Dat zijn vast geen lieverdjes ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staan allemaal op een dodenlijst.
Ik zit even in de gids te kijken, en zie best aardige dingen bij Arte. Cultuur en natuur hebben mijn interesse, maar ik zie dat ze zelfs wereldfilms uitzenden. Daar moet je vaak geduld voor hebben, maar dan heb je ook wat moois.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik weet niet wat voor soort docu's je leuk vindt, maar ik zie daar geregeld docu's die ik zeer interessant vindt. Vooral als het over geschiedenis gaat is m'n interesse al snel gewekt.
Cultuur komt ook geregeld voorbij. Natuur volgens mij veel minder, maar daar heb ik dan weer minder interesse voor, dus let daar ook nooit zo op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit even in de gids te kijken, en zie best aardige dingen bij Arte. Cultuur en natuur hebben mijn interesse, maar ik zie dat ze zelfs wereldfilms uitzenden. Daar moet je vaak geduld voor hebben, maar dan heb je ook wat moois.
Ik ga er eens op letten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cultuur komt ook geregeld voorbij. Natuur volgens mij veel minder, maar daar heb ik dan weer minder interesse voor, dus let daar ook nooit zo op.
Paris-Texas is ook tof.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alweer lang geleden dat ik een film van hem zag. Fitzcarraldo, Kaspar Hauser.
Uitzending gemist?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga er eens op letten.
Maar trouwens, ik vind zoiets als de Rijdende Rechter of Ik Vertrek ook best aardig. Simpel maar onderhoudend.
Daar kan ik niet warm van worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga er eens op letten.
Maar trouwens, ik vind zoiets als de Rijdende Rechter of Ik Vertrek ook best aardig. Simpel maar onderhoudend.
Ik geef toe dat het de laatste tijd niet zo interessant meer is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar kan ik niet warm van worden.
Ruzie maken over een schutting die 1,5 centimeter verkeerd staat.![]()
Dat soort mensen mijd ik irl al, laat staan dat ik er naar ga kijken.
Staan die dingen gewoon op, is er niets op NL1, 2 of 3, meer heb ik niet, dan zet ik UG aan of iets anders via PC.quote:
Ah oké. Zo gemotiveerd ben ik niet om van alles te zien. Ik heb Netflix en daar doe ik ook te weinig mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staan die dingen gewoon op, is er niets op NL1, 2 of 3, meer heb ik niet, dan zet ik UG aan of iets anders via PC.
Heb collectie films, muziek en series, een internet aansluiting en een antenne voor de gratis zenders op TVquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Zo gemotiveerd ben ik niet om van alles te zien. Ik heb Netflix en daar doe ik ook te weinig mee.
Jij hebt dus geen Netflix nodig, bedoel jequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb collectie films, muziek en series, een internet aansluiting en een antenne voor de gratis zenders op TV
UPC heeft nu zn eigen Netflix , MyPrime , hetzelfde principequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen Netflix nodig, bedoel je
Maar ik heb geen UPC, ik zit bij Ziggoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
UPC heeft nu zn eigen Netflix , MyPrime , hetzelfde principe
Dat is binnenkort ook van UPC ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb geen UPC, ik zit bij Ziggo
Neuh, heb ook geen spotify, facebook, twitter, etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen Netflix nodig, bedoel je
Die is ronduit vervelend na 2 minuten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
En Bert Visscher op NED 1 hoef je als Groninger ook niet per se leuk te vinden ...
Facebook heb ik wel, aan de rest heb ik ook geen behoefte. Zouden we hiermee onze leeftijd verraden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, heb ook geen spotify, facebook, twitter, etc.
Vooral vermoeiend, maar zoals jullie hier natuurlijk al weten ken ik hem persoonlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ronduit vervelend na 2 minuten.
Nog paar weken en kan ik in speciale 55+ appartementen gaan wonen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Facebook heb ik wel, aan de rest heb ik ook geen behoefte. Zouden we hiermee onze leeftijd verraden?
En, overweeg je dat ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog paar weken en kan ik in speciale 55+ appartementen gaan wonen.
En?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend, maar zoals jullie hier natuurlijk al weten ken ik hem persoonlijk
Daar kijk je vast al naar uit ... met zn lift aan de trapleuning en zo ..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je dan ook in aanmerking voor een roze strippenkaart?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is afgeschaft helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom je dan ook in aanmerking voor een roze strippenkaart?
Om te beginnen moet het balkon groter zijn en meer op het zuiden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kijk je vast al naar uit ... met zn lift aan de trapleuning en zo ..
Op Fok is quoten wel handig, dan krijg je daar berichtje van.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
Men ziet vaak dat iemand die geciteerd is en dan weet je nooit zeker of het echt gezegd is of niet dat moet je dan maar geloven dat die persoon dat zo gezegd heeft.
Het lijkt mij nog wel erg jong voor zo'n appartement.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even checken wat ik kan regelen vanaf dan, moet er wel op vooruit gaan natuurlijk.
Zomaar uit m'n hol getoverd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef sacha het volgende:
ha! haal mijn kind uit een fesie en opeens een nieuw topic
SORRY ik BEDOEL EEN QUOTE IN DE KRANT OFZO Of in de mediaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Fok is quoten wel handig, dan krijg je daar berichtje van.
Ja sorry .... Aap zich goed vermaakt?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef sacha het volgende:
ha! haal mijn kind uit een fesie en opeens een nieuw topic
Je paard moet in de gang staan en niet op het balkon.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te beginnen moet het balkon groter zijn en meer op het zuiden.
Ik heb eens een paard in de tuin geprobeerd maar die bleek toch kleiner dan ik ingeschat had.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je paard moet in de gang staan en niet op het balkon.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:45 schreef Treehut362 het volgende:
Men ziet vaak dat iemand die geciteerd is en dan weet je nooit zeker of het echt gezegd is of niet dat moet je dan maar geloven dat die persoon dat zo gezegd heeft.
Er staan wel paar mooie hier en bungalow met flinke tuin vind ik ook wel ok.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog wel erg jong voor zo'n appartement.
Oh ja, daar moet je geen nee tegen zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan wel paar mooie hier en bungalow met flinke tuin vind ik ook wel ok.
hequote:
Ze kunnen zoveel zeggen, maar of het ook waar is is een tweedequote:
nog 7 minuten, dan wil ik naar bedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 7 jaar en dan krijg ik al pensioen.
slinger maar wat aanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
IK snap hier dus niks van is er ook muziek
Teruggaan naar de eerste originele post ... Dan kun je zien of ie gewijzigd is door de quoter ...quote:
quote:
Slap gelul in de ruimte met hier en daar wat inhoud.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
De youtubes komen meestal wat later op de avond en dan alleen als soury er niet is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
Waarom edit jij haar quote?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Teruggaan naar de eerste originele post ... Dan kun je zien of ie gewijzigd is door de quoter ...
Theeleuter heeft het over de krant.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Teruggaan naar de eerste originele post ... Dan kun je zien of ie gewijzigd is door de quoter ...
Zijn jouw posts ongeschikt voor mijn hol?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hč bah, daar zitten posts van mij bij.
Alsof mijn posts in jouw hol willenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn jouw posts ongeschikt voor mijn hol?
In dat geval geef ik ze gewoon een toegangsverbod!
Wij hebben hier in de parkeergarage in het centrum ook 2 hele vrouwenparkeerplaatsenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik was trouwens even afgeleid door het fenomeen "Frauenparkplätze", die in Duitsland erg gebruikelijk zijn. Wat vinden jullie daarvan? Zou dat in Nederland ook op steun kunnen rekenen?
Lekker simpel.quote:
Daar voel jij niets vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hč bah, daar zitten posts van mij bij.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de parkeergarage in het centrum ook 2 hele vrouwenparkeerplaatsenIk vind het wel een goed iets dat bij de ingang van die parkeerplaatsen worden gecreëerd, maar aangezien het meestal vrouwen zijn die winkelen is het geen haalbare kaart om genoeg parkeerplaatsen bij de ingang te maken.
Ja?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef Treehut362 het volgende:
http://bloemendaalsreform(...)mbu_organic_100g.jpg
Eigenlijk zouden alle parkeerplaatsen rondom de uitgang/ingang vrouwenparkeerplaatsen moeten zijn, maar ja wie controleert dat en dan nog, dat zal nooit genoeg zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
2 is wel een beetje weinig.....ook met van die mooie roze streepvakken ipv dat saaie wit?
Vooral bij parkeergarages wordt het vaak als prettig ervaren, omdat het het gevoel van veiligheid zou vergroten.
Ik wilde een plaatje van een knijper posten, maar dat vindt Kingstown denk ik niet zo fijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag met een draaimolen op de kinderboerderij gestaan. met die groene pet achter het orkest loopt dat ben ik op de fillum 0:26
5 december 1961quote:
Ik heb geen enkel bezwaar. Post er vrolijk op los zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje van een knijper posten, maar dat vindt Kingstown denk ik niet zo fijn.
Nee, dat doet zeer, dat gaan we hem niet aandoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje van een knijper posten, maar dat vindt Kingstown denk ik niet zo fijn.
Ik blijf gewoon in de auto zitten terwijl mijn vrouw de boodschappen gaat halen en plaatste mijn te grote auto's dan zo dicht mogelijk bij de winkel,quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle parkeerplaatsen rondom de uitgang/ingang vrouwenparkeerplaatsen moeten zijn, maar ja wie controleert dat en dan nog, dat zal nooit genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |