Als je het van te voren al afschiet, dan weet je zeker dat er niets gaat gebeuren nee..quote:Op zondag 1 juni 2014 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Speeddaten heeft geen zin, er is altijd wel iets. Geen gedeelde interesses, te ver weg wonen, een kinderwens hebben.. En de kans dat iemand op fok zit is ook aanwezig
Genoeg gezien die allerlei (originelequote:Op zondag 1 juni 2014 09:48 schreef habitue het volgende:
Ik gok dat ik dat speeddaten totaal niet serieus zou nemen, en een beetje te gaan zitten trollen ofzo.
GMTAquote:Op zondag 1 juni 2014 09:48 schreef habitue het volgende:
Ik gok dat ik dat speeddaten totaal niet serieus zou nemen, en een beetje te gaan zitten trollen ofzo.
Zo beide naast elkaar zitten en dan exact hetzelfde werk, hobbies en interesses hebben.quote:
Ik reageer ook niet vanuit mijzelf maar van wat ik de laatste tijd leesquote:Op zondag 1 juni 2014 09:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als je het van te voren al afschiet, dan weet je zeker dat er niets gaat gebeuren nee... Het is wel grappig om tijdens de speeddate in de observatie-modus te gaan zitten, de types die allemaal voorbij komen, gewéldig
.
Heb je überhaupt al eens zelf gespeeddate? Als ik je zo lees dan denk ik van niet namelijk..
Hoe kun je het dan afschieten als je het zelf niet eens geprobeerd hebt?? (Ik weet het, ervaringen van anderen, maar dat is nog geen eigen persoonlijke ervaring, ook al heb je het niet nodig..) * weethetevennietmeer wacht erop om zelf afgeschoten te wordenquote:Op zondag 1 juni 2014 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet vanuit mijzelf maar van wat ik de laatste tijd leesEn ik hoef niet te speeddaten
Ik schiet het niet af.. Never mind, je snapt me nietquote:Op zondag 1 juni 2014 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan afschieten als je het zelf niet eens geprobeerd hebt?? (Ik weet het, ervaringen van anderen, maar dat is nog geen eigen persoonlijke ervaring, ook al heb je het niet nodig..) * weethetevennietmeer wacht erop om zelf afgeschoten te worden
Nu weer ontopic graag, voorlopig ga ik nog even niet versieren..
Vrouwen zijn niet te snappen en dat moet je ook niet willen.. Als je het niet kan winnen dan schreeuw je maar dat ik je niet snap.. Zo jammer dit..quote:Op zondag 1 juni 2014 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik schiet het niet af.. Never mind, je snapt me niet
Voor ieder wat wils, als het werkt dan werkt het. Ik heb het nooit nodig gehad.
Verder is het voor ieder zijn of haar ding wat wel of niet werkt, daar zijn we het dan nog wel over eensquote:Op zondag 1 juni 2014 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Speeddaten heeft geen zin, er is altijd wel iets. Geen gedeelde interesses, te ver weg wonen, een kinderwens hebben.. En de kans dat iemand op fok zit is ook aanwezig
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..quote:Op zondag 1 juni 2014 10:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te snappen en dat moet je ook niet willen.. Als je het niet kan winnen dan schreeuw je maar dat ik je niet snap.. Zo jammer dit..
Om even bewijs te leveren, hier schiet je het speeddaten af:
[..]
Verder is het voor ieder zijn of haar ding wat wel of niet werkt, daar zijn we het dan nog wel over eens
Dit dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..
quote:Op zondag 1 juni 2014 10:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben dan ook wel in een erg flauwe bui vandaag, dat geef ik gelijk toe
Ok, ok, * weethetevennietmeer kruipt terug in schulpquote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Je komt duidelijk te weinig in dit topic..
Yepquote:Op zondag 1 juni 2014 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar.. Maar.. Er zijn blijkbaar mannen in dit topic die mij als vrouw snappen!?!?!
Wie belt de krant?
Awel Faxie, k zal het onthouden!quote:
Volgens mij heeft ie mij zelfs ingehaald met z'n negativiteit!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Negativometer slaat uit.
Sorry
Alsof jij zo negatief bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie mij zelfs ingehaald met z'n negativiteit!![]()
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habituequote:Op zondag 1 juni 2014 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar.. Maar.. Er zijn blijkbaar mannen in dit topic die mij als vrouw snappen!?!?!
Wie belt de krant?
Ik ben flauw vandaag. Ik bedoel mannen als in, (iets) meer vulling in de broek dan dat ik heb van voren. Je weet tochquote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habitue![]()
Die zouden beter in dat dating topic verder rondneuken alles wat rondloopt en hier stoppen met trollen.![]()
No offence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zware beschuldiging die je daar maakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke mannen? Of bedoel je die manhoeren zoals Weiss , HJ en Habitue![]()
Die zouden beter in dat dating topic verder rondneuken alles wat rondloopt en hier stoppen met trollen.![]()
No offence
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben flauw vandaag. Ik bedoel mannen als in, (iets) meer vulling in de broek dan dat ik heb van voren. Je weet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |