Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je trouwens feestjes niks vind, kan je nog altijd gaan speeddaten
Geen muziek, wel vrouwen. Je hoeft niet te blijven hangen voor de borrel daarna. Bij een match krijg je haar e-mail adres. Mailen, afspreken om te gaan poolen en daarna lekker zoenen
Wat een grap...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.
Ik mis een stukje over jouw resultaat... uitgezonderd, dat het leuk was.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He! inschrijven op een datingsite doe je ook enkel als grap of als je je verveelt
Eh ja, 1 matchquote:Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik mis een stukje over jouw resultaat... uitgezonderd, dat het leuk was.
Waarom doe je het dan niet meer?quote:
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.quote:
Ok, dat is duidelijk. Dan heb je het tenminste geprobeerd , 1 ervaring rijker en blijf je niet gefocust op 1 manier.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.
Voor dat geld ga ik liever een avond naar de kroeg.quote:
Ik heb het 1x gedaan en deze mening deel ik nu met je (al daarvoor ook wel beetje, maar je probeert eens wat he) .quote:Op zondag 1 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
Voor dat geld ga ik liever een avond naar de kroeg.
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Speeddaten, best oke concept. Enkel geen leuke mannen
Natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Speeddaten op straat. Zelfde voordelen, helemaal gratis, en je kunt het zoveel doen als je wilt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.
Hier in de stad was het 30 euro, al komt het soms voor dat mannen voor 15 euro in kunnen schrijven als er te weinig mannen ingeschreven hebben. Een avondje de kroeg in heeft ook meer mijn voorkeur.quote:
Dat was ook de reden om het te doen. Ik ben sowieso van het 'je moet alles een keer proberen voordat je er een oordeel over geeft'.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk. Dan heb je het tenminste geprobeerd , 1 ervaring rijker en blijf je niet gefocust op 1 manier.
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:53 schreef yats het volgende:
Ik ben sowieso van het 'je moet alles een keer proberen voordat je er een oordeel over geeft'.
Wel een goede openingszinquote:Op zondag 1 juni 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.
"he meid, je moet alles eens geprobeerd hebben"quote:Op zondag 1 juni 2014 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een goede openingszinje moet alles een keer geprobeerd hebben
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een goede openingszinje moet alles een keer geprobeerd hebben
Haha die eerst zin zou ik niet eens durven zeggenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he meid, je moet alles eens geprobeerd hebben"
vrouw:![]()
Moet je wel een goede reactie vervolgens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |