Eh, dat betwijfel ikquote:Op zondag 1 juni 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op alles toepast. Dat had je veel goede resultaten geleverd.
Eh, dat verbaast me niet.quote:
Ook dat verbaasd me niets.quote:
Na een tijdje verbaast het niemand.quote:
Tja, vaste poster geworden he?quote:
Yep.quote:
Tja, ik heb nog steeds geen definitieve oplossing gevonden dus dat zal nog wel even zo blijven vermoed ikquote:
Tja, zolang je maar in "beweging" blijft.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog steeds geen definitieve oplossing gevonden dus dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik
Of gewoon genieten van je leven en niet druk maken om dates/relaties/whatever. Het komt vanzelf of niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar in "beweging" blijft.
AMEN. Ik kon het niet beter verwoorden, Tijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon genieten van je leven en niet druk maken om dates/relaties/whatever. Het komt vanzelf of niet.
Je kan een date ook als een leuke ervaring zien, en als het niets wordt is dat niet erg. Zo kan je het ook zien. Dat helpt het al een stuk minder erg maken als het niets wordtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef complicate het volgende:
[..]
AMEN. Ik kon het niet beter verwoorden, Tijn.
Ik hoop dat Yats meeleest.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan een date ook als een leuke ervaring zien, en als het niets wordt is dat niet erg. Zo kan je het ook zien. Dat helpt het al een stuk minder erg maken als het niets wordt
Oke, niet dus...quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon genieten van je leven en niet druk maken om dates/relaties/whatever. Het komt vanzelf of niet.
Tja, dat wisselt.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar in "beweging" blijft.
Dat eerste sowieso, alleen moet je wel eerst tot die date komen natuurlijk, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan een date ook als een leuke ervaring zien, en als het niets wordt is dat niet erg. Zo kan je het ook zien. Dat helpt het al een stuk minder erg maken als het niets wordt
Doe ik. Ik maak me op de date zelf nooit echt druk beste comp. Dat is mijn 'issue' niet. Alleen omdat te regelen kost me (soms) moeite, net als het 'afsluiten van de date' niet echt een sterk punt van me is. Dat tussenliggende zit eigenlijk altijd wel goed.quote:
Ik weet heel goed wat je bedoeld.quote:
Het feit dat ik een date heb zie ik al als een prestatie op zich ongeacht het succesquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat wisselt.
[..]
Dat eerste sowieso, alleen moet je wel eerst tot die date komen natuurlijk, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.
Herkenbaar, ik zie het (in sommige gevallen) als een overwinning op mijn eigen angst voor afwijzing.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het feit dat ik een date heb zie ik al als een prestatie op zich ongeacht het succes
Ooit ga je jezelf wel overtreffen. Gewoon blijven gas geven en soms wat remmen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat wisselt.
[..]
Dat eerste sowieso, alleen moet je wel eerst tot die date komen natuurlijk, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.
[..]
Doe ik. Ik maak me op de date zelf nooit echt druk beste comp. Dat is mijn 'issue' niet. Alleen omdat te regelen kost me (soms) moeite, net als het 'afsluiten van de date' niet echt een sterk punt van me is. Dat tussenliggende zit eigenlijk altijd wel goed.
Waarom vind je een date hebben een overwinning op je angst voor afwijzing??quote:Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zie het (in sommige gevallen) als een overwinning op mijn eigen angst voor afwijzing.
Omdat dat betekent dat ik ondanks een kans op een nee (een afwijzing dus) het dan toch gevraagd heb en het gelukkig een positief antwoord opgeleverd heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waarom vind je een date hebben een overwinning op je angst voor afwijzing??
Het vragen van een meisje op date bedoel je dus. Haar antwoord maakt niets uit of jij over je angst heen komt, zolang je het maar probeert. Een reactie van een meisje kan jouw persoonlijkheid nooit veranderen, je eigen acties wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat ik ondanks een kans op een nee (een afwijzing dus) het dan toch gevraagd heb en het gelukkig een positief antwoord opgeleverd heeft.
Agreed, al heb ik het tijden niet eens geprobeerd uit angst voor een negatief antwoord. Vandaar dus mijn post. Ik ben de laatste 6 maanden druk aan mezelf aan het werken, maar niets komt je zomaar aanwaaien en het kost nu eenmaal tijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het vragen van een meisje op date bedoel je dus. Haar antwoord maakt niets uit of jij over je angst heen komt, zolang je het maar probeert. Een reactie van een meisje kan jouw persoonlijkheid nooit veranderen, je eigen acties wel.
Mee eens.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, al heb ik het tijden niet eens geprobeerd uit angst voor een negatief antwoord. Vandaar dus mijn post. Ik ben de laatste 6 maanden druk aan mezelf aan het werken, maar niets komt je zomaar aanwaaien en het kost nu eenmaal tijd.
Ik doe niet elke dag iets, maar ik probeer vooral om pro-actiever qua versieren te worden tegenover vrouwen die ik interessant vind en het niet enkel bij een beetje ouwehoeren te laten blijven zoals nu meestal gebeurt. En wat ik niet doe maar wel vaker zou moeten doen is zoenen initiėren om daarna maar te zien of en waar de boot strand.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mee eens.
Wat doe jij dagelijks om aan jezelf te werken dan? En wat zijn de dingen die je niet doet waarvan je weet dat ze eigenlijk wel zou moeten doen?
Jij zegt dat je druk bezig bent om jezelf te ontwikkelen. Het helpt als je dan dagelijks dingen doet waardoor je dichter bij je doel komt. Al is het maar iets kleins. Probeer bijvoorbeeld elke dag de eerste vrouw aan te spreken die je ziet. Maakt niet uit wat je zegt, al is het: ''Hey, ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke dag de eerste leuke vrouw aanspreek die ik zie, dus bij deze''quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe niet elke dag iets, maar ik probeer vooral om pro-actiever qua versieren te worden tegenover vrouwen die ik interessant vind en het niet enkel bij een beetje ouwehoeren te laten blijven zoals nu meestal gebeurt. En wat ik niet doe maar wel vaker zou moeten doen is zoenen initiėren om daarna maar te zien of en waar de boot strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |