Ik reageer ook niet vanuit mijzelf maar van wat ik de laatste tijd leesquote:Op zondag 1 juni 2014 09:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als je het van te voren al afschiet, dan weet je zeker dat er niets gaat gebeuren nee... Het is wel grappig om tijdens de speeddate in de observatie-modus te gaan zitten, de types die allemaal voorbij komen, gewéldig
.
Heb je überhaupt al eens zelf gespeeddate? Als ik je zo lees dan denk ik van niet namelijk..
Hoe kun je het dan afschieten als je het zelf niet eens geprobeerd hebt?? (Ik weet het, ervaringen van anderen, maar dat is nog geen eigen persoonlijke ervaring, ook al heb je het niet nodig..) * weethetevennietmeer wacht erop om zelf afgeschoten te wordenquote:Op zondag 1 juni 2014 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet vanuit mijzelf maar van wat ik de laatste tijd leesEn ik hoef niet te speeddaten
Ik schiet het niet af.. Never mind, je snapt me nietquote:Op zondag 1 juni 2014 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan afschieten als je het zelf niet eens geprobeerd hebt?? (Ik weet het, ervaringen van anderen, maar dat is nog geen eigen persoonlijke ervaring, ook al heb je het niet nodig..) * weethetevennietmeer wacht erop om zelf afgeschoten te worden
Nu weer ontopic graag, voorlopig ga ik nog even niet versieren..
Vrouwen zijn niet te snappen en dat moet je ook niet willen.. Als je het niet kan winnen dan schreeuw je maar dat ik je niet snap.. Zo jammer dit..quote:Op zondag 1 juni 2014 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik schiet het niet af.. Never mind, je snapt me niet
Voor ieder wat wils, als het werkt dan werkt het. Ik heb het nooit nodig gehad.
Verder is het voor ieder zijn of haar ding wat wel of niet werkt, daar zijn we het dan nog wel over eensquote:Op zondag 1 juni 2014 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Speeddaten heeft geen zin, er is altijd wel iets. Geen gedeelde interesses, te ver weg wonen, een kinderwens hebben.. En de kans dat iemand op fok zit is ook aanwezig
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..quote:Op zondag 1 juni 2014 10:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te snappen en dat moet je ook niet willen.. Als je het niet kan winnen dan schreeuw je maar dat ik je niet snap.. Zo jammer dit..
Om even bewijs te leveren, hier schiet je het speeddaten af:
[..]
Verder is het voor ieder zijn of haar ding wat wel of niet werkt, daar zijn we het dan nog wel over eens
Dit dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..
quote:Op zondag 1 juni 2014 10:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben dan ook wel in een erg flauwe bui vandaag, dat geef ik gelijk toe
Ok, ok, * weethetevennietmeer kruipt terug in schulpquote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..
Yepquote:Op zondag 1 juni 2014 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar.. Maar.. Er zijn blijkbaar mannen in dit topic die mij als vrouw snappen!?!?!
Wie belt de krant?
Awel Faxie, k zal het onthouden!quote:
Volgens mij heeft ie mij zelfs ingehaald met z'n negativiteit!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Negativometer slaat uit.
Sorry
Alsof jij zo negatief bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie mij zelfs ingehaald met z'n negativiteit!![]()
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habituequote:Op zondag 1 juni 2014 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar.. Maar.. Er zijn blijkbaar mannen in dit topic die mij als vrouw snappen!?!?!
Wie belt de krant?
Ik ben flauw vandaag. Ik bedoel mannen als in, (iets) meer vulling in de broek dan dat ik heb van voren. Je weet tochquote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habitue![]()
Die zouden beter in dat dating topic verder rondneuken alles wat rondloopt en hier stoppen met trollen.![]()
No offence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zware beschuldiging die je daar maakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habitue![]()
Die zouden beter in dat dating topic verder rondneuken alles wat rondloopt en hier stoppen met trollen.![]()
No offence
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben flauw vandaag. Ik bedoel mannen als in, (iets) meer vulling in de broek dan dat ik heb van voren. Je weet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
Tja...quote:quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je trouwens feestjes niks vind, kan je nog altijd gaan speeddaten
Geen muziek, wel vrouwen. Je hoeft niet te blijven hangen voor de borrel daarna. Bij een match krijg je haar e-mail adres. Mailen, afspreken om te gaan poolen en daarna lekker zoenenMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Wat een grap...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Ik mis een stukje over jouw resultaat... uitgezonderd, dat het leuk was.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He! inschrijven op een datingsite doe je ook enkel als grap of als je je verveelt
Eh ja, 1 matchquote:Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik mis een stukje over jouw resultaat... uitgezonderd, dat het leuk was.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Waarom doe je het dan niet meer?quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ok, dat is duidelijk. Dan heb je het tenminste geprobeerd , 1 ervaring rijker en blijf je niet gefocust op 1 manier.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.1) No love without freedom, no freedom without love
Voor dat geld ga ik liever een avond naar de kroeg.quote:
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Ik heb het 1x gedaan en deze mening deel ik nu met je (al daarvoor ook wel beetje, maar je probeert eens wat he) .quote:Op zondag 1 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
Voor dat geld ga ik liever een avond naar de kroeg.![]()
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Speeddaten, best oke concept. Enkel geen leuke mannen''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het ook aanraden. Ik heb me ooit als grap een keer met twee vrienden daarvoor aangemeld. Uiteindelijk haakten die twee vrienden af maar ben ik wel gegaan en was het nog hartstikke leuk ook. Sowieso is de man-vrouw verhouding vaak in het voordeel van de mannen (meer vrouwen dan mannen) en hoef je je als iemand echt niet je type is er maar maximaal een paar minuten mee te praten.Speeddaten op straat. Zelfde voordelen, helemaal gratis, en je kunt het zoveel doen als je wilt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het vrij prijzig is, slechts 1 keer in de twee maanden is en er andere opties zijn om in gesprek te raken met vrouwen en dan maar te zien wat er wel of niet van komt.
Bovendien kun je ook nog eens zelf je vrouwen uitkiezen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tja, ik zie het zo. Iedereen die op een datingsite / speeddate zit, heeft een reden om daar te zitten. Ook de vrouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
1950 belde ze willen je terug.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Hier in de stad was het 30 euro, al komt het soms voor dat mannen voor 15 euro in kunnen schrijven als er te weinig mannen ingeschreven hebben. Een avondje de kroeg in heeft ook meer mijn voorkeur.quote:Dat was ook de reden om het te doen. Ik ben sowieso van het 'je moet alles een keer proberen voordat je er een oordeel over geeft'.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk. Dan heb je het tenminste geprobeerd , 1 ervaring rijker en blijf je niet gefocust op 1 manier.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:53 schreef yats het volgende:
Ik ben sowieso van het 'je moet alles een keer proberen voordat je er een oordeel over geeft'.1) No love without freedom, no freedom without love
Wel een goede openingszinquote:Op zondag 1 juni 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.je moet alles een keer geprobeerd hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |