wat beter bij me past.
Nu zoek ik meer gelijkheden dus een vrouw die een beetje op me "lijkt"
En zoals je zegt, weet je inderdaad niet wie bij jou past of tenminste wat jij aantrekkelijk vindt aan een vrouw. Als je dat al niet weet, dan wordt het natuurlijk moeilijk om dé persoon tegen te komen, want dan ga je gewoon een gesprek aan terwijl ZIJ wel weet wat ze zoekt en je helemaal niet, wat jouw kans om afgewezen te worden vergroot.
Misschien eens goed nadenken wat je precies in een vrouw zoekt. Ik heb het niet over een eisenlijstje , maar eerder een soort van "naar wat ben je vooral benieuwd naar als je met een vrouw een gesprek aangaat?" Is het hoe ze praat? Dat ze jou begrijpt? Dat ze er leuk uitziet? Dat ze slim is? Dat ze een goede luisteraar is? Dat ze sexy is? Dat ze grote borsten heeft? Dat ze niet veel zeurt? Dat ze jou een bepaald gevoel geeft? Dat jullie dezelfde normen en waarde delen? Wat? Probeer er rustig over na te denken. Als je tenminste weet wat je zoekt/wil dan kan je je daarop focussen.
Naast een bepaalde nieuwsgierigheid naar een vrouw toe, gaat er uiteraard niets boven dé fameuze klik. Een klik kan ook simpel ontstaan door gedeelde interesses maar kan ook een bepaald gevoel zijn dat men niet kan omschrijven.Hehe zet dat allemaal uit jouw hoofd. Vrouwen zijn ook maar mensen met negatieve én positieve eigenschappen, net zoals je.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:03 schreef Snorror het volgende:
haha ja vrouwen zijn ook niet eng maar dat zal voor mij blijven lijken zolang ik die stap niet zet.Trouwens je alleen maar focussen om jouw slechte kanten zal jouw zelfvertrouwen niet vergroten.....Niemand heeft alleen maar slechte eigenschappen en omgekeerd ook niet uiteraard.
Geloven houdt vooral in (in dat kader) dat je je niet hoeft te bewijzen om goed of gewaardeerd te worden. Je bent wie je bent en je mag er zijn zoals hoe je bent. Neemt niet weg dat je aan jouw negatieve eigenschappen niet moet werken, maar de focus alleen daarop leggen is zinloos en fataal voor jouw eigenwaarde.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:03 schreef Snorror het volgende:
Ik kan gaan geloven door mijn eigen negatieve gedachtes tegen te gaan met "inpraten".Je lijkt wel moedig hoor, want je ziet wat er niet gaat en wil er iets aan doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:03 schreef Snorror het volgende:
Ik ben niet zo moedig tenminste tot op heden niet, het lijkt wel te komen.
Ik denk dus ook dat het goed moet komen en het lijkt ook alsof ik er dichtbij zit.
Ik heb het er nu ook heel moeilijk mee dat die laatste stap niet lukt aangezien de rest al gelukt is en ik het zou moeten kunnen.
Ik ben denk ik te ongeduldig, ik ben dagelijks bezig met progressie willen maar ik vergeet vaak dat het niet zo snel gaat.Waar er een wil is is een weg. Geduld hebben met jezelf, al doe je er jaren over. Who cares?
Blijf gewoon ondertussen genieten van andere dingen, jouw wereld mag niet alleen draaien om vrouwen en vooral niet om jezelf bewijzen
[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 05-06-2014 11:10:03 ]1) No love without freedom, no freedom without love
Dat snap ik.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Wow het wordt me wel enorm duidelijk dat ik nog flink wat uit te zoeken heb.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Aha een vrouw die een beetje op jou "lijkt", volgens jouw omschrijving ben je minderwaardig, saai en raar. Dus een zelfverzekerde , leuke en niet rare vrouw hoef je niet? En dus trek je (on)bewust vooral minderwaardige, saaie en rare vrouwen aan.
En zoals je zegt, weet je inderdaad niet wie bij jou past of tenminste wat jij aantrekkelijk vindt aan een vrouw. Als je dat al niet weet, dan wordt het natuurlijk moeilijk om dé persoon tegen te komen, want dan ga je gewoon een gesprek aan terwijl ZIJ wel weet wat ze zoekt en je helemaal niet, wat jouw kans om afgewezen te worden vergroot.
Misschien eens goed nadenken wat je precies in een vrouw zoekt. Ik heb het niet over een eisenlijstje , maar eerder een soort van "naar wat ben je vooral benieuwd naar als je met een vrouw een gesprek aangaat?" Is het hoe ze praat? Dat ze jou begrijpt? Dat ze er leuk uitziet? Dat ze slim is? Dat ze een goede luisteraar is? Dat ze sexy is? Dat ze grote borsten heeft? Dat ze niet veel zeurt? Dat ze jou een bepaald gevoel geeft? Dat jullie dezelfde normen en waarde delen? Wat? Probeer er rustig over na te denken. Als je tenminste weet wat je zoekt/wil dan kan je je daarop focussen.
Naast een bepaalde nieuwsgierigheid naar een vrouw toe, gaat er uiteraard niets boven dé fameuze klik. Een klik kan ook simpel ontstaan door gedeelde interesses maar kan ook een bepaald gevoel zijn dat men niet kan omschrijven.
En dat ik geen idee heb wat ik zoek in een vrouw is misschien nog vanwege het lage zelfbeeld.
Ik wil denk ik niks uitsluiten om de doelgroep groot te houden maar dat is ook niet goed.
Een vrouw die ook sociale angsten heeft klinkt makkelijk maar denk dat het beter voor me is als ze dat juist niet heeft.
Ik moet hier sowieso nog flink over nadenken zoals je al zei.
Die klik is idd belangrijk denk dat ik daar meer naar opzoek ben dan een bepaald type vrouw.Dit beeld moet er idd uit maak het mezelf alleen maar moeilijker mee.quote:[..]
Hehe zet dat allemaal uit jouw hoofd. Vrouwen zijn ook maar mensen met negatieve én positieve eigenschappen, net zoals je.Trouwens je alleen maar focussen om jouw slechte kanten zal jouw zelfvertrouwen niet vergroten.....Niemand heeft alleen maar slechte eigenschappen en omgekeerd ook niet uiteraard.
Het gebeurd erg veel dat ik teveel focus op de negatieve dingen.quote:[..]
Geloven houdt vooral in (in dat kader) dat je je niet hoeft te bewijzen om goed of gewaardeerd te worden. Je bent wie je bent en je mag er zijn zoals hoe je bent. Neemt niet weg dat je aan jouw negatieve eigenschappen niet moet werken, maar de focus alleen daarop leggen is zinloos en fataal voor jouw eigenwaarde.
Ook hier is zeker nog werk aan de winkel en kan het denk ik geen kwaad professionele hulp in te schakelenEigenlijk zou het niet uit moeten maken hoe lang het duurt en of het nog gebeurd.quote:[..]
Je lijkt wel moedig hoor, want je ziet wat er niet gaat en wil er iets aan doen.Waar er een wil is is een weg. Geduld hebben met jezelf, al doe je er jaren over. Who cares?
Blijf gewoon ondertussen genieten van andere dingen, jouw wereld mag niet alleen draaien om vrouwen en vooral niet om jezelf bewijzen
Maar ik wordt er zoveel mee geconfronteerd en je ziet iedereen slagen. Dan krijg ik steeds het gevoel dat het nu maar eens moet gebeuren.
Ik krijg deze gedachten niet onder controle hopelijk gaat dat ook beter binnenkort.![]()
Belangrijk is dat je een vrouw het gevoel geeft voor haar te gaan omdat ze zo spontaan/slim/sexy/etc is. Niet omdat ze toevallig 2 tieten en een kut heeft en je niks beters kunt krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef Snorror het volgende:
[..]
Wow het wordt me wel enorm duidelijk dat ik nog flink wat uit te zoeken heb.
En dat ik geen idee heb wat ik zoek in een vrouw is misschien nog vanwege het lage zelfbeeld.
Ik wil denk ik niks uitsluiten om de doelgroep groot te houden maar dat is ook niet goed.
Een vrouw die ook sociale angsten heeft klinkt makkelijk maar denk dat het beter voor me is als ze dat juist niet heeft.
Ik moet hier sowieso nog flink over nadenken zoals je al zei.
Die klik is idd belangrijk denk dat ik daar meer naar opzoek ben dan een bepaald type vrouw.
[..]
Dit beeld moet er idd uit maak het mezelf alleen maar moeilijker mee.
[..]
Het gebeurd erg veel dat ik teveel focus op de negatieve dingen.
Ook hier is zeker nog werk aan de winkel en kan het denk ik geen kwaad professionele hulp in te schakelen
[..]
Eigenlijk zou het niet uit moeten maken hoe lang het duurt en of het nog gebeurd.
Maar ik wordt er zoveel mee geconfronteerd en je ziet iedereen slagen. Dan krijg ik steeds het gevoel dat het nu maar eens moet gebeuren.
Ik krijg deze gedachten niet onder controle hopelijk gaat dat ook beter binnenkort.
Succes.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Je voelt al pijn in je huidige situatie, dat is goed. Nu wil je nog veel genot aan het idee om te veranderen linken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef Snorror het volgende:
[..]
God wat hoop ik dit toch binnenkort te kunnen bereiken.
Voel me ook geen man als ik elke keer maar blijf falen en bang blijf.
Beeld je nu in hoe het zou zijn als je wel dat zelfvertrouwen zou hebben, hoe je je zou voelen, hoe je zou staan, hoe je zou kijken, wat je zou denken, etc.
Op het moment dat in je huidige situatie blijven meer pijn gaat doen dan je situatie veranderen, ga je actie ondernemen.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Had daar nog niet op die manier naar gekeken. Is idd niet leuk voor een vrouw als ik op die reden voor haar val.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Belangrijk is dat je een vrouw het gevoel geeft voor haar te gaan omdat ze zo spontaan/slim/sexy/etc is. Niet omdat ze toevallig 2 tieten en een kut heeft en je niks beters kunt krijgen.
Succes.
Ben denk ik nog te wanhopig/ongeduldig.
En ik denken dat ik er bijna ben.
Pffff...![]()
Erg wijze woorden hier.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je voelt al pijn in je huidige situatie, dat is goed. Nu wil je nog veel genot aan het idee om te veranderen linken.
Beeld je nu in hoe het zou zijn als je wel dat zelfvertrouwen zou hebben, hoe je je zou voelen, hoe je zou staan, hoe je zou kijken, wat je zou denken, etc.
Op het moment dat in je huidige situatie blijven meer pijn gaat doen dan je situatie veranderen, ga je actie ondernemen.
Het voorstellen doe ik ook al krijg ik dan altijd een gedachte van dat het onrealistisch is.
Over de laatste alinea: volgens mij is die balans ook aan het veranderen maar dan wordt ik weer te ongeduldig en wil ik het liever vandaag dan nu. Die gedachte erken ik dan ook als een foute en probeer die te vervangen door een goedr.
Het gaat dan een tijd goed maar kan het (nog) niet vasthouden.![]()
Volgens mij heb jij een zetje in de goede richting nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:57 schreef Snorror het volgende:
[..]
Erg wijze woorden hier.
Het voorstellen doe ik ook al krijg ik dan altijd een gedachte van dat het onrealistisch is.
Over de laatste alinea: volgens mij is die balans ook aan het veranderen maar dan wordt ik weer te ongeduldig en wil ik het liever vandaag dan nu. Die gedachte erken ik dan ook als een foute en probeer die te vervangen door een goedr.
Het gaat dan een tijd goed maar kan het (nog) niet vasthouden.
Zoek een mentor die je hiermee kan helpen. Ik ken genoeg gasten die van verder zijn gekomen dan jij, en door veel actie te ondernemen succesvolle aantrekkelijke mannen zijn geworden. Sommige geven coaching, wellicht een goed idee om een keertje te proberen.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: